Listopad 30, 20204 r před 9 hodinami, thejohndoe napsal: Tak pochopitelně vibrovat to nemusí a nevibruje. Když se vypnou "správné válce tak k žádnému nepravidelnému chodu, ani rozvážení nedochází." JIný - otravný zvuk to bohužel má To by ve skutečnosti stálo za elaboraci. Jestli ještě platí 1-3-4-2, pak podle mého toto nejde zařídit. Zároveň je ale třeba zařídit "symetrii" vypínání konkrétních válců, tzn. asi ne první a třetí apod. - kvůli setrvačným hmotám. Nebo může někdo potvrdit, že se vypínají válce nahodile (pozice) - zřejmě kvůli rovnoměrnému opotřebení?
Listopad 30, 20204 r před 9 hodinami, thejohndoe napsal: Tak pochopitelně vibrovat to nemusí a nevibruje. Když se vypnou "správné válce tak k žádnému nepravidelnému chodu, ani rozvážení nedochází." JIný - otravný zvuk to bohužel má Asi budes robit PR v skodovke ze. Vibrovat to bude z principu, skor tomu vadi nerovnomernychod tj zmena zrychlenia kluloveho hriadela. Viac by sa usetrilo prepinanim 4takt 2 takt, lenze to by eu zinfarkyovala. Koli 5g emisii navyse.
Listopad 30, 20204 r před 11 hodinami, bouchy napsal: To by ve skutečnosti stálo za elaboraci. Jestli ještě platí 1-3-4-2, pak podle mého toto nejde zařídit. Zároveň je ale třeba zařídit "symetrii" vypínání konkrétních válců, tzn. asi ne první a třetí apod. - kvůli setrvačným hmotám. Nebo může někdo potvrdit, že se vypínají válce nahodile (pozice) - zřejmě kvůli rovnoměrnému opotřebení? Podle mě deaktivují dva prostřední nebo krajní válce. V tom případě bude docházet zážehu každou otáčku - běh bude rovnoměrný. To, že mají oba stejnou pozici na klice nebude mít vliv. A na válcích bez tlaku nic nevibruje protože bez komprese jsou vyvážené. Na videu si v 3:20 prstem překryj dva prostřední válce https://www.youtube.com/watch?v=DKF5dKo_r_Y&feature=youtu.be&t=200 ... jediné co zbývá je ten nepříjemný zvuk válců bez komprese. Upraveno Listopad 30, 20204 r od thejohndoe
Prosinec 15, 20204 r Ahojte, vypínají se dva prostřední válce. Když otevřete víčko kde se leje olej, jsou vidět na vačce drážky, do kterých se vsune kolík přestavovače. U nás po 10 000km stále přechod mezi 4 a 2 válci neznatelný. Ale začali jsme tankovan Vervu 100 a motor je zdánlivě celkově tišší. Kód motoru máme DPCA.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.