Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravím. Chci se zeptat jak hodnotíte prvek volnoběžky který nejde vypnout. Já tedy velice negativně. Podle mě je to zase system, který je kontraproduktivní.  V našich podmínkách akorát zvyšuje spotřebu, tím pádem emise a zatěžuje nadměrným opotřebením brzdové destičky. Misto toho aby člověk mohl brzdit motorem a tudíž s nulovou spotřebou, tak to jede na volboběh se spotřebou volboběhu a jeste pak musí brzdit. Navíc to je náhodné, takze se  tomu nedá ani přizpůsobit jizda. Nedá se to nějak odblokovat? Jezdí se s tím příšerně. 

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název tématu.
Vloženo
před 14 minutami, mičurin napsal:

myslím že na polohu sport to normálně brzdí motorem.mam yeti a tam to funguje.

No jo, ale to jezdí ve zbytečných otáčkách, s tím se nedá jezdit pořád. To nic neřeší. 

Vloženo
před 9 hodinami, Martin Rušaj napsal:

No nevím jestli jsem pochopil tvůj dotaz správně, ale system plachtění funguje jen v modu ECO. V jiném ne. Pokud jsem to pochopil dobře, tak jezdí na jiný mod. Stejně se na ECO nedá jezdit. 

Ja tam ale přepínání módu nemám. Nemam to jak změnit. Nebo je to nekde v nastavení? 

Vloženo
před 4 hodinami, Jarec27 napsal:

Nevidím v tom problém,lehce tukni na brzdový pedál a brzdí ti to motorem

Dost otravné ne? To jsou prostě další zbytečný úkony. Měla by stačit sundaná noha z plynu. 

Vloženo

Záleží na rychlosti a sklonu kopce. Pokud jedu z mírného kopce, tak se zapne plachtění. Jakmile je kopec strmější, tak se plachtění nezapne a probíhá brždění motorem. Nebo takto to mám vypozorováno u sebe.

Vloženo
před 37 minutami, Martin Rušaj napsal:

Aha. Tak to jsem nevěděl, že tam nemáš mody. To nemůžeš to plachtění nějak vypnout?

No právě že ne. Prolezl jsem všechno možný a nikde to nenašel. 

Vloženo (editace)

Jezdil jsem teď OIII a narazil jsem na to taky, prolezl jsem nastavení a vypnout to nejde. Je to dementní tím spíš u 1.5 TSI, kdy tento motor sám o sobě skoro vůbec v nízkých otáčkách nebrzdí.

Jsem z ostatních aut zvyklý pustit třeba před křižovatkou nohu z plynu, nechat lehce přibrzdit motorem a pak třeba pokračovat, tady to plachtí.

Aspoň, že na S to nedělá. Blbé je, že po každém startu se dává zase D.

Editováno: , autor: Lancelot
Vloženo
před 8 hodinami, Martin Rušaj napsal:

Ono se vyplatí investovat při nákupu do možnosti nastavení modu. V tomto případě jde jezdit na normál. nebo individuál.

To by se vyplatilo, kdyby na to někdo při koupi upozornil. 

Vloženo

Nechápu proč není možnost to nastavit, ale nechápu automobilky již delší dobu.

Navíc si myslím, že vzhledem k tomu, že baterie se v rámci rekuperace pořádně nabíjí jen při brzdění motorem, má tato "plachtící vychytávka" i neblahý dopad na, už tak mizernou, životnsot baterie.

Vloženo

Je to asi stejně dobré na spotřebu jako StartStop, vyřazování má smysl, ale jen někdy. Když už tak to chce spojit s nějakým tím mikro hybridním systémem, který při vyřazení vypne i motor. Ale to až v O IV...

Vloženo (editace)

Osobně jsem s možností plachtění spokojený. Zejména na rovinkách, kde motor zbytečně brzdí a já pak musel jemně lechtat plyn, teď v pohodě doplachtím. A pokud nechci plachtit, ťuknu do levého pádla na volantu a převodovka zařadí zpět rychlost (nepřepne do režimu manuálního řazení, takže paráda).

Editováno: , autor: Patrik Baroch
Upřesnění informace
Vloženo

Zkušenosti s Karoqem 1,5 TSI 4x4 červen 2019

Režim E - při ubrání plynu vždy naskočí plachtění

Režim D - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem

Režim S - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem

(i když to brzdění moc "silné" není)

 

Zkušenosti s Kodiaqem 2,0 TSI 4x4 listopad 2019

Režim E - při ubrání plynu vždy naskočí plachtění

Režim D - při ubrání plynu většinou naskočí plachtění

Režim S - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem

Vloženo (editace)

Já teda nevím, ale podle mě je plachtění jen u aut, kde se dají nastavovat jízní režimy Eco, Komfort as pod. Já to v autě nemám a nepřipadá mi, že by mi Karoq na D režim plachtil.  A myslím, že i v manuálu píší o tom, že plachtění je jen v režimu Eco a pokud tam nemáš režim Eco, tak by nemělo auto plachtit.

Editováno: , autor: decathlon
Vloženo
před 12 hodinami, marhor napsal:

Zkušenosti s Karoqem 1,5 TSI 4x4 červen 2019

Režim E - při ubrání plynu vždy naskočí plachtění

Režim D - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem

Režim S - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem

(i když to brzdění moc "silné" není)

 

Zkušenosti s Kodiaqem 2,0 TSI 4x4 listopad 2019

Režim E - při ubrání plynu vždy naskočí plachtění

Režim D - při ubrání plynu většinou naskočí plachtění

Režim S - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem

A co si nepochopil na tom, že tam přepínač režimů nemám?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...