Listopad 25, 20204 r Měnil ho proto,že mu auto pořád regenerovalo ne?Já to dělal minulý týden na OIII RS.Regenerace co 40km.Po výměně filtrů vše ok
Listopad 25, 20204 r Autor Já ho měnil proto, že nikdo nebyl schopnej říct, co s tím je. Mě to auto živí a v podstatě 14 dní jsem s stál s nulovým výsledkem, bez příjmu, všude jen natahovali dlaně. Konečně je auto v pořádku, dneska ještě olej v motoru a všechny filtry a od zítřka opět do procesu.
Listopad 25, 20204 r před 1 hodinou, cosby napsal: Měnil ho proto,že mu auto pořád regenerovalo ne?Já to dělal minulý týden na OIII RS.Regenerace co 40km.Po výměně filtrů vše ok Přečti si to téma od začátku. Jemu to auto regenerovalo furt, i když byl ten filtr očividně prázdnej a jako takovej fungoval. Je to bohužel jen důkaz toho kam až může vést neschopnost některých mechaniků a to i v autorizovaným servise. Tak ať slouží a ten starý filtr si dej do regálu, třeba se bude ještě hodit.
Listopad 25, 20204 r Já koupil RS a v bloku byl filtr taky prázdný,protože někdo před prodejem udělal reset,aby vše vymazal-jako když se dává nový. Při měřených hodnotách ale nevycházel tlak ,tak bylo jasné,že je ucpaný.Po výměně OK.Starý leží v regálu,možná jej nechám vyprat a bude zas k použití.
Listopad 25, 20204 r Taky se podle oil ash dá trochu odhadovat stav km, pokud to někdo vymaže tak bych byl lehce rozladěn.
Listopad 25, 20204 r před 1 hodinou, Vápno napsal: Taky se podle oil ash dá trochu odhadovat stav km, pokud to někdo vymaže tak bych byl lehce rozladěn. Nebylo důvodů být rozladěn.Na autě bylo uděláno dost věcí a cena více než příznivá.DPF s najetými 40.000km jsem koupil za "tašku hrušek",na dílně přehodil,udělal si geošku takže náklady vůči cenně vozidla nula nula nic :-)
Květen 29, 20214 r Zkusím oživit toto téma, mám vzdáleně podobný problém: S2, 2010, 2,0, 125 kW, 4x4, 200 tis. km. Nedávno se mi rozsvítila hláška o nutnosti navštívit servis, blikalo žhavení a auto se hodilo do nouzáku. V servisu byla závada identifikována a odstraněna - vadný ventil recirkulace výfukových plynů (1K09906283). Auto nyní šlape bez problému, až na četnost a průběh regenerace DPF. Do té doby se DPF regenerovalo každých cca. 400-500 km, regenerace trvala cca. 15 minut. Nyní se však regenerace spouští každých 200 km a trvá pouhých cca. 5 minut. Mohu poprosit o názor, proč tomu tak je či se mám připravit na nějaký "vetší" problém? Auto by mělo mít SW ještě před úpravou dieselgate.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.