Přejít na obsah

superb18

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení superb18

  1. Právě, že nic ohledně hudby a zvuků v nastavení BT v telefonu není.
  2. Dobrý den, obracím se na zdejší komunitu s “problémem”, který neumím vyřešit. Sup 2011, Columbus a pod sedadlem spolujezdce BT jednotka 7P6 035 730, iPhone 12 Pro Max. Po každém zapnutí klíčku se telefon automaticky připojí přes BT k rádiu, což je v pořádku. Ale zároveň se připojí i k BT přehrávači hudby, což zapříčiní, že veškeré upozornění z telefonu jdou do rádia, potažmo do repráků v autě. Pokud jsem měl v autě předchozí BT jednotku 3 řady, tak se připojený telefon musel k přehrávači hudby připojovat přes menu v maxidotu. Tady pokud v menu maxidotu odpojím BT přehrávač hudby, odpojí se celý telefon od systému auta. Věřím, že to nějak vyřešit jde, protože s předchozí BT jednotkou to fungovalo, jak jsem chtěl, ale tady jsem v koncích. Pokud by někdo věděl, jak to vyřešit třeba přes VCDS, dejte prosím vědět. Děkuju a přeju spoustu šťastných kilometrů s vašimi krasavci
  3. Regeneraci umí, ale jen za jízdy. Konkurenční CarScanner umí i statickou. Ale nevím, jestli není potřeba Pro verze.
  4. Já ho měnil proto, že nikdo nebyl schopnej říct, co s tím je. Mě to auto živí a v podstatě 14 dní jsem s stál s nulovým výsledkem, bez příjmu, všude jen natahovali dlaně. Konečně je auto v pořádku, dneska ještě olej v motoru a všechny filtry a od zítřka opět do procesu.
  5. Tak už konečně to jde Zdravím pánové, tak abych ten příběh nějak ukončil. Auto je cajk, nikde nic nesvítí, ani nebliká, filtr regeneruje jak má. Vyměnil jsem nakonec DPFko za jiné, s nájezdem 163000km, tak snad to aspoň chvilku vydrží. Děkuju za vaše názory a rady a přeju, aby ten příští rok byl alespoň o kousek lepší jako 2020 Superb18
  6. Čidla jsou vyměněné všechny tři. G235 před turbem G495 před DPF G648 za DPF všechny originální Škoda
  7. Mám tady pokračování, ale bohužel s žádným úspěchem. Pro jistotu jsem čidlo do DPF nakonec nechal vyměnit za originál škodováckej. Bohužel ani to nepomohlo. S autoelektrikářem jsem domluvenej, že v pátek zavolám a domluvíme se na termín, kdy všechno projde a proměří. Protože jsem musel s autem na nákup včera, asi půlhodinová jízda (samozřejmě náznak regenerace neustále trvá) a najednou blikání spirály a kontrolka motoru a nouzák. Pomalu jsem tedy dojel domů a dnes ráno napíchl na VAG DPF a CarScanner. Zarazily mě dvě věci. 1. Na studeném motoru VAG DPF pořád hlásí na čidle do DPF teplotu přes 400 stupňů a jak se motor začne zahřívat, tak klesá 2. Diagnostika CarScanner vyhodí tyhle dvě chyby Car Scanner ELM OBD2 DTC report Selected brand: Skoda VIN: TMBJF73T2C9050738 ============1============== P2458 Raw code: 2458 ECU: Řídicí jednotka motoru Stav: Potvrzené OBDII: Diesel particulate filter (DPF), regeneration process - duration malfunction ============2============== 8194 Raw code: 002002 ECU: 01. Řídicí jednotka motoru Stav: Test selhal, Test selhal (současný cyklus jízdy), Nevyřízené, Potvrzené, Test se nezdařil od posledního vymazání kódů DTC, Požadovaný výstražný indikátor Skoda: Particulate filter bank 1 malfunction U té druhé chyby 8194 Raw code: 002002 ECU: 01. Řídicí jednotka motoru je napsáno Test selhal (současný cyklus jízdy). Napadá mě, není náhodou jednotka bloklá spuštěním vynucené regenerace za jízdy? A proto ta neustálá "regenerace"? Pomohlo by nějak resetnou jednotku nebo přehrát soft? Samozřejmě to bude dělat autoelektrikář s VCDS
