Přejít na obsah

Přizpůsobení klíče


romanm

Doporučené příspěvky

Zdravím,

u Felicie funguje možnost přihlásit nový klíč bez pomoci Vagu. Možná je ten postup známí - nový klíč dát do spínací skříňky a zapnout zapalování, starý klíč dát do zavřených dveří řidiče, centrálem zamknout a držež v poloze zamčeno 20-30 vteřin. Nový klíč se tím přihlásí a lze ho používat. :D

Měl bych dotaz jestli to má někdo odzkoušeno i u Octavie a Fabie.

Popřípadě tento postup vyzkoušejte a dejte vědět u čeho to funguje a u čeho ne.

Roman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

NORMÁLNÍ PROVOKATÉR, KTERÝ SE DĚLÁ, ŽE NEČETL TÉMA "IMMO3 a KLUCE", kde se Martinoslav s Cosbym málem zabili. :rip:

Nicméně, pokud jde o ovladač, tak tam záleží hlavně na frekvenci - starší oktávky měly tuším 433MHz, fábky mají 434MHz, i když některé z prvních prý měly i 433MHz.

Pokud jde o samotný klíč, tak nevím, jak chceš přelaďovat vyfrézovanou drážku, ale ani ten již jednou přihlášený čip immobilizéru asi nepihlásíš i když to nejspíš bude generace 2 nebo 2,5, tak radši taky nic neříkám, on se někdo ozve.

Editováno: , autor: Carlo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jejda, tak doufám, že nikoho moc nenaseru... Je fakt, že to vyhledávání jsem vzal dost zběžně :huh: Říkal jsem si, že ta frézovaná část by se třeba nechala někde vyměnit, nebo sehnat nevyfrézovaná a ta Oktávka byla r.v. 03. Fábie je taky r.v. 03, ale jestli to nepůjde, tak se nedá nic dělat... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, tak to by mělo jít, ovšem využiješ pouze ovladač, ale zkontroluj si pro jistotu ještě tu frekvenci. U dvoutlačítkového je napsaná na boku klíče, u sklopného musíš nejprve oddělit ovladač od samotného klíče a frekvence je napsaná na ovladači. Téměř jistě bude 434MHz. Samotný klíč je součástí plastového držáku, do kterého se zacvakne ovladač - v podstatě stejné u obou typů klíčů. V plastovém držáku je také skleněná kapsle s čípem immobilizéru. Ten klíč se dá bez problému objednat ve Škodovce podle štítku který máš u klíčů od Fabie. Tamtéž je také pin pro přihlášení klíčů. Součástí toho klíče je také nový čip immobilizéru, který půjde bez problému přihlásit - to přihlášení ti udělají bezplatně. Klíč ovšem stojí něco přes 1000Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj,

nedavno sem se stal majitelem fábky combi 1,4 16V, 55kw, dovezené z DE. K autu jsem dostal pouze jeden klíč (s DO). Pro jistotu jsem si chtěl nechat přidělat rezervní klíč, ale tady jsem bohužel narazil. Ve škodovce jsem se dozvěděl, že náhradní klíč mi přidělají podle VIN a číselného kodu klíče (má to být nějaká karta kterou rovněž nemám :-( ).Ve firmách zabývajících se výrobou klíčů mi řekli, že tenhle typ klíčů nedělají - většinou kvůli kodu (imobilizéru) v klíči. Máte někdo zkušenost s přídělání náhradního klíče?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jeden detail Vám tu vypadnul, PIN je v budíkách a ne na štítku nových klíčů, při výměně a přizpůsobení se musí znát ten PIN, co je v budíkách, jinak klíče nerozchodíte ani omylem.

přesně tak musí být PIN budíků co máš v autě, to je nejpodstatnější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

nedavno sem se stal majitelem fábky combi 1,4 16V, 55kw, dovezené z DE. K autu jsem dostal pouze jeden klíč (s DO). Pro jistotu jsem si chtěl nechat přidělat rezervní klíč, ale tady jsem bohužel narazil. Ve škodovce jsem se dozvěděl, že náhradní klíč mi přidělají podle VIN a číselného kodu klíče (má to být nějaká karta kterou rovněž nemám :-( ).Ve firmách zabývajících se výrobou klíčů mi řekli, že tenhle typ klíčů nedělají - většinou kvůli kodu (imobilizéru) v klíči. Máte někdo zkušenost s přídělání náhradního klíče?

