Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Poradíte někdo nějakou dobrou stránku, kde jsou přehledně rozepsány typy motorů? Nějak se nemůžu vyznat ve všech těch typech jako AKL, ASZ atd. V čem je vlastně rozdíl? V roku výroby? Kvalitě?

1,4 (75 PS) - AXP

1,6 (75 PS) - AEE

1,6 (100 PS) - AEH, AKL

1,6 (102 PS) - AVU

1,8 (125 PS) - AGN

1,8 T (150 PS) - AGU/ ARZ/ AUM/ ARX

1,8 T - RS (180 PS) - AUQ

2,0 (115 PS) - AQY

Já bych to trochu poopravil a doplnil.

1,4 (60 PS) - AMD

1,4 (75 PS) - AXP, BCA

1,6 (75 PS) - AEE

1,6 (100 PS) - AEH, AKL

1,6 (102 PS) - AVU, BFQ

1,8 (125 PS) - AGN

1,8 T (150 PS) - AGU, ARZ, AUM, ARX

1,8 T - RS (180 PS) - AUQ

2,0 (115 PS) - AQY, APK, AZH, AZJ

a pak ještě diesely:

1,9 (68 PS) - AGP, AQM

1,9 (90 PS) - AGR, ALH

1,9 (110 PS) - AHF, ASV

1,9 (100 PS) - ATD

1,9 (130 PS) - ASZ

 

Liší se to podle data výroby, je těžké říct, kdy se jakej motor začal kdy dávat do auta a jinej přestal dávat. Na některé trhy Evropy se třeba dávali některé motory dříve než na trh v ČR.

 

trošku vodítko je to, když má motor na začátku A jde o nejstarší serii vylepšovanou dalšími písmeny,

třeba teď v OII je motor BKD 2,0 TDI to je už druhá generace motorů

například v golfu byl motor AEA a do OI šel s vylepšením pod označením AEE

trošku vodítko je to, když má motor na začátku A jde o nejstarší serii vylepšovanou dalšími písmeny,

třeba teď v OII je motor BKD 2,0 TDI to je už druhá generace motorů

například v golfu byl motor AEA a do OI šel s vylepšením pod označením AEE

A do Feldy šel taky pod označením AEE. Nebo ne?

A do Feldy šel taky pod označením AEE. Nebo ne?

taky pod AEE ;)

taky pod AEE ;)

Jenom takovy postreh AEE ve felde ma plechovou vanu, zatimco v oktavce hlinikovou, nevite nekdo, cim vsim se ty motory jeste lisi ?

Krome toho teda, ze ten ve felde ma navic jeden "prolis" na viku hlavy.

Jenom takovy postreh AEE ve felde ma plechovou vanu, zatimco v oktavce hlinikovou, nevite nekdo, cim vsim se ty motory jeste lisi ?

Krome toho teda, ze ten ve felde ma navic jeden "prolis" na viku hlavy.

jinej držák, sání a samo hadice okolo motoru, jinak blok, hlava a střeva jsou stejný

jinej držák, sání a samo hadice okolo motoru, jinak blok, hlava a střeva jsou stejný

A jestli si dobře pamatuji tak mají trochu jinak naladěnej motor, výkon stejnej, ale okta ve 4600 otáčkách a felda ve 4500 a s krouťákem je to asi podobné.

  • 11 let později...
Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.