  8. Reklamovat to budu a to co nejdříve. Chtěl jsem se na to vykašlat, ale nedal mi nějak ten reset oil ash, na který jsi poukazoval. Sice vím o tom prd, ale jak jsem psal, občas a v poslední době hodně často používám aplikaci na telefonu VAG DPF. A tak nějak mě dnes ráno napadlo kouknout do logu apky a přišel jsem na docela důležitou věc, na kterou si mě samozřejmě navedl ty. Sice v původním formátu to bylo pro mě nečitelné, ale pokud jsem si to vyexportoval a vložil do excelu a použil styl, najednou se mi před očima zjevila tabulka, která přece je už čitelná i pro mě. 3.11.2020 ještě před předáním auta do autorizáku byl stav oil ash 0,23. Další log mám teda až 12.11. 2020, což bylo po výjezdu z autorizáku již po reklamaci zakázky z 3.11.2020 a zde je již oil ash 0,00 Takže se opravdu potvrzuje, že při prvním příjmu, kdy měnili čidlo do turba a dělali servisní regeneraci, resetli i oil ash. Někdo a vlastně i ty tady psal, že právě ten reset může dělat paseku, takže hned v pondělí ráno jdu na ně a pokud se budou cukat, půjdu třeba až za Samohýlem. Ještě možná úplně laický dotaz, jak nebo čím se dá ten oil ash resetnout? Je možný, že to udělali, když dělali diagnostiku? Nebo někde něco zkratovali? Ať vím, s čím na ně jít. Děkuju VAG DPF log.pdf
  9. Proč je resetnutý DPF filtr od oil ash vůbec netuším, ani nemám ponětí, jak a proč se resetuje. To, že něco takového dělali v autorizáku, mě nikdo neinformoval. Na faktuře jsou pouze položky: - RVZ/diagnostika - snímač teploty výfuk. plynů demontáž - čidlo teploty spalin - drobný a pomocný materiál Bohužel jsem to již zaplatil při převzetí vozidla. Když jsem po ujetí cca 750km šel reklamovat rozsvícenou kontrolku DPF a neustálou regeneraci, nepsali ani zakázku. Dělali pouze servisní regeneraci, která ovšem nepomohla :-/ Pouze mi řekli, že mám přijet 1.12. na 7:00, že se na to autoelektrikář podívá podrobněji. Tam se mi už ale vůbec nechce a aktuálně asi v pondělí na to mrkne jiný a prý velice dobrý autoelektrikář. Čidlo tedy zatím vyzvedávat nebudu.
  10. Pokračování story: Dnes jsem opět zkusil vyjet na dálnici, ujeto cca 60km a ke kontrolce filtru se rozblikala spirála a rozsvítila kontrolka motoru, auto ztratilo výkon a domů jsem se vracel 80km rychlostí. Caristou načtena mimo jiné chyba čidla číslo 3, což potvrzuje to, co napsal 15degren. Přidávám ještě screenshot, pořízený chvilku před tím, než to kleklo Na zítra objednáno originální čidlo 03L906088DK, tak uvidíme.....
  11. Tak vzhledem k tomu, že to měnili ve škodovce u Samohýla, byl měněn originál, aspoň to tvrdili. Ale připomínám, že měnili čidlo do turba, ne do DPF. No jaký by si tedy navrhoval postup? Tohle jde tak nějak mimo mě, apku VAG DPF mám je pro kontrolu, jak vypadá zaplněnost filtru. A do minulého týdne regeneroval normálně, po 500-550km.
  12. Filtr určitě není nový, řekl bych, že je tam původní, protože auto jsem kupoval při 128000km a dnes má skoro 315000km. Jestli ho nějak resetli netuším a asi bych jim to s těží nějak dokazoval. A pokud tedy čidlo před DPF ukazuje nízkou teplotu, nemůže být vadné? A úplně zbytečně mi měnili čidlo do turba? Ale to by přece vykázala dignostika chybu, ne?
  13. Nevím jestli nesedí, ale jak říkám podobné teploty, které mi naměřil VAG DPF měli i ve Škodovce a prej dobrý, tak nevím... Ráno jak půjdu do auta, tak můžu doložit i log z VAGu DPF, jestli by to k něčemu pomohlo.
  14. Teplota na vstupu 285 stupňů a na výstupu 550. Dle autorizáku v naprostém pořádku. Nejvíc podivné je na tom to, že servisní regenerace byla v pořádku ukončena, dle nich je filtr prázdný a při tom je full. Nechápu... A benzín v naftě stopro vylučuju, autem jezdím jen já a dávám si sakra majzla, kterou beru pistoli
  15. Ráno zkusím, ale zběžně si uvědomuju, že když sem dnes přijel z toho dvousetkilometrovýho výletu k baráku a vypnul motor, větráky na 99% netočily, jen typický zvuk a zvýšené otáčky. A taky samozřejmě spotřeba....
×
×
  • Vytvořit nový...