Přejít na obsah

CFGB a nekonečná regenerace


superb18

Doporučené příspěvky

Já ho měnil proto, že nikdo nebyl schopnej říct, co s tím je.

Mě to auto živí a v podstatě 14 dní jsem s stál s nulovým výsledkem, bez příjmu, všude jen natahovali dlaně.

Konečně je auto v pořádku, dneska ještě olej v motoru a všechny filtry a od zítřka opět do procesu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, cosby napsal:

Měnil ho proto,že mu auto pořád regenerovalo ne?Já to dělal minulý týden na OIII RS.Regenerace co 40km.Po výměně filtrů vše ok

Přečti si to téma od začátku. Jemu to auto regenerovalo furt, i když byl ten filtr očividně prázdnej a jako takovej fungoval. 

 

Je to bohužel jen důkaz toho kam až může vést neschopnost některých mechaniků a to i v autorizovaným servise.

Tak ať slouží a ten starý filtr si dej do regálu, třeba se bude ještě hodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já koupil RS a v bloku byl filtr taky prázdný,protože někdo před prodejem udělal reset,aby vše vymazal-jako když se dává nový.

Při měřených hodnotách ale nevycházel tlak ,tak bylo jasné,že je ucpaný.Po výměně OK.Starý leží v regálu,možná jej nechám vyprat a bude zas k použití.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Vápno napsal:

Taky se podle oil ash dá trochu odhadovat stav km, pokud to někdo vymaže tak bych byl lehce rozladěn.

Nebylo důvodů být rozladěn.Na autě bylo uděláno dost věcí a cena více než příznivá.DPF s najetými 40.000km jsem koupil za "tašku hrušek",na dílně přehodil,udělal si geošku takže náklady vůči cenně vozidla nula nula nic :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zkusím oživit toto téma, mám vzdáleně podobný problém: S2, 2010, 2,0, 125 kW, 4x4, 200 tis. km. Nedávno se mi rozsvítila hláška o nutnosti navštívit servis, blikalo žhavení a auto se hodilo do nouzáku. V servisu byla závada identifikována a odstraněna - vadný ventil recirkulace výfukových plynů (1K09906283). Auto nyní šlape bez problému, až na četnost a průběh regenerace DPF. Do té doby se DPF regenerovalo každých cca. 400-500 km, regenerace trvala cca. 15 minut. Nyní se však regenerace spouští každých 200 km a trvá pouhých cca. 5 minut. Mohu poprosit o názor, proč tomu tak je či se mám připravit na nějaký "vetší" problém? Auto by mělo mít SW ještě před úpravou dieselgate.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...