Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

 

pozoruju třeseni motoru za studena při cca 1500 ot/m,

zjevně v důsledku natankováni podezřelé nafty...

 

Zkoušel někdo čistění trysek směsí VIF aditivum + Nafta 50:50,

namícháno primo do nádržky palivového filtru, a 10min volnobeh ?

 

Díky.

  • 2 měsíce později...

Ahoj,

měl jsem stejný problém. Při studeném motoru se objevovalo kovové cvakání a zaškubávání motoru. Objevovalo se při teplotách okolo 0 a méně, celé to trvalo jen pár vteřin a pak auto jelo normálně. Bylo mě doporučeno: natankovat půl nádrže vervu a nalít celé balení( 150ml)originál aditivum od Škodovky: VOLKSWAGEN - G 001 790 M3. Po vyjetí natankovat celou nádrž vervy a nalít ještě jedno balení aditiva. To jsem udělal a po nějakém čase problémy zmizely. Jo mám motor 2.0TDI - 125kW.

   

  • Autor

Ahoj,

 

tak jsem to zkusil podle internet-navodu, 50:50 aditiv+nafta namichano

 primo do nadoby na palivovy filtr 

(strikackou vytahana nafta z objemu

nadoby palivoveho filtru).

 

Potom Volnobeh cca 15min,

trosicku motor prskal nez tu smes

prohnal cerpadlem a tryskama,

ale sezral to v pohode, a vysledek:

 

Stabilni chod studeneho motoru potvrzen hned po procedure 50:50.

 

Podezrelou naftu v nadrzi jsem jeste aditivoval +150ml, a spotreboval na dalnici...

 

Dotankoval Premiovou Naftu.

Motor opet v plne kondici.

 

Zabralo to. 

Ja už na VIFku fungujem asi 6 rokov. Vstreky ako nové a motor beží bez problémov.

Rozprával som s známym z autorizovaného servisu, kde rozobrali komplet motor, zdokumentovali stav a potom ho zmontovali a používali niekoľko mesiacov VIFko.

Po opätovnom rozobratí motora bol čistejší a karbonizácia bola viditeľne menšia a vstreky vykazovali lepšie hodnoty.

Upraveno od r_e_n_e

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.