Jump to content

Patrik Baroch

Uživatel
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

About Patrik Baroch

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday November 18

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ono s tím rychlým otevřením auta je to jak kdy. Táta se živí jako zámečník, zároveň se dlouhou dobu podílel na vývoji a testování zámků do aut. Někdy i ty nejbezpečnější zámky překoná během minuty, až je pak člověku blbý si říct o zaplacení 😃 A jindy tě ten nejjednodušší zámek vypeče na několik minut. Mně třeba jiný zámečník otevíral předchozího Rapida asi 15 minut a to má zrovna ten jednodušší zámek. Construct je prej náročnější otevřít, dřív se ale dal fyzicky zničit, takže když měl zloděj štěstí a čas, mohl ho zničit a odjet. Ještě jestli v autě navíc nebyl imobilizér... Někde
  2. Ahoj, část toho nárazníku vypadá ohnutá, to asi sám neopravíš -> servis.
  3. Podle popisu minimálně ten "kondicionér" neobsahuje nic přírodního, to bych určitě nebral. Ten set od Auto Finesse ve finále není až tak drahý, spotřeba není velká a máš v něm všechno, co k tomu potřebuješ. Případně se dají sehnat i sady od Colourlocku, ty stojí podobný peníze.
  4. Záleží asi na tom, jak často jezdíš, ale minimálně tak 3x-4x do roka. V autě mám textilní sedačky, ale doma používám buď Colourlock nebo teď nově čistič a kondicionér od Auto Finesse, kůže je jak nová. https://www.vlesku.cz/sada-autokosmetiky-auto-finesse-ktera-vycisti-a-vrati-barvu-vasim-kozenym-sedackam Nevím, jestli v Kodiaqu znamená ventilované sedačky = perforovaná kůže, ale pokud ano, nikdy nestříkej čistič přímo na sedačku, ale na hadřík nebo detailingový štětec/kartáč. To samé u kondicionéru. Klidně po vyčištění sedaček zapni větrání, ať ti rychleji vyschnou před aplikací k
  5. Navlhčil jsem to ručním rozprašovačem, voda s trochou jaru. Zhruba dvě-tři stříknutí na díl. A spíš než si odmašťovat prsty bych si vzal čistý "chirurgický" rukavice, stojí to pár korun a nezničíš si ruce 😃
  6. Nejdřív jsem si srovnal vršek, aby kopíroval tvar kapsy, výřez na gumičku mi pak vyšel přesně v místě, kde je, tak jsem ji jen prostrčil a koberec pod ní zarovnal tak, že ani nejde poznat, že tam byl výřez. Je to fakt jednoduchý, když si dobře navlhčíš stranu s lepidlem 🙂
  7. Ahoj, možná se jen chystají na facelift, který by mohl přijít pár měsíců po Kodiaqovi. Verze Scout nejspíš není o tolik náročnější na výrobu oproti Sportline (ostatně to oplastování navíc se dá dokoupit na eshopu), tak zatím zůstala v nabídce. Určitě bych se nebál, že to ovlivní už objednané kusy.
  8. Ahoj, mrkni ještě na ahifi.cz, mají tam něco ve slevě, ale i to StP se dost používá, takže bude dobrý. Já zatím vytlumil jen dno kufru (Karoq Sportline), nejdřív antivibrační deska Comfortmat D2, na ní protihluková Comformat Blockshot, a i když je to jen na dně kufru, tak rozdíl je dost znát. Ubylo dost vibrací zezadu od kufru a hlučnost se taky snížila. Letos nejspíš vytlumím ještě zevnitř zadní podběhy a taky pod zadními sedačkami.
  9. Tak pak snad ten ostřikovač, jinak mě už nic jinýho nenapadá. Hodně štěstí s pátráním. K tomu vosku, jasně, většinou je to bez problémů, ale někdy se na skle špatně chytí a maže se 🙂
  10. Jak umýváš auto? Takový ten tekutý vosk na myčkách by tohle mohl taky způsobit. Vím, že už ti tu radili pořádně odmastit, apod., ale pokud hodně jezdíš a často používáš ostřikovače, nebylo by od věci taky pravidelně čistit sklo kvalitním čističem. Teď bych nejprve sklo vyčistil nějakým univerzálním čističem (APC), ten sundá dost nečistot a mastnoty ze skla i gumiček. I nový gumičky bývají dost špinavý, takže to chce fakt pořádně, klidně víckrát. Pak vzít alkoholým čističem na skla (třeba Auto Finesse Crystal je super), hlavně musí být bez dalších přísad, třeba na odpuzování vody, apod. Zk
  11. Čau, lepidlo dostaneš dolů buď nějakým odstraňovačem asfaltu, já třeba použil na sundání emblému Carpro TarX, který jsem měl na odstranění asfaltových teček z laku. Jen pozor, aby to fakt bylo i na lepidlo, některé dokážou sundat jen asfalt. Možná i líh nebo technický benzín, ale nevím, jak je to vhodný na alu. Zkusil bych taky opatrně nahřát tu samolepku, pak by to mohlo jít líp.
  12. Určitě, taky jsem se bál, abych něco nezlomil, ale jde to dobře 😃
  13. Já dával originál, páčku jsem raději sundal, pak jsem musel nejprve uvolnit kryt prahu a nakonec kryt pod páčkou. Dělal jsem to podle návodu, co k tomu je, sice je na Superba, ale bylo to úplně stejné.
  14. Ahoj, nemám sice 2.0 TSI, ale mělo by to být stejné jako u ostatních Karogů. Takže i ty 17" tam půjdou dát a pokud si dobře pamatuju, někde jsem zahlídnul fotku TP (tady nebo FB), kde zrovna 215/55 R17 byly označený jako M+S.
  15. Nevím, jestli ti to pomůže, protože tu máme v okolí spíš rovinu, ale motor se mi zahřívá celkem rychle, pokud máš teda na mysli vodu a ne olej 🙂 Ale to kolísání je v pořádku, jak už bylo řečeno výše, dost tepla si vezme topení, já to osobně moc nepozoruju, ale to je těmi rovinkami. Teplota oleje mi samozřejmě podle zátěže kolísá, ale to je prostě těmi mrazy.
×
×
  • Create New...