Jump to content

Patrik Baroch

Uživatel
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

About Patrik Baroch

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mám na světlech Gyeon Trim a jsem naprosto spokojený, mušky jdou krásně dolů. Sice trochu dražší záležitost, ale vydrží mnohonásobně déle než i velice kvalitní tuhý vosk - vlastní zkušenost, proto jsem letos šel do keramiky na plasty. Lze použít i na nelakované plasty, u kterých navíc hezky oživí barvu. Rozhodně ale pozor na důkladný odmaštění, jinak se keramika špatně chytí, ve výše vyspaných obchodech seženeš vhodný odmašťovač.
  2. Ahoj, měl jsem Rapida s DSG, nyní Karoqa s DSG. K tvým bodům: 1. Nikdy jsem si nevšiml žádného pazvuku při prudším brždění a podřazení. Ale většinou si pouštím hudbu na delší cesty, takže jsem to mohl přeslechnout. 2. Podobný pocit jsem měl občas u Rapida, ale připadalo mi, že je to spíš od podvozku. U Karoqa jsem nic takového nezpozoroval. 3. Podřazení u DSG prostě je cítit, je to dáno konstrukcí - dalo by se říct, že jde o robotizovaný manuál s dvěma spojkami. Většinou jde ale cítit fakt málo, rozhodně míň než u manuálu. V podstatě ho registruju asi jen při jízdě do kopce. 4. Tohohle jsem si u Rapida taky všiml, měl jsem 1.0 TSI 70 kW. Zejména v režimu S to dost s autem cuklo při přeřazení na 2. Ale nakonec jsem si zvyknul a rozjezdy měl nejen plynulé, ale také svižné. Tady jsou ještě popsaný nejčastějí závady a jejich řešení: http://www.prevodovky-sixta.cz/index.php/opravy-mechatronik-7st-pevodovek-dsg S 1 a 2 bych klidně zkusil servis.
  3. Ač jsem byl s možností plachtění celkem spokojený, kvůli podtáčení motoru v režimu D jsem po pár týdnech začal automaticky před rozjezdem přepínat do S (stejně jako u předchozího Rapida) a hle, plachtění mi vůbec nechybí.
  4. Zkusil bych jiný servis, měl jsem podobný problém už po 1000km a servis (Amond Kladno) mi bez problémů vyměnil na reklamaci zadní destičky. Od té doby bez problému.
  5. Měl jsem podobný problém, při couvání po delší jízdě (brzdy tedy zahřáté) zadní brzdy dost hučely, nebylo to úplně pískání. Začalo se to projevovat už od najetých zhruba 1100 km. Podle servisu jsem nebyl jediný s tímhle problémem, Škodovka o něm taky ví (dokonce od roku 2017 - asi se občas objeví špatná série destiček, což se projeví až po nějaké době ježdění). Po výměně zadních desek zatím bez problému - zhruba 1000 km od výměny.
  6. Ahoj, přes aplikaci Carista (návody najdeš tady na fóru) nebo VCDS by mohlo jít aktivovat Škoda Surround. Nevím, co je potřeba v autě mít, aby to šlo, původně to totiž není funkce pro Karoqa - mám Amundsena a šlo to. To je asi ta nejlevnější varianta, jak trochu vylepšit zvuk.
  7. Najeto 3000 km, dlouhodobá spotřeba 7,3. A to se nijak nesnažím, eco lísteček skoro nikdy nezaplním ani do půlky. 😄 Jezdím každý den trasu Kladno - Praha. Cesta do Prahy většinou do 7 litrů, cesta z Prahy do 8 litrů. Někdy samozřejmě tyhle hodnoty přesáhnu, záleží na provozu. Delší trasy, například Kladno - Karlovy Vary ale klidně i pod 6 litrů a to i s plně naloženým autem.
  8. Bohužel (spíš bohudík) jsem se ani já, ani nikdo z mého okolí nesetkal s umírající baterií s tímto systém, a to ani po několika letech provozu. Samozřejmě vypínáme S/S a jezdíme převážně delší trasy. Osobně tohle vůbec nesleduji a neřeším, proto se zdá, že s mou praxí je to horší. Dokud všechno funguje, je lepší se v tom nehrabat - nikdo nevíme, jak dlouho baterka EFB/AGM vydrží po odpojení ID. Aby to nakonec nebylo stejné nebo horší.
  9. Při delší jízdě a nabíjení konstantním napětím 14,4V může dojít k přebíjení, tyhle baterie jsou konstrukčně úplně jiné než ty klasické. Naopak snesou krátkodobé nabíjení mnohem vyšším napětím k urychlení dobíjení. A pokud se nepletu, v případě, že by nestačilo dobíjení během brzdění motorem, zapne ono inteligentní na nějakou dobu klasické nabíjení. Pro většinu z nás to tedy znamená, že se o to opravdu nemusíme starat. Pokud ale jezdíte převážně kratší trasy, může odpojení inteligentního nabíjení pomoct. Většina lidí, která má problém s baterií v autě s S/S totiž jezdí jen pár kilometrů denně, v zimě zapnuté všechny spotřebiče a to se prostě baterie nestačí dobíjet - jak už tu i bylo řečeno. Dočíst se o tom lze ve spoustě článků zejména v angličtině, tady na fóru nebo taky tady: https://oze.tzb-info.cz/akumulace-elektriny/16815-pokrocile-technologie-olovenych-akumulatoru-gel-a-agm
  10. Na Karoqa jsem tuto možnost neviděl, mám jinak čtení značek už z fabriky. Myslím, že u O3 to bude stejné...
  11. Tuhle funkci jsem na Rapidu 2018 měl aktivovanou, fungovala. Dostupné to bylo snad ve všech verzích Caristy.
  12. Po nastartování se ti na obrazovce infotainmentu zobrazí hláška s varováním, abys dodržoval předpisy.
  13. Osobně jsem s možností plachtění spokojený. Zejména na rovinkách, kde motor zbytečně brzdí a já pak musel jemně lechtat plyn, teď v pohodě doplachtím. A pokud nechci plachtit, ťuknu do levého pádla na volantu a převodovka zařadí zpět rychlost (nepřepne do režimu manuálního řazení, takže paráda).
  14. Prodám nový, pouze vyzkoušený oboustranný koberec do kufru pro vozy se standardními sedadly a zvýšenou podlahou (dvojitá podlaha nebo rezervní kolo ocelové neplnohodnotné, možná i v případě audia Canton). Objednací kód 57A061163 Rozměry: 809 x 999 x 14 mm Ideálně předání v Kladně a okolí nebo v okolí Praha - Jinonice, Zličín. Prodávám, jelikož jsem do svého Karoqa koupil špatnou velikost.
×
×
  • Create New...