Publikováno Říjen 24, 200618 r Zdravím, včera jsem napíchl auto na VAGa a zjistil jsem chybu 00550 - Regulace počátku vstřiku - regulační odchylka, tak jsem tam hodil TDIgraf, teplotu motoru jsem mel 87°, a opravdu jsem mimo toleranci. Co s tím? Má to vliv na jízdní vlastnosti? Četl jsem že se to kontroluje po výměně rozvodového řemene, čož mi nedávno měnili tak nevím zda to bylo i před tím. Dá se to upravit přes VAG? Nebo se to musí zásahem do motoru??? Jinak asi to nesouvisí,ale zdá se mi, že to občas netáhne tak jak jsem zvyklý, což jsem odhadoval opět na váhu vzduchu,ale jak jsem zjistil, že při otáčkách od 3000 nahoru má tendenci jako by motor vynechával...přesněji má to zátah, ale najednou jako bych dal nohu z plynu a po chvíli se to chytne...tak mám s váhou pochybnosti. Tak asi ventil, nebo že by turbo? Vím, že už to tu bylo několikrát řešeno, každopádně VAG žádnou chybu nevyhodil, jen tu regulaci počátku vstřiku. Jo najeto mám 194 tis.... díky
Říjen 24, 200618 r Musíš povolit tři šrouby na čerpadle a pohnout s ním a zkontrolovat toleranci na Grafu
Říjen 24, 200618 r s tím středovym šroubem na čerpadle hybej hodně opatrně je to citlivé jak sviň, podivej se ještě jaké jsou ty tři šrouby na řemenici pokud sou u hlavy zeslabené(je tam zápich) kup radši nové které už to zeslabení nemají, dej taky pozor ať tu středovou matku nepovolíš nebo si rozhodíš celé čerpadlo
Říjen 24, 200618 r Jak píše Ludvas!!!!!Mi se podařilo jednou jeden šroub urvat a to jsem ho dotahoval s citem.Jinak s tím pohni opravdu s citem,stačí 2mm a můžeš být vedle
Říjen 24, 200618 r Při manipulaci s rozvodovým kolem čerpadla se doporučuje dát vždy nové šrouby. Myslím, že je to předepsané i v DP. Cena je zanedbatelná.....
Březen 27, 201015 r Nie 13 kluc.. sroby na objednavku na dalsi den v skodovke.. sa mi zda ze M8x16...ale to musia byt silove sroby,nie obycajne co potrhas..
Březen 5, 201114 r Ahoj, uvítám rady, postřehy a tipy zkušených škodovkářů. Mám Octavii 1 TDI 81 kW, rok 98, najeto 215 000, jezdím s ní od 60 000, je pravidelně v servisu, intervaly dudržuju. Donedávna jezdila úplně v pohodě, ale někdy v listopadu začal motor cvhilkama ztrácet tah, ale po vypnutí a nastartování zase běžel jak má, nebo se v kopci (přes 3000 ot. na plný plyn) z výfuku vyvalila halda sazí a zas to jelo. Poslední dobou ale netáhne vůbec, do kopce jede 70 - 90 a ztrácí rychlost, nereaguje na sešlápnutí plynového pedálu (jenom ve smyslu ano/ne - buď jede nebo nejede, ale když to prošlápnu, tak nepřidá). Má zvuk jako tranzit bez turba, takový to oldschoolový chrčení (stejnej zvuk měla xantie td když se jí zadřelo turbo). Čas od času má světlou chvilku, motor táhne aspoň nejak, a zvuk je normální, pak se ale během jízdy zase rozchrčí a vyvadne. Dneska jsem si konečně sehnal VAG kabel, hlásí to chybu 00550 - Regulace pocatku vstriku (17-00 - regulacni diference). Udělal jsem záznam průběhu požadovaného a dodaného tlaku, jsou tam i otáčky a poloha plyn. pedálu, grafy nadete tady: Graf 1, Graf 2. Bohužel nemám nářadí ani dovednosti, abych motor nebo turbo rozebral. Podle diskusí v místním fóru to tipuju na nefunkční regulaci turbodmychadla, nebo jinou závadu na turbodmychadle, ale do toho mi zase nesedí ta závada z VAGu, a ani ty grafy nevypadají moc podobně jako ty, u kterých pomohlo vyčištění nebo repase turba. Máte někdo podobnou zkušenost, nebo vás napadá co s tím?
Duben 16, 201114 r Ahoj, mám podobný problém, už dva roky a nikdo neví co stím.TDI,66kW. Při 2700 otáček mě auto zrychluje kolísavě(tahavě), což je při předjíždění skoro sebevražda.A ještě jedna věc, která se mě stávala pravidelně, ale už dva měsíce se mě to nestalo.Při vypnutí motoru a následném nastartování musím vícekrát startovat, protože mě to bud vůbec nenaskočí, neboto naskočí na tří válce nebo to naskočí v pořádku, ale při rozjetí když sešlápnu plyn na podlahu tak se to sotva rozjede(než přeřadím na dvojku, tak to trvá cca: 10 vteřin). Diagnostika nic neukazuje servisy si nevědí rady Má někdo nápady?Díky.
Duben 16, 201114 r Paja Plzeň: nevím jestli je to ještě aktuální, spíš ne, ale kdyby...Měl by to dělat ventil na vstřikovacím čerpadle. Nejdřív zkontrolovat usazení ventilu a zástrčku, pak vyměnit a snad to bude OK
Listopad 23, 201311 r Mám stejný problém,jako kolega škopek- 1.9 TDI 66Kw,také mi v servisech nic neřekli,ani diagnostika,odhadem přez 3000 otáček-nebo hlavně při předjíždění mi to netáhne,všechny filtry nové,ventil N75 nový hadice O.K.
Prosinec 21, 201311 r Tak nakonec celý problém vyřešila diagnostika značkového servisu škoda,která oproti diagnostice neznačkové dílny mi hned řekla o co jde.Jedná se o Elektromagnetický odpojovací ventil(N109) číslo dílu-028130135F nebo 028130135A. http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/elektromagneticky-odpojovaci-ventil.html Je to jak píše např.Lucky.Jack ten ventil.Mě se to auto chovalo i podobně jako špatné teplotní čidlo,při zahřátém motoru mi vyletěly otáčky po nastartování ke 2000,pak nízký tah a výkon.Jedná se prý spíše o méně častou závadu...
Prosinec 7, 201410 r Prosím o radu s závadou 00550 regulace počátku vstřiku,17-00-regulační diference.Jediný příznak je nepravidelný chod při dojíždění ke křižovatce na neutrál,což jsem přikládal odchazející dvouhmotě.Jedná se o motor AHF,dik za případné rady či postup
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.