Přejít na obsah

ACT - dvouválcový režim


nepoj

Doporučené příspěvky

Pokud si pamatuji, v horní liště. Pokud se nezobrazuje, potom by jsem si pročetl diskuzi: 

a hledal chyby zapalování na diagnostice. Popřípadě pokud je auto ještě v záruce, reklamovat.
 

Edit: tady to jde vidět, hned vedle hodin: 

 

 

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle videa mám graficky jiné budíky a určitě vím, že tam to ECO ještě nevyskočilo. U Octavie ho vidím stále dle videa. Našel jsem zde, cituji "1.5 TSI DSG Sportline a 2válcový režim vidím jen tehdy, když mám spotřebu uprostřed konzole mezi otáčkoměrem a tachometrem" Tak až pojedu, tak to zkusím a dám zde vědět.

 

SportLine 1.5TSI DSG 10/2023

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak se opet hlasim.. po 14 dnech AS zjistil že jsou povolené svicky😀a ze je po problemu,tak tomu za prve neverim a za druhe taky ne,protoze mi po tydnu volal(respektive ja jemu )ze uz jede suto na dilnu a budou se kontrolovat svicky a vstriky..a az po dalsim tydnu mi zavola tuhle hloupost..jedine pozitivum je,ze ikdyz uz je auto cca tyden po zaruce,zakazku nechaji otevrenou ,kdyby se to po par dnech stalo znova a mohlo to jit jeste na zaruku..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Moja skúsenosť. Olej menený čo 8 max 10 tis. km.

 

Nájazd 160tkm, ACT som teraz vypol kvôli remapu, inak doteraz bez akýchkoľvek problémov... Žiadne, trhanie, skákanie... ACT sa zapínalo a vypínalo úplne okej. Olej 5W-30 od začiatku

 

1.5 TSI EVO pred 2018rv, bez OPF

 

DSv24b44AltX_20241126_102040_lmc_8.4.thumb.jpg.4823b0222ab7835081665731afa09623.jpg

Editováno: , autor: KapriQ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Jak tady čtu ty příspěvky na 2 válcový režim, tak si dovolím také zareagovat. Pánové a dámy nechte to vypnout a jezděte na 4 válce. Několik techniků mi řeklo, ať se kouknu jak ty prostřední 2 válce, které se vypínají, vypadají po pár desítkách tisíc km a už to nebudu chtít. Nějaká domnělá náprava ekologie mi je úplně u pr-de-le. Já zachraňovat planetu na pokyn zelených de-bi-lů nehodlám. Nyní k motoru. Nechal jsem odborně u specializované firmy upravit software, tedy deaktivovat to nesmyslné vypínání válců. Zároveň mi zvýšili kroutící moment z 200 na 250 (více nemohli kvůli DQ 200). Kdyby tam byla DQ 250, tak mohli jít ještě výše. Nechal jsem si nahrát i nové mapy řazení, jsou logičtější a lepší než originál. Někdo nad tím průběhem při programování přemýšlel.  Nyní se auto chová jako "diesel". Při sešlápnutí pedálu nepodřazuje o 2 stupně a nevytáčí motor do otáček jak uječená koza, ale díky zvýšenému krouťáku si podřadí o jeden stupeň a pěkně potáhne od spodu (v rozsahu, kde má krouťák nejvyšší účinek). K čemu je motor ječící na 6 tisíc otáček, když nejvyšší kroutící moment je někde na polovině. Výsledek je neječící motor v otáčkách, snížená spotřeba, plynulejší jízda a pocit silnějšího motoru jako u 2 litru (který mám mimochodem v Kodiaqu, tak umím porovnat). Výkon je cca 140kW (původně 110kW). Po úpravě se mi ještě cca o půl litru snížila spotřeba, ale o to mi ani nešlo. Auto už kovově nechrastí při jízdě na dva válce, motor pěkně ševelí, má příjemný zvuk a ihned reaguje. Nechápu jak s tím nesmyslným dvouválcem může někdo jezdit. STK procházím zcela bez problémů, auto má emise jak má mít. A hlavně charakteristika motoru je nyní taková, že mě s tím baví jezdit.         

Editováno: , autor: dafis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...