Přejít na obsah

Zvuk motora na 2 valcoch


frfr

Doporučené příspěvky

před 9 hodinami, thejohndoe napsal:

Tak pochopitelně vibrovat to nemusí a nevibruje. Když se vypnou "správné válce tak k žádnému nepravidelnému chodu, ani rozvážení nedochází."

 

JIný - otravný zvuk to bohužel má

To by ve skutečnosti stálo za elaboraci. Jestli ještě platí 1-3-4-2, pak podle mého toto nejde zařídit. Zároveň je ale třeba zařídit "symetrii" vypínání konkrétních válců, tzn. asi ne první a třetí apod. - kvůli setrvačným hmotám. Nebo může někdo potvrdit, že se vypínají válce nahodile (pozice) - zřejmě kvůli rovnoměrnému opotřebení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, thejohndoe napsal:

Tak pochopitelně vibrovat to nemusí a nevibruje. Když se vypnou "správné válce tak k žádnému nepravidelnému chodu, ani rozvážení nedochází."

 

JIný - otravný zvuk to bohužel má

Asi budes robit PR v skodovke ze. Vibrovat to bude z principu, skor tomu vadi nerovnomernychod tj zmena zrychlenia kluloveho hriadela. 

Viac by sa usetrilo prepinanim 4takt 2 takt, lenze to by eu zinfarkyovala. Koli 5g emisii navyse. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, bouchy napsal:

To by ve skutečnosti stálo za elaboraci. Jestli ještě platí 1-3-4-2, pak podle mého toto nejde zařídit. Zároveň je ale třeba zařídit "symetrii" vypínání konkrétních válců, tzn. asi ne první a třetí apod. - kvůli setrvačným hmotám. Nebo může někdo potvrdit, že se vypínají válce nahodile (pozice) - zřejmě kvůli rovnoměrnému opotřebení?

Podle mě deaktivují dva prostřední nebo krajní válce. V tom případě bude docházet zážehu každou otáčku - běh bude rovnoměrný. To, že mají oba stejnou pozici na klice nebude mít vliv. A na válcích bez tlaku nic nevibruje protože bez komprese jsou vyvážené.

 

Na videu si v 3:20 prstem překryj dva prostřední válce https://www.youtube.com/watch?v=DKF5dKo_r_Y&feature=youtu.be&t=200

 

... jediné co zbývá je ten nepříjemný zvuk válců bez komprese.

Editováno: , autor: thejohndoe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte, vypínají se dva prostřední válce. Když otevřete víčko kde se leje olej, jsou vidět na vačce drážky, do kterých se vsune kolík přestavovače.

U nás po 10 000km stále přechod mezi 4 a 2 válci neznatelný. Ale začali jsme tankovan Vervu 100 a motor je zdánlivě celkově tišší. Kód motoru máme DPCA.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...