Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim vespolek. neřešily jste už někdo náhodou termostat? Ted jak je zima tak mi to docela mizerně topí. Zatím jsem nic nehledal a nerozebíral ale měl by být součástí tělesa pumpy. Našel jsem, že se prodávají 2typy. Montovací strana vnitřní s teplotou otevírání 80stupňů a montovací strana vnější s teplotou 105stupnů. Což jsou dva uplně rozdílné typy. Který z nich bych měl použít a co obnáší jeho výměna? Děkuji za rady

Nejsem žádný velký odborník a tak napíši jen svoji úvahu o Tvém problému. Chladící systém u motoru 1.0 Mpi by měl mít dva chladící  okruhy a tedy opravdu 2 rozdílné termostaty, jeden okruh by měl být pro hlavu motoru a druhý okruh pro blok motoru. Nevím na který okruh je napojen výměník topení, možná je to až za spojnicí těchto dvou okruhů ve skříni termoregulátoru.  Na druhé straně ještě jsem neslyšel u motoru 1.0 Mpi o poruše termostatu (tím netvrdím , že neexistuje) a rozhodně bych neřešil nefungující topení prvně přes výměnu termostatů. Potíže u topení bývají hodně taky u samotných ovládacích klapek, které se zasekávají a i když se Ti kolečka klapek na přístrojovce točí, tak ve skutečnosti klapka nefunguje. Raději s tím zajeď do autorizáku, i když to není dneska taky žádná jistota, že na to přijdou na první dobrou. A jakou máš klimatizaci?  Manuální, automatickou nebo jseš úplně bez klimatizace. Tam ty klapky a jejich ovládání je taky rozdílné?

  • Autor

Díky za upřesnění, nevěděl jsem, že tam jsou dva okruhy. Klimu nemám vubec. A klapky bych asi taky vyloučil, jelikož když je to v tahu tak to topí dobře a při delší volné jízdě třeba z kopce teplota klesne. I při napíchnutí diagnostikou a zobrazení teploty při jízdě, teplota kolísá podle zátěže. Prostě vše nasvědčuje na termostat. Do servisu s tim rozhodně nepojedu, jen jsem chtěl zda tu bude mít někdo nějaké typy než se do toho dám

Tak podle toho co jsi následně popsal,že v tahu, tedy při výkonu Ti to topí dobře, by to ten termostat mohl být a pokud tedy budeš měnit, tak raději oba.

Uprimne, Citigo jako takove ma topeni malo vykone. Na jare a na podzim, kdy je kolem 10st, mi Citigo bez problemu zvlada udrzet 21st pri dalnicnim tempu. Ted v zime, kdy jsou teploty kolem nuly a pod nulou, musim mit topeni na 23 a zacinam vypinat auto a poustim foukani na nohy. Je to neprijemne, ale Citigo proste nema vykonne topeni.

 

Jakou teplotu chces vlastne udrzovat a pri jake rychlosti?

Dělá mi to stejně, v tahu topí víc,lehká noha méně, tak se spíš přikláním k šutrákovi... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.