payczgame Vloženo 11. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2019 Ahoj, řeším cukání mé fabie 1.4mpi 2001. Měnil jsem filtr začal jsem přidávat aditivům do benzínu, čistil jsem klapku, kontroloval jsem chyby na vagu atd. Teď mě napadlo zkontrolovat jestli není problém v palivové soustavě (čerpadlo) lze někde v čtení hodnot vag zjistit jestli se vstřikuje dostatek paliva. Měl jsem i připojený baro metr a tlak před vstřikovací lištou byl okolo 2.5 barů. Prošel jsem fórum ale nikde jsem nenašel kontrolu hodnot palivové soustavy. Budu rád za každé rady je už to o hubu už se mi dvakrát stalo že mě motor chcípl při dojíždění do kolony a bez posilovače než si to člověk uvědomí je těžké zastavit kór když vám ještě někdo udělá smyčku před autem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2019 Určitě to najdeš v dělenské příručce A přitom tom škubání, případně chcípnutí - nepadá náhodou otáčkoměr na nulu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
payczgame Vloženo 12. Srpen 2019 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2019 (editace) Ne ani to sebou neškubne jako když zhasnu motor. Škubání je okolo 2tis. Otáček. Hledal jsem v příručkách a našel jsem je testování vstřiku pomocí odměřování v odměřeném válci Editováno: 12. Srpen 2019, autor: payczgame Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
payczgame Vloženo 18. Srpen 2019 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2019 Nikdo neřešil problémy s palivovou soustavou nebo kdyby mě někdo navedl co zkontrolovat ve vagu. Byl bych rád za všechny rady abych nemusel do servisu kde bych vyplázl 10k a možná bez změny k lepšímu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.