Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím vespolek, nějaký tip, co se mohlo stát? 

Screenshot_20201126_183855_com.android.gallery3d.jpg

A co tam jako na tom snímku má být vidět?  Nějaký únik chladící kapaliny, jak jsi to nazval? Já tam vidím jen levou část  snímku tmavší než pravou a jakési žluté odrazy a jinak nic tam není poznat.  Nevím jestli je to kvalitou snímku, nebo čím, prostě z toho nic nevydedukuju. Možná nějaká nápověda, nebo další snímek. 

A co jiného jsi vypozoroval, úbytek chl. kapaliny, nebo ještě něco dalšího? 

Upraveno od DušanV

  • Autor

Uprostred je ruzova louzicka🙂 je to nad termostatem, tak nevim, co se tam mohlo polamat... 

Jo tak už to vidím, když jsi nasměroval.  Sám nevím, ale jak říkáš nad termostatem, tak jsem si vzpomněl (mám stejný motor, ale ve Fábce), když jsem na internetu pátral po nějakých typických závadách těchto motorů, že někde se zmiňovalo  vadné těsnění pod tou plastovou společnou jednotkou vodního čerpadla s těmi 2 termostaty. Minimálně dvakrát nezávisle na sobě jsem o tom četl. Nic víc tě k tomu neporadím, prostě nevím. 

  • Autor

Ok diky, to je ta jednodušší varianta.. Tim zacnu... 

  • Autor

Vypada to asi na pumpu, je to kolem docakane... Najeto 90xxxkm...

 

Screenshot_20201127_111940_com.android.gallery3d.jpg

Upraveno od kutilferda

Tady Ti posílám snímek z rozborky motoru 1.0 Mpi a dle toho těsnění mezi hlavou válců a víkem hlavy válců si nemyslím, že by tam měla téci voda, To by to těsnění muselo vypadat úplně jinak. Taky proč, tam již nejsou takové teploty potřebné na chlazení, tam proudí pod tím víkem jen motorový olej o nějaké teplotě třeba 100-110 stupňů, prostě  není racionální důvod, aby se to nějak navíc chladilo kapalinou. Aspoň u takovýchto motorů jsem ještě o tom neslyšel, ale mýlit se můžu, sám jsem to rozdělané neměl. Kdyby to tak bylo, tak to by mě hodně překvapilo, že VW AG má takové dosti složité a sofistikované řešení chlazení motoru. 

PS: Vidím, že jsi již změnil fotku a formu dotazu, takže tenhle předešlý text je již pravděpodobně irelevantní, no nevadí.

Jo a ještě Ti tady dávám  snímek té vodní pumpy s tím mnou zmiňovaným profilovým těsněním, které by popř. mohlo být vadné.

Motor 1.0 Mpi_1.jpg

Motor 1.0 Mpi_2.jpg

Upraveno od DušanV

před 32 minutami, kutilferda napsal:

Vypada to asi na pumpu, je to kolem docakane... Najeto 90xxxkm...

 

Screenshot_20201127_111940_com.android.gallery3d.jpg

Hm tak to by mohlo být, pokud to není to profilové těsnění celé té jednotky pumpy s těmi termostaty, tak tedy klidně gufero, nebo co tam je, kolem té hřídelky samotného čerpadla.

Jenom nevím jestli se dá tohle sehnat jako samostatný náhradní díl. Zatím jsem viděl v nabídce jen cellé čerpadlo s těsněním za cca 1300,- Kč viz: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04c121600lcer-vodni-cerpadlo-1-0mpi-graf-32404.html

Jo a tady je nabídka toho samotného profilového těsněné té celé jednotky: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04e121119l-tesneni-skoda-28313.html

  • Autor

Diky ti za pohotove reakce a nasmerovani, ctu to az ted... Tak jsem to rozdelal a je to slabe misto, zřejmě tam stoji voda, hlinik oxiduje a tím zvedne těsnění a protika to...tak ksem oxidaci skrabnul, potrel vazelinou a premyslel o puvodni gume. Ale byla skladem ve skodovce, za169 penez zakoupena a snad to bude ok. A co se týče puvodniho foto krytu hlavy, tak asi tam ta voda vazne neni 🙂

Screenshot_20201127_215507.jpg

Upraveno od kutilferda

OK, dej časem vědět, jestli to drží.

@kutilferdaJenom na doplnění a čistě se zajímavosti, když jsi měnil to těsnění u té vodní pumpy, jak jsi to měl s vypouštěním a doplňováním chladící kapaliny u toho 1.0 Mpi?  

Doplňoval/napouštěl jsi tu chladící kapalinu tradičně pouhým naléváním přes  nádržku, anebo jsi na to použil nějaký servisní tlakový systém. Mě se jedná hlavně o to odvzdušnění systému při jeho plnění. V dílenské příručce se píše jen o plnění spec. plničkou. Chci si postupem času doma vyměnit taktéž chladící kapalinu a sháním zkušenosti, jak funguje případné odvzdušnění systému při běžném nalévání kapaliny přes plnící nádržku?  

  • Autor

Vypusteno spodem u chladice, napusteno do nádržky, po par km zahřátí se to samo srovnalo a dolito. Tak nejak jsem tam nic na odvzdusneni nenasel... 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.