Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor
aj ja som ho kupil v kramku - kuoli zaruke keby nieco, potom napis ci to este blbne. mne to uz nerobi

Já to teď testuji, abych mohl s jistotou říct, jestli je to už v pořádku nebo ne. Zatím mi to od té výměny neudělalo..... Ale nechci to zakřiknout... Ještě jsem tolikrát nestartoval v těch kritických chvílích...

Nechcem zakladat nove tema, tak preto sa spytam v tomto vlakne.

Uz asi mesiac pozorujem nasledovne:

Vzdy iba pri startovani studeneho motoru (garazujem je tam +10°C) mi motor naskoci uplne v pohode (do sekundy) ako zvycajne, avsak po pusteni klucika motor bud zhasne, alebo poklesnu otacky na polovicu a bud ich udrzi (teda sa naspat vratia a motorm mierne skubne), alebo ich neudrzi a teda ako popisujem zhasne.

Neviem si toto vysvetlirt co by to mohlo sposobovat.

Pri teplom motore mi to nerobi, a nerobi mi to ani po opakovanom starte ked prtedchadzajuci bol "neuspesny".

Este by som podotkol, ze mi to nerobi stale ale sporadicky tak 30 az 50% studenych starov za posledny mesiac (celkove ich bolo cca studenych 8 startov)

Mate nejaku ideu, co by to mohlo sposobovat, kde by mohol byt problem, alebo co skusit?

dakujem za cenne rady a pripomienky

BTW: jedna sa o HTP 47kW 3r a 47tkm (v 46tkm bola prehliadka pri ktorej som stal, ale vyskytovalo sa to uz pred prehliadkou)

to tu nikto neviete poradit? :(

  • 2 týdny později...

Ani ja nebudem zacinat s novym tematom(pre istotu),takze to skusim tu.

Popisem iba dnesny pripad,bo ten naposledy si uz v detailoch nevybavym,nestava sa mi toto casto.

Takze.Cesta po dialnici stabilne 120km/h+-5km ,po 122km -_- pauza ;)

Po asi 10 minutach startujem a otacky po nastartovani (pustenie kluca a spojkoveho pedala) na najspodnejsiu ciarku,motor sa dusi.Podvedomo som stlacil spojkovy pedal aby motor nezhasol a asi po 5 sekundach sa otacky / motor vratilo do normalu.Keby nie co 1,4 44kw.

A ted babo rad.

Dakujem.

Mám něco podobnýho za problém. Při vlažnym motoru nechce chytit, a když už chytí, tak otáčky jsou tak na 300-500 a motor se dusí. Pak se pomalu vyšplahaj až na 1000 a držej se. Když to konečně chytne, tak z výfuku lítaj saze jak z komína. Motor je 1,4 16V a VAG v servisu prej nic neukázal. Žádnej protokol jsem ale neviděl, nicméně mi trvdili, že tam žádný velký závady nebyly.

Díky za každou radu.

  • Autor
Mám něco podobnýho za problém. Při vlažnym motoru nechce chytit, a když už chytí, tak otáčky jsou tak na 300-500 a motor se dusí. Pak se pomalu vyšplahaj až na 1000 a držej se. Když to konečně chytne, tak z výfuku lítaj saze jak z komína. Motor je 1,4 16V a VAG v servisu prej nic neukázal. Žádnej protokol jsem ale neviděl, nicméně mi trvdili, že tam žádný velký závady nebyly.

Díky za každou radu.

Mě ta výměna teplotního čidla tu závadu odstranila.

Takže bych vám všem chtěl moc poděkovat za rady, protože pár týdnech od výměny se zdá, že už problém není! Díky moc. Ať žije teplotní čidlo. :D

Upraveno od Johnny

Mám něco podobnýho za problém. Při vlažnym motoru nechce chytit, a když už chytí, tak otáčky jsou tak na 300-500 a motor se dusí. Pak se pomalu vyšplahaj až na 1000 a držej se. Když to konečně chytne, tak z výfuku lítaj saze jak z komína. Motor je 1,4 16V a VAG v servisu prej nic neukázal. Žádnej protokol jsem ale neviděl, nicméně mi trvdili, že tam žádný velký závady nebyly.

Díky za každou radu.

Mě ta výměna teplotního čidla tu závadu odstranila.

Takže bych vám všem chtěl moc poděkovat za rady, protože pár týdnech od výměny se zdá, že už problém není! Díky moc. Ať žije teplotní čidlo. :D

Tak to je dobrá zpráva, vyměním ho a snad mi to taky pomůže. Díky

  • 10 měsíců později...

Také jsem měl problém s teplotním čidlem. Koupil jsem ho v Kladně v autodílech i s O kroužkem za cca 320,-.

Řekl jsem jen, že chci k čidlu i těsnění. Při výměně jsem ale zjistil, že původní těsnící kroužek byl asi silikonový (namodralý)

a já k čidlu dostal klasický černý O kroužek.

Chtěl bych se proto zeptat, jaké těsnění jste dávali (máte) vy a jestli bych nemohl mít s tím černým problém.

Zatím to vypadá, že těsní dobře, ovšem bude zřejmě dost namáhané.

