Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

 

Měl někdo zkušenosti nebo dokáže někdo poradit jakou příčinu může mít mírné cukání motoru při akceleraci u Škody Octavie 1.4 TSI 103kw 11/2014 (kod motoru CHPA).

 

Děje se to prakticky u každé zařazené rychlosti, co jsem vypozoroval, tak zhruba od 1500 do 3500 otáček. Při razantnějším zrychlení ve vyšších otáčkách problém neregistruju.

 

Diagnostika neukázala žádnou chybu, výkon nechybí.

 

Děkuji za odpovědi.

 

Studený nebo zahřátý motor? Kontrola zapalování - svíčky, cívky, kabely, vynechávání zapalování v diagnostice, vstřikovací ventil, regulace turba, palivový filtr, etc. - to může být skoro nekonečná řada možností, případně jejich kombinace. Koukni také třeba SEM.

  • Autor

Studený i zahřátý motor. Měl jsem to ve škodovce na kompletní kontrole auta. Dívali se na to a nenašli nic v diagnostice. Doporučili mi vyměnit svíčky, jelikož jsou tam déle než je zdrávo, takže to snad pomůže.

 

Díky za reakci.

Hm, no to je snad sakra základ... Výměnný interval je 60 000 km.

  • 5 let později...

Ahoj. Jaký byl výsledek? Pomohla výměna svíček? Mám aktuálně stejný problém. Svíčky vyměněny problém přetrvává 

Měniči, na to nemá cenu reagovat - diagnostika a když nic, tak začít měnit, žádná motorařina. Jak zde psáno - cívky, kabeláž, stav autobaterie. Co když problém vzniká někde od nápravy, kol, brzd...? Roli může hrát diferenciál. Zakarbonované ventily, válec, hlava (přímovstřik), vstřikovače. Nekvalitní/vodnaté palivo. Palivový filtr.

Obecně lze doporučit nějaké "ostřejší" aditivum jako one shot boost na intenzivní čištění, vyjet min  nádrže, pak třeba přejít na VIF, nebát se toho. Když to nepomůže, tek výměny filtrů vč. vzduchového, repas vstřikovačů. Měření komprese. Čištění sání a ventilů skořápkami. Repas turba. Pořád se ještě nepůlil motor...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.