gosh Vloženo 28. leden 2020 Sdílet Vloženo 28. leden 2020 (editace) Ví někdo v jakých komponentech se liší sportovní DCC podvozek v modelu Sportline oproti DCC podvozku např. v modelu L&K ? Sportline se mi líbí vzhledově, ale vůbec mi nevyhovuje ten sportovní podvozek. Podle mně je to stejně nesmysl, když chci tužší podvozek přepnu si DCC na SPORT a nepotřebuji aby mně podovzek zbytečně natřásal i v modu COMFORT. V COMFORTU se houpe to jo, ale zbytečně "bouchá". MR2015 STYLE PLUS s DCC byl na 19kách o třídu komfortnější :-( Extremní nepohodlnost "sportovních" sedaček radši ani nezmiňuji. Editováno: 28. leden 2020, autor: gosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. leden 2020 Sdílet Vloženo 28. leden 2020 Mechanicky nevim o zadnem rozdilu mezi DCC v L&K a Sportline. Muze byt ale jine prirazeni pruzin/tlumicu podle vahovych trid, prip. sw. Bohuzel k tomu snad nikde nejde dohledat jejich prirazeni v zavislosti na vybave/motorizaci/pohonu. Tedy i rozdil mezi tema vybavovyma stupnema. Nad neDCC podvozkem tady brecim uz dlouho a optima jsem nedosahl ani Bilsteiny a Eibachy. Ted jsem jel danym autem po delsi dobe a zase mne neprislo tak strasne. Zalezi na stavu silnice a typech nerovnosti. Mam podezreni, ze mlaceni muze byt zpusobene necim dalsim á la ulozeni atd. Ale nikdo nedokaze pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gosh Vloženo 28. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2020 (editace) ani v ETKA není možno vyhledat v čem je rozdíl? .... ja bych totiž rád Sportline s normálním DCC podvozkem ;-) Editováno: 28. leden 2020, autor: gosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. leden 2020 Sdílet Vloženo 28. leden 2020 Jak chceš najít v čem je rozdíl??Jak už je napsáno,určitě pružiny,možná tlumiče.Taky jsem uvažoval u DCC dát ze sport.pružin normální,ale auto se zvýší a jestli to poberou DCC tlumiče ti nikdo neřekne.Změní se základní zdvih,jsou tam propouštěcí ventily a co to udělá ti asi nikdo neřekne.Zbytečně bych neriskoval,tlumiče nejsou zrovna levné.Musel by jsi měnit vše-tlumiče+ pružiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gosh Vloženo 28. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2020 V cem je rozdil bych nasel treba tak ze bych se podival do ETKY na, jak pises, pruziny a tlumice dvou aut ve stejne verzi ... tj motor a ne 4x4, jednou sportline a jedno ne a videl bych jestli jsou jine jen pruziny a nebo i tlumice. Ale je to jen muj neodborny pohled na vec, protoze nemam do ETKY pristup. Btw proc by se auto melo zvysovat po vymene pruzin? Sport podvozek s DCC a normalni s DCC je dle mne stejne vysoky - opticke porovnani mych dvou aut (dokonce se mi zda ze Sportline DCC ma vice prostoru mezi kolem a blatnikem jako MR2015 s DCC = je vyssi). Snizeni 15mm ve prospech sportovniho podvozu se dle mne tyka pouze porovnani sportovni vs. normalni bez DCC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. leden 2020 Sdílet Vloženo 28. leden 2020 V ETCE uvidíš jen čísla dílů, co z toho poznáš? Nic. Navíc je při přiřazování tlumičů a pružin obvykle potřeba VIN, jinak obvykle nelze zjistit, k jaké kombinaci motorů, výbavy atd, vlastně patří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-marek Vloženo 28. leden 2020 Sdílet Vloženo 28. leden 2020 na webu se dozvíš jen toto: Sportovní podvozek S kratšími spirálovými pružinami a sportovně laděnými tlumiči nabízí o 15 mm nižší sportovní podvozek výjimečnou citlivost a dynamické jízdní vlastnosti. Jinak být tebou tak sportlinu bych se vůbec nebál. Osobně jsem proti L@K nepoznal že by to bylo tvrdší. Jezdím na 18´´´na "normal". Pokud dám komfort tak to příjemně houpe :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gosh Vloženo 28. