Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj a zdravim vsechny klubaky.

Kamarad je majitel Yetiho a pozadal me jestli bych nemohl vznest dotaz tady na foru a popsat jeho situaci.

Takze zacnem hezky poporade.Auto jezdilo vzdy pouze kratke trasy.Najednou se rozsvitil filtr DPF jelikoz s autem jezdily rodice kamarada odvezly auto do servisu kde zjistily ucpany filtr DPF.Tam rodicum bylo receno ze je to na novy filtr.Rodice s autem odjely a auto prijelo ke me kde jsem po napojeni na diag zjistil ze jsou nefunkcni zahvice na 2 valcich.Po otevreni kapoty se dokonce zjistilo ze nebyly ani zapojeny(svuj nazor dal na zminovany servis radsi psat nebudu).Svicky se zapojily a zkusila se provest regenerace na miste.Ta probehla 2x uspesne.Auto odjelo a po cca 200 km se opet filtr rozsvitil.Tentokrat byla chyba na diagu ze regenerace probihala moc dlouho a neuspesne.Opet jsem pustil servisni regeneraci na miste.Vse ok.Pro jistotu jsem vyvolal i regeneraci za jizdy a jel auto projet.Taky vse probehlo bez problemu.Auto si kamarad odvezl a opet po cca 300 km zse filtr.Rikam ok asi uz je ucpanej a my to doma uz neudelame.Auto jsem odvezl do Prahy na vycisteni.Vse probehlo bez problemu.Dostaly jsme protokol ze je vse ok.Tak jsem auto dovezl domu,kamarad odjel a po 4 dnech me opet vola ze uz mu to zase sviti.Filtr dpf blika zhaveni a auto v nouzaku.

Kdyz jsem s autem jel vsimnul jsem si ze mu dost kolisa teplota.Jednou je 90 pak spadne pod 70 na dalnici kdyz jsem zastavil v zacpe dokonce az na 40.Rikam si aha kdyz neni dostatecna teplota tak se asi regenerace taky nespusti ale to je moje myslenka potreboval bych ji spis od vas potvrdit a musel bych asi nejdriv resit termostat.Pak je dalsi otazka jestli to nedela treba EGR ?ze by zustaval otevreny ?Nedokazete poradit jak ve VCDS overit jeho spravnou funkci ?Kamarad je celkem zoufalej auto se 4x4 si velice chvalil ale po techto problemech a hlavne financni narocnosti na opravy uz mu nedokaze prijit ani na jmeno.Dekuji Lukas

A co snímač diferenčního tlaku? Ten je podle mě nejčastější příčinou nekonečných regenerací. Akorát je otázkou, jestli filtr to čištění přežil ve zdraví.

  • Autor

To nevim,videl jsem pouze protokol o vycisteni kde byly hodnoty pred a po.Dneska jsem to byl projet pres VCDS jsem dal regeneraci za jizdy.Vse se spustilo z auta se kouriloale zase me klesla teplota na 67stupnu a nedokoncilo se to.Proste jsem se pres 80stupnu nedostal.Tak nevim jestli to muze bejt opravdu termostat nebo neco spolecnyho s EGR ventilem ?

Kolik to má najeto?

  • Autor

110 tisic.

Pokud to není stočené, tak filtr nemohl být zanesený. Příčina byla pravděpodobně úplně někde jinde. Jenže teď je otázka, co s filtrem udělalo to čištění. Zaměřil bych se na ty snímače.

Nejprve termostat, pak čidla - teploty a ostatní u DPF. Za jízdy se teplota sledovala diagnostikou? Měřidlo v autě je naprd. Až to udrží teplotu, tak zkoumat dál.

mně by hlavně zajímalo, jaké chyby to vypisuje.

  • Autor

chybu to psalo dlouha regenerace.Ale podle me to prerusuje porad nizka teplota kdyz me to padne na 60 stupnu.Ted jsem odjel na 14 dnu takze zacnu termostatem a pak dam vedet a uvidime co dal.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Ahoj všichni,tak termostat vyměnen teplota se podle diag drží na 87 st.Samozřejmně se ještě přidalo dobíjení tak při jedné práci rovnou výměna alternatoru a nová volnoběžka.Auto dobíjí teplota se drží.Proběhla jednou úspěšně regenerace za jízdy,ale rozsvítila se kontrolka motoru.Po načtení lamda sonda(řada válcu 1-sonda 1 signál příliš vysoký).Závada smazana po ujetí cca 50 km opět.Takže se lamda objednala a dneska ji zkusim vyměnit a uvidime co bude dál.

No ja to tady nekde psal mě taky svítíla pořád kontrolka stále se něco měsíc zjištovalo až se nakonec vyměnil a byl pokoj. Našlí v něm vodu. Naštěstí to bylo na záruku. Cena 36tis Auto melo najeto 90tis 

  • Autor

Kde že jsi měl tu vodu ??

V 30. 11. 2019 na 12:41, Zicar napsal:

Kde že jsi měl tu vodu ??

Udajně v DPF filtru je tam prej taky chladič

před 15 hodinami, italik napsal:

Udajně v DPF filtru je tam prej taky chladič

To ti opravdu rekl autorizak?

V 8. 12. 2019 na 8:15, YOndra napsal:

To ti opravdu rekl autorizak?

Jo oni vubec nevěděli co s tím a hlavně všechny auta do stáří 5 let se opravují přes Mladou Boleslav. Takže oni to v autorizáku napojí na PC a z Boleslavi jim diktujou co vyměnit

  • 5 let později...
Dne 28. 11. 2019 v 8:09, Zicar řekl:

Ahoj všichni,tak termostat vyměnen teplota se podle diag drží na 87 st.Samozřejmně se ještě přidalo dobíjení tak při jedné práci rovnou výměna alternatoru a nová volnoběžka.Auto dobíjí teplota se drží.Proběhla jednou úspěšně regenerace za jízdy,ale rozsvítila se kontrolka motoru.Po načtení lamda sonda(řada válcu 1-sonda 1 signál příliš vysoký).Závada smazana po ujetí cca 50 km opět.Takže se lamda objednala a dneska ji zkusim vyměnit a uvidime co bude dál.

ako to dopadlo po výmena lambda sondy ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.