Přejít na obsah

Vybitá baterka v klíči.


Martin Rušaj

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím Vás všechny, tak jsem se pustil (po přečtení vašich zkušeností) do výměny baterie v jednom klíčku, a co myslíte? Byl zcela nefunkční (led problikávala). Začal jsem zkoušet vaše různé rady a nápady (díky za ně), a dospěl do stádia že tlačítka (odemykání/zamykání) bez reakce, ale klíč uvnitř rozpoznán a startovat jsem mohl. Tudíž do servisu. Návštěva na objednání a ujištění, že to je v rámci záruky zdarma. Druhý den, provedení synchronizace s výměnou baterek (mnou dodanými) a ejhle po dvaceti minutách vše hotovo a platba 543.-kč. Ale vždyť jsem neudělal nic špatně, vše dle návodu?! Nedalo mi to a napsal mé zklamání do Škody Auto. Odpověď: "servis Vás bude kontaktovat na základě kompenzace nákladů ".  Tak nevím co si mám myslet. Servis to na mne zkoušel? Je mi 56 a v životě jsem utratil zbytečně několik pětistovek, ale nemám rád, když ze mně dělá někdo blbce, že si neumím poradit s tak banální věcí jako je výměna baterie v klíčku, a že jich v životě už bylo. PS: Jen mne tak napadlo, jestli nebyla chyba výměna baterie daleko od zamčeného auta. Možná bych to příště vyzkoušel měnit nejlépe blízko (uvnitř) odemčeného aktivovaného auta. Jen pro někoho kdo se chystá a potom se podělí o zkušenost. Ještě jednou díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na baterii se záruka nevztahuje. A výměna baterky v klíčku je servisní úkon. Buďto si baterii vymění uživatel sám a nebo to vymění servis a naúčtuje si práci. Jiná věc je, kdyby byla elektronika v klíčku závadná a nebo měl chybu software a nešel klíček spárovat. 

 

 

 

Každopádně Nechápu že takovou prkotinu servis účtuje a kazí si brand. ŠA to pochopila a provedla nápravu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@pavkinv Ono to není o vzdálenosti, ale v rychlosti výměny. Alespoň s tím mám takovou zkušenost. Když jsem ji měnil poprvé a "loudal jsem se" tak jsem musel klíček spárovat v zámku. Teď když už to dělám po několikáté a rychle tak se mi to povede vždy bez párování. Asi to chvíli podrží nějaký kondenzátor na desce elektroniky. Teď záleží co si servis naúčtoval - práci, materiál... na spotřebák se záruka vztahovat nebude pokud není asi předplacený servis. Jednou jsem taky hned po koupi auta musel do servisu kvůli SOS systému a naúčtovali mi cca 600 kč za přehrání. To se mi nelíbilo, když bylo auto 14 dní v provozu a ŠA mi to u dealera vykompenzovala, že mi servis musel vrátit peníze. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...