Přejít na obsah

Výměna těhlic


TG_Jirka

Doporučené příspěvky

Pokud máš stávající kotouče 312mm a tlumiče o průměru 55mm, tak žádné těhlice měnit nemusíš.

Dáš kus za kus. ( větší kotouč a k tomu potřebný třmen s držákem ).

Akorát je potřeba myslet na to, že na 340mm kotouč dáš min. 17" kolo. Třeba rezerva je standart 16".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Btw nemusis zhanat inu rezervu.Ak dostanes defekt na predok,hodis dobre koleso zozadu na predok,a na zadok das 16 tku.Svagor ma RSku s 340mm vpredu a ma takto rezervu riesenu.

Je tam o malo viacej prace(jedno koleso navyse vymenit) ale netreba riesit inu rezervu

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jsou to teda Bremba? Na tom bazosi jsem ještě našel 6-ti pistky Brembo 18z. Ale tady ty 4 asi budou stačit bohatě že. Co ti k tomu řekl. A co uděláš s tema 312 co ti zůstanou? Ja mám taky 312 v bedně a po tomto budu mít ještě 340 v bedně. 😀😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, jsou to Bremba, ty 6p 18Z jsou ty starsi velky brzdice, ty sady nove co mel 6p jsou uz pryc. Ve finale na tom neni nic sloziteho, diky adapteru vse pasuje, ja chtel naopak lepsi kotouce, proto clubsporty a 312tky uklidim do garaze, ty jsou zanovni....nikdy nevis :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...