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2020 (editace) Mam na Sportline najeto ca. 20tis.km a poznam to, jinak bych to neresil. Nejde o houpani, nebo nehoupani ... ale spis o neprijemne trepani a bouchani ... ktere jsem z MR2015 DCC 19ky vubec neznal. Skoda, Sportline asi pujde z domu a pujdu do neco "normalniho" .... predstava SPORTu v podani Skody je minimalne u Superbu dost nepovedena. btw, marketingovy text o Sportline podvozku znam, ale jak uz jsem psal vubec mi nepripada ze by podvozek Sportline DCC byl nizsi nez normalni DCC. Jestli Sportline je 15mm nizsi nez normal, u DCC pisou 10mm nizsi nez bez ... tak mozna 5mm, ale ani ty tam nevidim ... vzhledove co se podvozku tyka je to klasicka Skoda "Koza" ;-), takze nic moc. Vzhledove mnohem nizsi a "hezci" byl muj Passat B8 R-line na 19kach. A jeste "sportovně laděne tlumiče" by se u DCC mohly dat nastavit na "normalne ladene tlumice" nebo mate za to ze budou i mechanicky jine? Editováno: 28. leden 2020, autor: gosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-marek Vloženo 29. leden 2020 Sdílet Vloženo 29. leden 2020 A jakej máš rok? Já žádné "třepání a bouchání" nepozoruji. Dokonce i na režim sport je to docela měkké. To moje stará Audi A3 bouchala rozhodně víc. :) a na 16tkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 29. leden 2020 Sdílet Vloženo 29. leden 2020 Ja mam Sportline 02/18, 45000km Jazdím väčšinou na Sport režime a nie je to vôbec tvrde. Skôr také akurát... Nepozorujem vôbec ziadne trepanie a buchanie Zimné mam 18" a aj keď občas jazdím na udupanom, zladovatelom, hrbolatom snehu tak od podvozku je ticho... Letné mam 19" a tak isto, všetko OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 29. leden 2020 Sdílet Vloženo 29. leden 2020 (editace) A ešte jeden postreh... Ja mam Sportline 2018 a kolega L&K 2018.Raz sme parkovali vedľa seba, Nemerali sme to, ale môj mal blatníky bližšie ku kolesám... Bolo to cez leto, čiže obidvaja na 19" ALU Editováno: 29. leden 2020, autor: titanius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gosh Vloženo 30. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2020 (editace) Jezdim ca. 50tis.km ročně a veřte tomu že rozdíl tam je ... nesrovnaval bych to se starou A3 a podobně, není nic co by bylo nejezditelného, ale je to opravdu o poznani meně komfortní jak MR2015 s DCC a dost mně to zklamalo. Možná má svůj podíl vinny i obutí (Sportline Conti TS850 vs. MR2015 Hankook). Přesně jsem to neměřil, ale fakt mi na pohled nepřijde ze Sportline by byl níž než normal MR2015 (oba DCC). Pár fotek jsem našel s posledního setkaní + už vzpomínaný Passat R-Line: Srovnáni Sportline vs. normal pozvozek Editováno: 30. leden 2020, autor: gosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frozzy Vloženo 11. Březen 2020 Sdílet Vloženo 11. Březen 2020 Já myslím, žes to trochu zmotal. Neexistuje Sportline podvozek - je jen sportovní podvozek, který má Sportline v základu. A pokud dáš na dvě auta DCC, tak budou stejně vysoko a je jedno, jestli jedno bude Sportline a druhé třeba L&K. A jak píše titanius - je tady jasné, že Sportline bez DCC je níže než L&K, protože ten má v základu DCC a sportovní podvozek se k němu objednat nedá. DCC je -10mm, sportovní podvozek je -15mm. Ono objednávat k DCC sportovní podvozek tak nějak nemá logiku. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 11. Březen 2020 Sdílet Vloženo 11. Březen 2020 Je to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.