Jump to content

Wazi

Uživatel
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

About Wazi

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

331 profile views
  1. Ano - u "sociálních" výbav nesvítí část světel na kufru.
  2. @Oskar Burcsak netapetuj, pak se tu v tom nedá vyznat.
  3. Tak pokud nemáš puštěný radio nahlas, tak si toho jde snadno všimnou, nejen, že koukáš na otáčky, ale i jde slyšet motor, že se malinko "vytočí", ale je to fakt ani ne o 100 ot/min. Jen se to teď začlo dít prvně, takže proto se ptám. Asi ty teploty, no...
  4. Poslední dva dny sleduji po studeném startu a spadnutí ručičky otáček na 1200 asi po sekundě mírné poskočení ručičky o cca 50 a okamžité spadnutí opět na 1200. Nikdy předtím se mi to nestalo. Ihned jsem si vzpomněl na splašené otáčky volnoběhu na HTP, ale takhle až to snad nezajde. :-D Dotaz tedy zní, zda to někdo má taky, případně kvůli čemu se tak děje?
  5. Já dneska ráno na 12 km cestě do práce při -17°C olej na necelých 60°C, voda těsně před zastavením ukázala 90, ale celou cestu skoro 50-60 km/h, lidi se báli, přitom silnice úplně v pohodě.
  6. Já bych se chtěl zeptat těch, kterým nic nevrza, nic se vám neozve ani když jedete po rozmlácené cestě?
  7. @Joscer S tím dotazem máš částečně pravdu. Než jsem se rozhodl pro scalu, samozřejmě jsem to tu četl a měl načteny všechny možné problémy, které se mohly objevit i u mne. Problém ale je, jak všichni víme, v tom, že téměř u každé značky se najde něco. Takže by člověk musel chodit pěšky. Pokud jde o samotný infotainment, tak jasně, on sám o sobě není špatný, ale k čemu mi je, když soudruzi nedokáží udělat pořádný software? Jak jsem psal, líbí se mi to a kdyby všechno fungovalo, jak má, tak s tím nemám nejmenší problém. Ikdyž se přiznám, že pořádně nevím, co všechno to umí,
  8. @Peter Urban Proč proboha? To ti nestačí číst tu pořád jak něco nefunguje? Mně se nejdřív amundsen samozřejmě taky líbil, ale nakonec jsem bral skladovku s bolerem a ve finále jsem rád. Neměl bych na to nervy.
  9. Přesně to co popisuješ se mi taky stává. Asi je to tedy normální. Nicméně mě to taky překvapilo a ptal jsem se tu na to. Čekal bych to spíš obráceně v zimě otáčky na těch 1500 a v létě dejme tomu 1200.
  10. V aktuálních teplotách kolem - 10 mám po příjezdu do práce (12km) teplotu někde kolem 65°. Taky mi to občas o pár stupňů spadne dolů a pak zase leze výš.
  11. Takže je to asi na všechny stupně, ikdyz jsem to zaregistroval jen na 2,3,4. Trochu jsem po tom pátral a vypadá to na tu tzv. turbodíru.
  12. Takže jsem asi sám s tímto problémem. A to jsem si říkal, že bych zde mohl dostat nějaké tipy, jak na to, protože tohle je věc. kterou podle mě muselo řešit více lidí.
  13. Doteď jsem si myslel, že občasné opakované odemknutí je způsobeno tím, že klika je mokrá. Dnes se mi to stalo opět a klika byla zcela suchá. Popíšu přesně situaci - jdu z obchodu, chci dát nákup na zadní sedačku. Uchopím kliku jen aby se odemkly dveře. Nákup dám do auta. Chci otevřít dveře, Uchopím kliku a zámky opět cvaknou, směrovky zablikaji. Před časem se tu na to někdo ptal. Já tedy nevím, zda se to dá považovat jako závada. Myslel jsem, že když je auto odemknuto, tak kessy to pozná a nemá snahu opět odemykat. Edit. : tak teď jsem zkoušel za deště odemknout a opakovaně sahat n
  14. Tento problém se mi (zatím) neobjevil.
×
×
  • Create New...