Wazi Vloženo 9. Listopad 2020 Vloženo 9. Listopad 2020 Ahoj, při přezouvání jsem narazil na jeden problém. Možná je to hloupý dotaz, ale řešíte někdo, případně jak, orezlé středy (nevím jak se tomu přesně říká) kol? Přikládám fotky. Citovat
csabac Vloženo 9. Listopad 2020 Vloženo 9. Listopad 2020 Bezna vec. Povrchova hrdza na oceli Ziadna vada. 1 Citovat
ben06 Vloženo 9. Listopad 2020 Vloženo 9. Listopad 2020 (editace) Říká se tomu asi náboj kola. Včera jsem měl to samé, až budu vracet letní liťáky líznu to vazelínou. Na staré O1 kolikrat mě nešly kola ani sundat bez násilí. Editováno: 9. Listopad 2020, autor: ben06 1 Citovat
DušanV Vloženo 9. Listopad 2020 Vloženo 9. Listopad 2020 Při pravidelné výměně zimních a letních kol, tedy 2 x do roka, to vždy potřu lehce vazelínou a je klid. Prostě tam není potřebná povrchová ochrana kovu a tak to rezne. Jak napsali kolegové výše, běžná věc. 1 1 Citovat
Wazi Vloženo 9. Listopad 2020 Autor Vloženo 9. Listopad 2020 Díky, tak jsem klidnější. Já to viděl na hodně autech, ale nikdy jsem to neřešil, jelikož to nebyla nová auta. Říkal jsem si, jestli to někdo třeba nenatírá. Ale když říkáte, že je to normál, tak to tedy na jaře při výměně akorát trochu maznu tou vazelinou. Citovat
cosby Vloženo 9. Listopad 2020 Vloženo 9. Listopad 2020 No ono je to proto,že ve VW za přezutí zaplatíš asi 3-4x více než v pneuservisu :-) :-) 1 Citovat
Pepa007 Vloženo 12. Červen 2022 Vloženo 12. Červen 2022 Kdysi byla ve světě motorů rada vyčistit náboje a ošetřit ne vazelínou, ale voskem. Tak už několik let to takto hlavně před zimou ošetřím sprejem Resitin ML. Pokud toho nastříkám moc lehce setřu hadrem, aby zůstal tenký povlak. Na jaře jdou kola krásně dolů a náboje nereznou. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.