Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

A proč se měnil filtr? Tomu starému nic nebylo ne? 

Měnil ho proto,že mu auto pořád regenerovalo ne?Já to dělal minulý týden na OIII RS.Regenerace co 40km.Po výměně filtrů vše ok

  • Autor

Já ho měnil proto, že nikdo nebyl schopnej říct, co s tím je.

Mě to auto živí a v podstatě 14 dní jsem s stál s nulovým výsledkem, bez příjmu, všude jen natahovali dlaně.

Konečně je auto v pořádku, dneska ještě olej v motoru a všechny filtry a od zítřka opět do procesu.

 

před 1 hodinou, cosby napsal:

Měnil ho proto,že mu auto pořád regenerovalo ne?Já to dělal minulý týden na OIII RS.Regenerace co 40km.Po výměně filtrů vše ok

Přečti si to téma od začátku. Jemu to auto regenerovalo furt, i když byl ten filtr očividně prázdnej a jako takovej fungoval. 

 

Je to bohužel jen důkaz toho kam až může vést neschopnost některých mechaniků a to i v autorizovaným servise.

Tak ať slouží a ten starý filtr si dej do regálu, třeba se bude ještě hodit.

Já koupil RS a v bloku byl filtr taky prázdný,protože někdo před prodejem udělal reset,aby vše vymazal-jako když se dává nový.

Při měřených hodnotách ale nevycházel tlak ,tak bylo jasné,že je ucpaný.Po výměně OK.Starý leží v regálu,možná jej nechám vyprat a bude zas k použití.

Taky se podle oil ash dá trochu odhadovat stav km, pokud to někdo vymaže tak bych byl lehce rozladěn.

před 1 hodinou, Vápno napsal:

Taky se podle oil ash dá trochu odhadovat stav km, pokud to někdo vymaže tak bych byl lehce rozladěn.

Nebylo důvodů být rozladěn.Na autě bylo uděláno dost věcí a cena více než příznivá.DPF s najetými 40.000km jsem koupil za "tašku hrušek",na dílně přehodil,udělal si geošku takže náklady vůči cenně vozidla nula nula nic :-)

  • 6 měsíců později...

Zkusím oživit toto téma, mám vzdáleně podobný problém: S2, 2010, 2,0, 125 kW, 4x4, 200 tis. km. Nedávno se mi rozsvítila hláška o nutnosti navštívit servis, blikalo žhavení a auto se hodilo do nouzáku. V servisu byla závada identifikována a odstraněna - vadný ventil recirkulace výfukových plynů (1K09906283). Auto nyní šlape bez problému, až na četnost a průběh regenerace DPF. Do té doby se DPF regenerovalo každých cca. 400-500 km, regenerace trvala cca. 15 minut. Nyní se však regenerace spouští každých 200 km a trvá pouhých cca. 5 minut. Mohu poprosit o názor, proč tomu tak je či se mám připravit na nějaký "vetší" problém? Auto by mělo mít SW ještě před úpravou dieselgate.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.