Při výměně mi vytekla trocha kapaliny (u mého motoru je čidlo dost nízko).

Teploměr po výměně zatím funguje jak má ani kontrolky se nerozsvěcí :palec2:

Díky za rady zde na fóru.

a aky si mal problem,, tiez ti to dusilo pri nastartovani?

Omlouvám se, že reaguji v tomto threadu, ale zdálo se mi, že se zde nejvíce diskutuje o výměně čidla.

Se startováním jsem problém neměl, "jen" se mi občas rozsvěcovala kontrolka "auto ve smyku" a jednou

dokonce elektronika motoru. Ručička teploměru mi zůstávala dole nebo najednou padla.

  • 8 měsíců později...

Mám trošku jinej problém, ale myslim, že se to sem aspoň trošku hodí. V zimě jsem měnil teplotní čidlo, protože odešlo a nešlo ani nastartovat (venku -10°C a pískalo mi to, že je to přehřátý:D ) Od té doby studenej start úplně super ajko nikdy předtím. Startér se nestačí ani nadechnout ;) Ale horší je to s teplým startem - háže to a trvá dlouho než naskočí. Je to normální? Nevíte kde by mohla bejt chyba ?

Mám trošku jinej problém, ale myslim, že se to sem aspoň trošku hodí. V zimě jsem měnil teplotní čidlo, protože odešlo a nešlo ani nastartovat (venku -10°C a pískalo mi to, že je to přehřátý:D ) Od té doby studenej start úplně super ajko nikdy předtím. Startér se nestačí ani nadechnout ;) Ale horší je to s teplým startem - háže to a trvá dlouho než naskočí. Je to normální? Nevíte kde by mohla bejt chyba ?

[/quote

palivový filtr jsi měnil,mě to dělá to samý a myslim si že je to tim.Tak to zkus .

edadavids: prober se, cituješ příspěvek hned nad sebou - absolutně zbytečně a ješte do toho vrtáš a citaci zjsi porušil (proto ten paskvil)

dělalo mi to samé. Vyměněny svíčky a cajk. Teplotní čidlo jsem měnil taky, ale nepomohlo to. (Mpi)

Svíčky mam měněný půl roku a filtr asi rok. Ještě se mi tam děje jedna věc, ale nevim, jestli je to s tím nějak společný. Někdy když jedu a zastavim, tak to prostě začne škubat jak na 3 válce a jednou to dokonce i chcíplo. Teď už mi to třeba měsíc neudělalo. Ale to bych spíš sved na zapalovací lištu, kabely atd... Ale ten teplej start je špatnej prostě vždycky. O co se ten studenej zlepšil, o to je teplej horší...

edadavids: prober se, cituješ příspěvek hned nad sebou - absolutně zbytečně a ješte do toho vrtáš a citaci zjsi porušil (proto ten paskvil)

dělalo mi to samé. Vyměněny svíčky a cajk. Teplotní čidlo jsem měnil taky, ale nepomohlo to. (Mpi)

sorry příště si dám mín piv

  • 3 týdny později...

Trošku víc jsem se to snažil vnímat a když startuju a je ten motor teplej, nebo ani nemusí bejt moc teplej, ale stačí, že jsem s ním třeba před půl hodinou jel a špatně to chytá. Jakoby to chytlo v jednom válci a další zas ne a pak už jo a děsně to s autem zaškube. Ale jak říkám, studenej start je úplně bezchybnej....

  • 1 měsíc později...

Ahojte, mam 1.4 MPi 50kW, a niekedy mi nechce nastartovat. Stane sa to iba obcas, iba toci a nenastartuje, ked skusim druhykrat, uz vsetko v pohode. VAG nehlasi ziadnu chybu, motor sa inak sprava normalne, pocas jazdy v poriadku, kontrolky nesvietia...

  • 3 týdny později...

Nik mi v tomto nevie poradit? presiel som cele forum, ale nic podobne som nenasiel. Nerobilo to uz niekomu, ze nechcela niekedy fabka nastartovat a ziadnu chybu vag nehlasil?

Bady: ak je to zle startovanie tepleho motora, tak je zrada v cidle teploty.

Nechce mi nastartovat, aj ked je motor studeny. Starter toci a nic.. To nie ze zle startuje, ono to vobec nechce nastartovat. Musim skusat aspon 2x-3x kym to ako-tak chyti.. Ked to uz nastartuje, vsetko ide ako ma, aj pocas jazdy je vsetko ok..

Upraveno od Bady

tak to bych se taky zaměřil na přívod paliva. Co palivový filtr, byl už měněn? Kolik najeto?

Upraveno od Malta

Palivovy filter bol meneny pri 60 tis. km, teraz mam 92 tis. Tiez som nad tym rozmyslal, ale zly palivovy filter by sa neprejavoval aj pocas jazdy napr. nejakym cukanim?

Pisal som vyssie: 1.4 MPi 50kW 2002

aha, promiň. Takže předpokládám, že nemáš aktivaci paliv.čerpadla při otevření dveří. Takže zkus, jestli má vliv když začneš startovat hned po otočení klíčku a zhasnutí kontrolek, nebo když ještě třeba půl minutky počkáš. jestli v tom bude nějaký rozdíl

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.