Zdravím,tak to je divné co vám řekli ve škoda servise,jelikož já jsem měl stejný problém a přímo ve škoda servise mi klíč udělali a potom mi ještě napsali číselný kod na papir ,abych to měl příště bez problémů ;) Jen jsem teda auto kupoval v čr.

Editováno: , autor: rokane
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a právě ten PIN je v přívěšku u klíču pod černým stíratelným polem

to ano, ale pokud si sežene novou sadu a dá ji do auta, tak stejně potřebuje ten co má v budíkách, ten je na přívěšku u původních klíčů, ale on ho zřejmě nemá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem z toho teda jelen :wacko: . Ten PIN v budíkách nejde zjistit jinak než z toho štítku co je ke klíčum? Jeden známej tuhle řikal, že by se musel náhrát novej kód imobilzéru do řídící jednotky a pak podle toho udělat stejný klíče. Ale tahle poslední varianta se mi moc nezdá, asi zkusim zavlat do škodovky a ještě jednou se na to zeptat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

nedavno sem se stal majitelem fábky combi 1,4 16V, 55kw, dovezené z DE. K autu jsem dostal pouze jeden klíč (s DO). Pro jistotu jsem si chtěl nechat přidělat rezervní klíč, ale tady jsem bohužel narazil. Ve škodovce jsem se dozvěděl, že náhradní klíč mi přidělají podle VIN a číselného kodu klíče (má to být nějaká karta kterou rovněž nemám :-( ).Ve firmách zabývajících se výrobou klíčů mi řekli, že tenhle typ klíčů nedělají - většinou kvůli kodu (imobilizéru) v klíči. Máte někdo zkušenost s přídělání náhradního klíče?

Nová sada je zbytečně drahá investice. Každý autorizovaný servis Ti podle VIN čísla musí umět objednat ten správný klíč ke konkrétnímu autu a současně ho přizpůsobit k jednotce imobilizéru. Všechny tyto informace musí Škoda ke každému autu mnoho let archivovat. Vyměníš li sadu, vypadneš z archivace a příště při ztrátě klíče a opětovném nenalezení kódu k mechanické drážce to bude pro Tebe znamenat opět novou sadu. Platí to ale v případě, že předcházející majitel si také nenechal poradit a nevyměnil celou sadu.

Mimochodem, tím že Ti současně přizpůsobí stávající a nový klíč, přestane po elektrické stránce fungovat ten starý i když ho má kdokoli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem z toho teda jelen :wacko: . Ten PIN v budíkách nejde zjistit jinak než z toho štítku co je ke klíčum? Jeden známej tuhle řikal, že by se musel náhrát novej kód imobilzéru do řídící jednotky a pak podle toho udělat stejný klíče. Ale tahle poslední varianta se mi moc nezdá, asi zkusim zavlat do škodovky a ještě jednou se na to zeptat.

nectes? bylo tu jasne napsano, ze tu jsou uzivatele, kteri to umi zjistit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová sada je zbytečně drahá investice.

Drahá investice je nevyměnit u auta z bazaru klíče, několikrát ověřená pravda, to bych udělal jako první a cena sady není nijak velká proti ceně auta :doh , pokud kupuju auto z bazaru tak s tím tak trochu počítám, stejně jako s výměnou oleje, rozvodů apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem z toho teda jelen :wacko: . Ten PIN v budíkách nejde zjistit jinak než z toho štítku co je ke klíčum? Jeden známej tuhle řikal, že by se musel náhrát novej kód imobilzéru do řídící jednotky a pak podle toho udělat stejný klíče. Ale tahle poslední varianta se mi moc nezdá, asi zkusim zavlat do škodovky a ještě jednou se na to zeptat.

PIN se dá z budíků vyčíst

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...