Publikováno Červenec 14, 20196 r Zdar hoši, dnes mi dopoledne volá kolega z cesty - Kodiaq (má stejný jako já, tedy 2.0 TSI, ale ročník 2018) se mu zastavil po 1.000 km cesty v Itálii a nejde už nastartovat. Pominu-li celkově nepříjemnou zkušenost násobenou tím, že ŠA má údajně výpadky systémů a tudíž nemůže zkontrolovat, zda je auto pod zárukou mobility (?), a tudíž neschopna pomoci v nouzi, nenapadá vás, co by tam mohlo být za problém? 1. vadné tlačítko startování? 2. vybitá baterie (je to snad AGM, takže ani 1.000 km jízda ji nemusí dobít)? 3. vadný start-stop? 4. ? Auto se snad povedlo díky pojišťovně dostat do autorizovaného servisu (na dvorek) a už aktivně zasáhl i domovský autorizovaný servis. Než se ale do toho pustí Italoši, tak každá rada přijde vhod. Díky moc!
Červenec 15, 20196 r Autor Tak zatím nic nového, čeká se, až se na to Italoši podívají - mají jen 1 pokus. Ale ŠA už schválila odvoz auta zpět do ČR a přistavení náhradního vozu na místo - vše zajišťuje domovský servis se souhlasem ŠA.
Červenec 15, 20196 r Vybitá baterka se dá poznat, světla, osvětlení atd. Kde má klíč při startování (vzdálenost od tlačítka), nemůže být třeba problém ve slabé baterce v ovladači. Druhý klíč asi nemá...? Upraveno Červenec 15, 20196 r od l79
Červenec 23, 20196 r Autor Tak podle Italošů došlu k posunu palivové nádrže a palivového čerpadla. Nikomu se to úplně nezdá, ale po návratu do ČR půjde na kontrolu do servisu, tak se uvidí, zda tomu tak skutečně je a zda došlo k zjevnému poškození vozu během dálniční jízdy...
Září 22, 20195 r Pridam jeden velmi zajimavy clanek, treba na lecos odpovi.. https://www.auto.cz/nesmysl-jmenem-stop-start-vedeli-jste-ze-nici-autobaterie-113291
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.