Publikováno Únor 7, 20205 r Zdravím. Chci se zeptat jak hodnotíte prvek volnoběžky který nejde vypnout. Já tedy velice negativně. Podle mě je to zase system, který je kontraproduktivní. V našich podmínkách akorát zvyšuje spotřebu, tím pádem emise a zatěžuje nadměrným opotřebením brzdové destičky. Misto toho aby člověk mohl brzdit motorem a tudíž s nulovou spotřebou, tak to jede na volboběh se spotřebou volboběhu a jeste pak musí brzdit. Navíc to je náhodné, takze se tomu nedá ani přizpůsobit jizda. Nedá se to nějak odblokovat? Jezdí se s tím příšerně. Upraveno Únor 8, 20205 r od Pawouk Upraven název tématu.
Únor 7, 20205 r Autor před 14 minutami, mičurin napsal: myslím že na polohu sport to normálně brzdí motorem.mam yeti a tam to funguje. No jo, ale to jezdí ve zbytečných otáčkách, s tím se nedá jezdit pořád. To nic neřeší.
Únor 8, 20205 r Autor No, ale to je otravujici úkon navíc. To už můžu rovnou ťuknout do brzdy aby naskocilo brzdění motorem. To jsem si nemusel kupovat automat abych tam kvrdlal klackem.
Únor 8, 20205 r No nevím jestli jsem pochopil tvůj dotaz správně, ale system plachtění funguje jen v modu ECO. V jiném ne. Pokud jsem to pochopil dobře, tak jezdí na jiný mod. Stejně se na ECO nedá jezdit.
Únor 8, 20205 r Autor před 9 hodinami, Martin Rušaj napsal: No nevím jestli jsem pochopil tvůj dotaz správně, ale system plachtění funguje jen v modu ECO. V jiném ne. Pokud jsem to pochopil dobře, tak jezdí na jiný mod. Stejně se na ECO nedá jezdit. Ja tam ale přepínání módu nemám. Nemam to jak změnit. Nebo je to nekde v nastavení?
Únor 8, 20205 r Autor před 4 hodinami, Jarec27 napsal: Nevidím v tom problém,lehce tukni na brzdový pedál a brzdí ti to motorem Dost otravné ne? To jsou prostě další zbytečný úkony. Měla by stačit sundaná noha z plynu.
Únor 8, 20205 r Záleží na rychlosti a sklonu kopce. Pokud jedu z mírného kopce, tak se zapne plachtění. Jakmile je kopec strmější, tak se plachtění nezapne a probíhá brždění motorem. Nebo takto to mám vypozorováno u sebe.
Únor 8, 20205 r Autor před 37 minutami, Martin Rušaj napsal: Aha. Tak to jsem nevěděl, že tam nemáš mody. To nemůžeš to plachtění nějak vypnout? No právě že ne. Prolezl jsem všechno možný a nikde to nenašel.
Únor 8, 20205 r Jezdil jsem teď OIII a narazil jsem na to taky, prolezl jsem nastavení a vypnout to nejde. Je to dementní tím spíš u 1.5 TSI, kdy tento motor sám o sobě skoro vůbec v nízkých otáčkách nebrzdí. Jsem z ostatních aut zvyklý pustit třeba před křižovatkou nohu z plynu, nechat lehce přibrzdit motorem a pak třeba pokračovat, tady to plachtí. Aspoň, že na S to nedělá. Blbé je, že po každém startu se dává zase D. Upraveno Únor 8, 20205 r od Lancelot
Únor 9, 20205 r Ono se vyplatí investovat při nákupu do možnosti nastavení modu. V tomto případě jde jezdit na normál. nebo individuál.
Únor 9, 20205 r Autor před 8 hodinami, Martin Rušaj napsal: Ono se vyplatí investovat při nákupu do možnosti nastavení modu. V tomto případě jde jezdit na normál. nebo individuál. To by se vyplatilo, kdyby na to někdo při koupi upozornil.
Únor 9, 20205 r Jo jo. To jsou hold správní lidi na správném místě. Místo důležitých věcí, které člověku ulehčí život, tak nabízí blbosti. Co si člověk nezjisti sám to nema. Škoda, že to nejde nakodovat, že?
Únor 9, 20205 r @Martin Rušaj Dříve to dělalo jen ECO, dnes se takto u nových aut chová i režim Normal, proto plachtí i auta bez možnosti nastavení módů.
Únor 9, 20205 r Nechápu proč není možnost to nastavit, ale nechápu automobilky již delší dobu. Navíc si myslím, že vzhledem k tomu, že baterie se v rámci rekuperace pořádně nabíjí jen při brzdění motorem, má tato "plachtící vychytávka" i neblahý dopad na, už tak mizernou, životnsot baterie.
Únor 9, 20205 r Ať mi někdo vysvětlí v čem vůbec je to plachtění dobré a výhodne. Sptřeba? Emise? Ani jedno.
Únor 10, 20205 r Je to asi stejně dobré na spotřebu jako StartStop, vyřazování má smysl, ale jen někdy. Když už tak to chce spojit s nějakým tím mikro hybridním systémem, který při vyřazení vypne i motor. Ale to až v O IV...
Únor 12, 20205 r Osobně jsem s možností plachtění spokojený. Zejména na rovinkách, kde motor zbytečně brzdí a já pak musel jemně lechtat plyn, teď v pohodě doplachtím. A pokud nechci plachtit, ťuknu do levého pádla na volantu a převodovka zařadí zpět rychlost (nepřepne do režimu manuálního řazení, takže paráda). Upraveno Únor 13, 20205 r od Patrik Baroch Upřesnění informace
Únor 18, 20205 r Zkušenosti s Karoqem 1,5 TSI 4x4 červen 2019 Režim E - při ubrání plynu vždy naskočí plachtění Režim D - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem Režim S - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem (i když to brzdění moc "silné" není) Zkušenosti s Kodiaqem 2,0 TSI 4x4 listopad 2019 Režim E - při ubrání plynu vždy naskočí plachtění Režim D - při ubrání plynu většinou naskočí plachtění Režim S - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem
Únor 19, 20205 r Já teda nevím, ale podle mě je plachtění jen u aut, kde se dají nastavovat jízní režimy Eco, Komfort as pod. Já to v autě nemám a nepřipadá mi, že by mi Karoq na D režim plachtil. A myslím, že i v manuálu píší o tom, že plachtění je jen v režimu Eco a pokud tam nemáš režim Eco, tak by nemělo auto plachtit. Upraveno Únor 19, 20205 r od decathlon
Únor 19, 20205 r Autor před 12 hodinami, marhor napsal: Zkušenosti s Karoqem 1,5 TSI 4x4 červen 2019 Režim E - při ubrání plynu vždy naskočí plachtění Režim D - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem Režim S - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem (i když to brzdění moc "silné" není) Zkušenosti s Kodiaqem 2,0 TSI 4x4 listopad 2019 Režim E - při ubrání plynu vždy naskočí plachtění Režim D - při ubrání plynu většinou naskočí plachtění Režim S - při ubrání plynu auto vždy brzdí motorem A co si nepochopil na tom, že tam přepínač režimů nemám?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.