Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,jaký typ spojek (MOKRÉ-SUCHÉ) má 7 st DSG V Karoqu 2.0 TDI 110 KW?  Díky.

Nemají všechny 7 st. DSG už suché spojky? Také by  mě to zajímalo.?

Já sem zas včera na Škoda akci v rámci golfu slyšel že všichni maj mokré spojky že ty suché nic nevydrží.

Tak podle informací v odkazu mají mokré spojky motorizace 1,6 TDI a 2,0 TDI pohon předních kol a 4x4.

 

  • Autor

Našel jsem tohle. Otázka je jestli je to ještě aktualní a nebo došlo ke změně.

TD-KAROQ-cz.pdf 1.pdf

No asi bude nejlepší se zeptat v servisu.

  • Autor

Právě že jsem se ptal,ale že bych odchaze s pocitem, že jsou si jistí to rozhodně nebylo. Spíš jsem odchazel ,že asi. Auto jde do výroby 2.0 tdi, tam na 99.9% bude mokrá jen mě to zajímalo u ostatních.

Citovat

 

To jsou ale odborníci. Budu dnes asi volat a objednávat se na opravu lišty na zadním bočním okénku a musím se zeptat i na tu spojku. I když jen se zajímavosti. Taky mám na ně otázku, jak je to s tou spojkou a automatickou ruční brzdou. Nikde jsem k tomu nenašel informace.

Do 250 Nm je suchá, nad 250 Nm mokrá. 2.0 TDi 4x2 a 4x4 je tedy mokrá a 1.5 TSi 4x2 suchá, 4x4 byla mokrá.

OK. Tak mám suchou. Ale ještě jaký vliv má (A) auto-brzda na sojku. Při stání na a.brzdě je zařazená 1. A podle mně je spojka jak kdybych stál na běžné spoj.pedálu. Čili moc dobré n e e. Jinak se mi to zdá, jako moc dobrá vychytávka.

Když stojíš třeba na křižovatce tak nechat D, nedávat N, je to lepší tu chvíli stát na brzdě, než dáva z D na N na D. Pak není vhodné třeba stát dlouho na místě a v autě si jen topit. DSG to nemá rádo.

https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/5-veci-ktere-byste-nikdy-nemeli-delat-v-aute-s-dvouspojkovou-prevodovkou/

Moc děkuji za vysvětlení. Supr článek. Pak má smysl i použití té vychytávky automatické brzdy.

  • 5 let později...

Zdravím, nechci zakládat nové téma, tak se s dnešní zkušeností podělím zde. Karoq 1.5 DSG7 (2024), chystal jsem se  předjíždět, tak jsem ručně podřadil, přišlápl plyn, otáčky vyletěly až k červené oblasti a převodovka automaticky nepřeřadila na vyšší převodový stupeň. Až když jsem ručně zařadil vyšší rychlost, tak se převodovka po chvíli přepla do automatického řazení D. 😐 

tj normlani chovani. Dlouhym podrzenim padla pod volantem prepnete na automat

Jsem tak nějak čekal, že když po manuálním přeřazení otáčky překročí nějakou mez, že se přepne zpět na automat a ne že se to roztočí tak, že se skoro rozkočí motor... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.