Mairek Vloženo 10. Únor 2008 Sdílet Vloženo 10. Únor 2008 Poradíte někdo nějakou dobrou stránku, kde jsou přehledně rozepsány typy motorů? Nějak se nemůžu vyznat ve všech těch typech jako AKL, ASZ atd. V čem je vlastně rozdíl? V roku výroby? Kvalitě? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 1,4 (75 PS) - AXP 1,6 (75 PS) - AEE 1,6 (100 PS) - AEH, AKL 1,6 (102 PS) - AVU 1,8 (125 PS) - AGN 1,8 T (150 PS) - AGU/ ARZ/ AUM/ ARX 1,8 T - RS (180 PS) - AUQ 2,0 (115 PS) - AQY Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 Já bych to trochu poopravil a doplnil. 1,4 (60 PS) - AMD 1,4 (75 PS) - AXP, BCA 1,6 (75 PS) - AEE 1,6 (100 PS) - AEH, AKL 1,6 (102 PS) - AVU, BFQ 1,8 (125 PS) - AGN 1,8 T (150 PS) - AGU, ARZ, AUM, ARX 1,8 T - RS (180 PS) - AUQ 2,0 (115 PS) - AQY, APK, AZH, AZJ a pak ještě diesely: 1,9 (68 PS) - AGP, AQM 1,9 (90 PS) - AGR, ALH 1,9 (110 PS) - AHF, ASV 1,9 (100 PS) - ATD 1,9 (130 PS) - ASZ Liší se to podle data výroby, je těžké říct, kdy se jakej motor začal kdy dávat do auta a jinej přestal dávat. Na některé trhy Evropy se třeba dávali některé motory dříve než na trh v ČR. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 trošku vodítko je to, když má motor na začátku A jde o nejstarší serii vylepšovanou dalšími písmeny, třeba teď v OII je motor BKD 2,0 TDI to je už druhá generace motorů například v golfu byl motor AEA a do OI šel s vylepšením pod označením AEE Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 trošku vodítko je to, když má motor na začátku A jde o nejstarší serii vylepšovanou dalšími písmeny,třeba teď v OII je motor BKD 2,0 TDI to je už druhá generace motorů například v golfu byl motor AEA a do OI šel s vylepšením pod označením AEE A do Feldy šel taky pod označením AEE. Nebo ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 11. Únor 2008 Sdílet Vloženo 11. Únor 2008 A do Feldy šel taky pod označením AEE. Nebo ne? taky pod AEE Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 taky pod AEE Jenom takovy postreh AEE ve felde ma plechovou vanu, zatimco v oktavce hlinikovou, nevite nekdo, cim vsim se ty motory jeste lisi ? Krome toho teda, ze ten ve felde ma navic jeden "prolis" na viku hlavy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 Jenom takovy postreh AEE ve felde ma plechovou vanu, zatimco v oktavce hlinikovou, nevite nekdo, cim vsim se ty motory jeste lisi ?Krome toho teda, ze ten ve felde ma navic jeden "prolis" na viku hlavy. jinej držák, sání a samo hadice okolo motoru, jinak blok, hlava a střeva jsou stejný Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 13. Únor 2008 Sdílet Vloženo 13. Únor 2008 jinej držák, sání a samo hadice okolo motoru, jinak blok, hlava a střeva jsou stejný A jestli si dobře pamatuji tak mají trochu jinak naladěnej motor, výkon stejnej, ale okta ve 4600 otáčkách a felda ve 4500 a s krouťákem je to asi podobné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2019 Zážehové motory Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2019 Vznětové motory Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky