ferda25 Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 Důležitá je verze softwaru u budíků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 Panove poradte prosim, jak se dela ten reset TMP? Odkoduje a nakoduje znovu? Kamos ma O2 FL cca 2009-2010, jednotka 1K0 907 379 AQ, kodovani 0000257, sviti kontrolka tlaku, na tlacitko vubec nereaguje, VAG hlasi 01325 - Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502), 004 - No Signal/Communication. Po smazani je tam hned znovu ... Vse ostatni na vagu OK, zaclo to pry z niceho nic ... Diky moc ...Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dream7000 Vloženo 29. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2014 Monitorování tlaku v pneumatikách Systém resetPředpoklady:zapalování ZAP[Vybrat][03 - Brzdové Electronics][Základní nastavení - 04]Skupina 042[Go!]Aktivujte základní nastavení.[ON / OFF / Další][Done, Zpět][Zavřít Controller, Go Back - 06]Pneumatika Press sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220) by měl blikat.Nyní zkontrolujte nahuštění pneumatik a opravte v případě potřeby.Stiskněte a držte sledování tlaku v pneumatikách Tlačítko (E492) a ABS / ESP Tlačítko (E256) po dobu 2 sekund.Krátký tón by měla znít po stisknutí / držení těchto tlačítek po dobu 2 sekund a blikání by se mělo změnit na trvalé osvětlené sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220).Reset se nyní provádí, a jakmile necháte tlačítka přejděte na sledování tlaku v pneumatikách lampy (K220) musí zhasnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danikd Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Diky moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubocbr Vloženo 9. Září 2014 Sdílet Vloženo 9. Září 2014 Ahojte akurat som sa dopracoval na koniec tohoto vlakna ale nenasiel som odpoved vedel by neikto poradit mam OII 2011 1K0 937087 Q da sa aktivovat TMP cez MaxDot ? v ESP 1K0 907 379 BJ jednotke som to aktivoval ale na pristrojovke nevidim nic ani v menu disp. ani kontrolka Dik JAro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Září 2014 Sdílet Vloženo 10. Září 2014 (editace) Nutné přehrát budíky na SW 0608 a softwarově je upravit, aby opět vše fungovalo. BCM jednotka s tím nemá nic společného. Editováno: 10. Září 2014, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Září 2014 Sdílet Vloženo 10. Září 2014 a nestačí náhodou jen ty budíky nakódovat? Nebo chceš TPM ovládat přes MaxD bez tlačítka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubocbr Vloženo 10. Září 2014 Sdílet Vloženo 10. Září 2014 Ta najradsej by som to ovladal cez MaxD aby som nemusel tahat kable a vyp. Uz len niekoho najst kto mi to prehra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Září 2014 Sdílet Vloženo 10. Září 2014 Stačí poslat budíky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubocbr Vloženo 10. Září 2014 Sdílet Vloženo 10. Září 2014 dik ale ja to mam k tebe momentalne dost daleko a bez budikov sa nea jazdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubocbr Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 tak sa mi to podarilo nakodovat aj bez zmeny software Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) Zdravim, pochopil jsem správně, že jde nakódovat TPM do 02 předFL MR2008 (pouze ASR) bez resetovacího tlačítka s tim, že si ho budu resetovat pomocí VAG kabelu? Zkusil jsem to tak, ale TPM nefunguje. V autě je ABS jednotka 1K0 907 379 AF, tak jsem zkusil od původního kódování odečíst číslo, abych TPM dokódoval. ABS kódování přijalo a na palubce se při zapnutí zapalování s ostatníma kontrolkama rozsvěcí i symbol TPM. Jenže TPM nefunguje jak by mělo, po výměně pneu se poprvé rozsvítilo až po 500km (ačkoliv tlaky kol se nezměnily) a nyní mám od poslední výměny už 1000km a pořád se nerozsvítila kontrolka. V jednotce ABS ani budíků chyby nejsou, ale jedna se objevila v centrální elektrice: 01521 - Sensor for Tire Pressure 008 -- Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 128 Mileage: 0 km Myslel jsem, že to první vynechání bylo kvůli výměně kol pár stovek km po nakódování a jednotka se jen nestihla naučit obvody pro aktuální kola, ale při poslední výměně už by je po 10tis km na letních umět měla. Reset v základním nastavení ve skupině 42 jsem zkoušel, funguje, ale nic se nestane. Co mám špatně nakódované, případně musí se něco kódovat ještě jinde? Nebo je to celé špatně a TPM takto provozovat nejde? Díky za rady. Editováno: 30. Listopad 2014, autor: Sharky487 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Prohozeni pneumatik jeste nutne neznamena, ze by TPM melo neco detekovat. Zkus nejakou pneu upustit a uvidis. Ja mam TPM aktivovano taky (dodelal jsem si i tlacitko) a zatim se mi nikdy kontrolka nerozsvitila (a to ani po prezuti). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 A aktivoval jsi to stejně jako já, jen změnou kódu jednotky ABS? Po přezutí jsem asi po 100km kola u pumpy dofukoval, některé o více jak 0,5 atm, na to by TPM snad reagovat mělo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Pokud jsi dofukoval vsechna kola, tak to klidne reagovat nemusi. Aktivoval jsem to taky jen v RJ ABS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 4. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2014 Dofukoval jsem jen některá kola, abych vyrovnal tlaky vlevo a vpravo. Myslím si že na to by TPM reagovat mělo, v opačném případě mi připadá ta funkce zbytečná (to, že jedu po ráfku poznám i bez TPM). Navíc mám v ŘJ cent. elektriky tu chybu, kterou moc nechápu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 4. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2014 Tak to by TPM opravdu reagovat asi melo. (Ja to od nakodovani jeste nezkousel, takze je mozne, ze mi to treba taky nefunguje.) Ta chyba v centralni elektrice je divna. Nekodoval jsi neco i tam? Predevsim je divne, ze to hlasi cokoliv se senzorem na kontrolu tlaku, protoze tam zadny takovy senzor nemas. Hodne lidi uz to aktivovalo i v gateway a to potom hlasi chybu porad, ale to asi neni tvuj pripad. Zkousels tu chybu smazat? Objevi se znova? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sharky487 Vloženo 5. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2014 V centrální elektrice jsem nic ohledně TPM nekódoval, v gateway už vůbec ne. Chyba smazat jde, ale po nějakém čase se objeví znovu. Nekontroluji paměť závad denně, ale odhadem tak po měsíci (cca 2tkm). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubocbr Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 ja som si to tiez nakodoval len ABS a po prezuti zimnych pneu sa mi kontrolka rozsvietila po najazdeni cca 100-150km takze to asi funguje a myslim ze ked sa ti zobrazuje tato chyba Sensor for Tire Pressure mas asi nieco zle nakodovane lebo predpokladam ze v kolesach nemas ziadne snimace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 8. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2014 me se za celou dobu TPM neozvalo a az ted kdyz sem dal zimni tak se ozvalo,ale je me to divne ze se ozvalo kdyz kola i gumy sou uplny stejny a tlaky taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 mají možná stejný rozměr, ale budou trošku jinak sjeté + jiná deformace při jízdě a už to rozpozná změnu obvodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 9. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2014 tak to asi jo,zimni sou funglace a XL takze asi i tvrdsi,cca po 10km se tpm ozvalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinbubenicek Vloženo 22. Květen 2015 Sdílet Vloženo 22. Květen 2015 Chlapi, dodělávám si kontrolu tlaku taky a potřeboval bych konektor 4D0 971 636B. Kdepak ho koupím? Ve škodovce se dá koupit samostatně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 23. Květen 2015 Sdílet Vloženo 23. Květen 2015 Ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludekx Vloženo 24. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2015 Tak zdravím vás,potrebuji poradiť na octavce II,se mi rozsvitila kontrolka tlaku v pneumatikách.Za jizdy sem vypnul motor a zase nastartoval a kontrolka začala svietiť.Samozrejmne první pokus vymazani chyby byl podle manualu,nepomohlo.Navštívil sem servis origo škoda (Qalt).Tam nanovo nakodovali ABS,po odkodovani kontrolka zhasla ale ak to spet nakodovali tak chyba zase obnovená kontrolka svieti.Technik se vyjadril ze napíše do mladé boleslavy a ze zažada o technickú pomoc,odpoveď z mladé boleslavy,nanovo nahrať nový softvér do automobilu.Tak dnes nahraty nový softvér a kontrolka tlaku pneumatík stále svieti.Tak vás chcem poprosiť o radu ako to vyriešiť.Vopred ďakujem za odpoveď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.