Klocek Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 Zdravím, Měl někdo zkušenosti nebo dokáže někdo poradit jakou příčinu může mít mírné cukání motoru při akceleraci u Škody Octavie 1.4 TSI 103kw 11/2014 (kod motoru CHPA). Děje se to prakticky u každé zařazené rychlosti, co jsem vypozoroval, tak zhruba od 1500 do 3500 otáček. Při razantnějším zrychlení ve vyšších otáčkách problém neregistruju. Diagnostika neukázala žádnou chybu, výkon nechybí. Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2019 Studený nebo zahřátý motor? Kontrola zapalování - svíčky, cívky, kabely, vynechávání zapalování v diagnostice, vstřikovací ventil, regulace turba, palivový filtr, etc. - to může být skoro nekonečná řada možností, případně jejich kombinace. Koukni také třeba SEM. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klocek Vloženo 24. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2019 Studený i zahřátý motor. Měl jsem to ve škodovce na kompletní kontrole auta. Dívali se na to a nenašli nic v diagnostice. Doporučili mi vyměnit svíčky, jelikož jsou tam déle než je zdrávo, takže to snad pomůže. Díky za reakci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2019 Hm, no to je snad sakra základ... Výměnný interval je 60 000 km. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 24. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2019 ...nebo 4 roky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrej1990 Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října Ahoj. Jaký byl výsledek? Pomohla výměna svíček? Mám aktuálně stejný problém. Svíčky vyměněny problém přetrvává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 14. Října Sdílet Vloženo 14. Října Měniči, na to nemá cenu reagovat - diagnostika a když nic, tak začít měnit, žádná motorařina. Jak zde psáno - cívky, kabeláž, stav autobaterie. Co když problém vzniká někde od nápravy, kol, brzd...? Roli může hrát diferenciál. Zakarbonované ventily, válec, hlava (přímovstřik), vstřikovače. Nekvalitní/vodnaté palivo. Palivový filtr. Obecně lze doporučit nějaké "ostřejší" aditivum jako one shot boost na intenzivní čištění, vyjet min nádrže, pak třeba přejít na VIF, nebát se toho. Když to nepomůže, tek výměny filtrů vč. vzduchového, repas vstřikovačů. Měření komprese. Čištění sání a ventilů skořápkami. Repas turba. Pořád se ještě nepůlil motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.