Říjen 25, 201410 r Hovorili že Fabia pôjde hmotnosťou dole, ale zase to boli iba marketingové rečičky. Hmotnosť 1.2 TSI s DSG išla hore o 14 kg. :-(Tak isto nezapracovali na znížení súčiniteľa odporu vzduchu. Čakal som, že v roku 2014 Cx = 0,3 a viac už je medzi bežnými autami tabu, ale zdá sa, že nie.
Říjen 29, 201410 r Kamarade co tu uvadis je pouze soucinitel odporu vzduchu. To je bezrozmerna hodnota ktera je ti k nicemu pokud ji nevynasobis s celni plochou vozidla potom zjistis odporovou silu vzduchu Ze se automobilky ohani cislama soucinitele Cx je jen marketing kterej pusobi na neznalce ale vcelku je to nic nerikajici hodnota
Listopad 1, 201410 r Auto vrámci svojej veľkostnej triedy nejakú čelnú plochu musí mať, na tej automobilka nič nezmení. Resp. ak áno, tak budeš mať menšie auto, a namiesto Fabie budeš mať Citygo. Takže ak už máš veľkosti dané a chceš vrámci rovnakej triedy áut mať nižšiu spotrebu, tak okrem vývoja motorov s nízkou spotrebou, zníženia hmotnosti auta a montáže pneumatík ktoré sú tenké ako párok, je ďalším efektívnym spôsobom práve zapracovanie na nižšej hodnote Cx, ktorá v konečnom dôsledku zníži spotrebu celého auta. Žiaľ, vyzerá to tak, že u Škoda Auto toto zatiaľ nemá prioritu.
Listopad 2, 201410 r Práve pozerám český konfigurátor a u 16" diskoch vidím rozmer 7Jx16". Vyzerá to tak, že sa asi budú meniť aj veľkosti pneumatík a odhadujem, že na novú Fabiu pôjdu 215/45 R16.
Listopad 5, 201410 r Co se týče bezpečnosti tak Fabie nezklamala: http://www.euroncap.com/results/skoda/fabia/584.aspx Video: https://www.youtube.com/watch?v=fP7hq-_o5-s Upraveno Listopad 5, 201410 r od mikyspf
Listopad 5, 201410 r Jenom by mě zajímalo, proč jim ta Fabie po tom čelním nárazu odcouvala do zdi, když má mít multikolizní brzdu
Listopad 8, 201410 r Jestli se nepletu, tak nám kdysi na školení říkali, že ten systém auto zcela nezastaví, ale jen zpomalí na nějakou nízkou rychlost (5kmh?), aby se nestalo, že po nehodě auto zůstane stát třeba v protisměru zabrzděné, aby bylo s ním ještě možné manévrovat třeba na kraj vozovky.
Červen 23, 20205 r Technická data pro ŠKODA Fabia model 2019+ ŠKODA FABIA spadá do segmentu malých vozů, ale dokáže nabídnout překvapivé množství vnitřního prostoru včetně v rámci třídy špičkového zavazadlového prostoru. FABIA je také až nečekaně komfortní, její pohodlný podvozek, široká bezpečnostní i komfortní výbava přibližuje jízdní zážitek vozům vyšší třídy. Zároveň si však stále zachovává pro malé vozy typickou kompaktnost, úspornost a celkovou uživatelskou nenáročnost, což z ní dělá hvězdu svého segmentu a oblíbenou volbu zákazníků. TD-FABIA-petrol-cz.pdf 44 – 70 kW Maximální výkon 159 – 186 km/h Maximální rychlost 330 l Objem zavazadlového prostoru 95 – 160 Nm Maximální točivý moment 10,7 - 16,2 s Zrychlení 0 – 100 km/h 4,6 – 5,0 l/100 km Kombinovaná spotřeba paliva ŠKODA FABIA COMBI spadá do segmentu malých vozů, ale dokáže nabídnout překvapivé množství vnitřního prostoru včetně v rámci třídy špičkového zavazadlového prostoru. FABIA COMBI je také až nečekaně komfortní, její pohodlný podvozek, široká bezpečnostní i komfortní výbava přibližuje jízdní zážitek vozům vyšší třídy. Zároveň si však stále zachovává pro malé vozy typickou kompaktnost, úspornost a celkovou uživatelskou nenáročnost, což z ní dělá hvězdu svého segmentu a oblíbenou volbu zákazníků. TD-FABIA-COMBI-petrol-cz.pdf 70 kW Maximální výkon 188 km/h Maximální rychlost 530 l Objem zavazadlového prostoru 160 Nm Maximální točivý moment 10,8 – 11,2 s Zrychlení 0 – 100 km/h 4,6 – 5,0 l/100 km Kombinovaná spotřeba paliva
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.