Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim,

chystam se vymenit kola za zimni (koupil jsem rovnou komplet disky s nasazenyma gumama),

bohuzel ale nemam originalni hever budu tedy zvedat nejakym co najdu doma, ale nevim zaco zvedat? cetl jsem ze o u octavii se hodne prohybaji prahy a doporucuje se zvedat za mista vyznacene v servisni prirucce - toto plati i pro octavii II nebo to byl problem jenom jednickovych?

diky za radu

Vloženo

Toto je podla mna uplna blbost. V prirucke mas oznacene miesta a tam to treba aj dvyhat. Po otvoreni prednych a zadnych dveri mas na prahu vylisovanu sipku kde prilozit hever. Robym to uz 6 rokov a ziaden prehyb.

Vloženo

tak tak...tohle se týká OI u OII už takové problémy nejsou...zvedal jsem už nespočetněkrát a vše ok...má dostatečně silné prahy...nemusíš se bát...jen zvedej tam kde máš jak psal Carlito... :palec2:

Vloženo

tak to je super, diky, nicmene po zhozeni krytek na srouby jsem zjistil ze tam mam bezpecnostni - takova hvezdicka, takze nato musim sehnat orech, prej by meli mit v servise

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

tak dnes jsem natíral třmeny a zrovna jsem tak bádal nad tím jak auto zvednout tím klasickým pojízdným heverem, mám něco takovýho http://www.superoleje.cz/product/hever-hydraulicky-pojizdny-2t-tuv na předchozích autech jsem to vždycky zvedal za nápravnici, ale tady? když to dám pod prahy, tam co se zdvihá origo heverem nezdeformuje se ten "rantlík"? Nakonec jsem stejně použil originální, ale není to moc stabilní.

Vloženo

mylsíš dát kousek toho dřeva do tý mezery co se opírá ten originální hever od rantlíku směrem pod auto? já mám prakticky celej podvozek oplastovanej, tam co se to opírá je takovej výřez, musím to zítra zkusit.

Vloženo

Jj, jen co zme zvedali OI, OII, FI, FII a Feldy v práci, tak nemaj plasty na prahách. Frknul se hever doprostřed auta a zvedla se celá strana jak kdysi u stodvacítek.

Dřevo se tam dávalo, aby se nezmačkala ta "ploutev" na prahu.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Vo vozidle (Š-Octa 2 facelift) som našiel tento neoriginál zdvihák -

post-181-0-10014200-1346492991_thumb.jpg

- a tak sa pýtam, kam by som ho mohol umiestniť pri zdvihnutí auta (rameno?).

Pod prahy by to bolo asi velké riziko.

  • o 7 let později...
Vloženo

Jelikož jsem se rozhodl, že si letos přezuju kola na zimní sám, mám je obuté na plecháčích z loňska, řeším za co zvednout auto na hydraulickém zvedáku. Nemám příliš důvěry k originálnímu zvedáku co je v autě, ten bych použil jen v nouzi na silnici. Za co zvedáte auto vy? Mám strach, že ohnu lemy na prahu.

Vloženo

Není potřeba se bát, pokud nejsou lemy zhnilé. Dej prkýnko na zvedák pokud nemá pogumovanou vztyčnou plochu a normálně zvedni. Jsou tam vyznačeny i body (šipky na prahu po otevření dveří) kde je to nejlepší.

Vloženo
před 14 hodinami, Boleslavák napsal:

A co zvednout auto třeba za nápravnici potažmo za rameno?

 tak znova, opakování matka moudrosti 

 

V 31. 10. 2011 na 22:54, libero napsal:

TO ajvn:

len pre upresnenie,aj keď už možná neskoro lol

post-62595-0-94400100-1320098086_thumb.j

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...