Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Muzete mi rict, jestli je normalni, ze pri neutralu mi u stojiciho auta obcas dost kolisaji otacky, obcas to dokonce trochu cukne s celym autem a kdyz posloucham zvuk motoru tak mi to moc plynule nepripada. Motor 2.0. V servisu mi rekli, ze je to normalni, ale u zadneho jineho auta jsem to teda nezazil. Kdyz zapnu klimu tak to nedela.

Vloženo

Myslím si, že to je motorem, ale nepude to opravit. Ten dvoulitr je strašně starej motor (konstrukčně) a tak neni tolik vychytanej, vemte si třeba 1.4 44 a 50KW. Taky strašný motory a taky jim většinou houpaj otáčky na volnoběh. Měl jsem opla astru úplně novou a ta houpala až o 200 ot/min. A v servisu řekli, že je to motorem, že se asi tolik nepoved, ale jinak to jezdilo super a málo žralo. Dělám u prodejce škodovek a tam to na těch starejch 1.4 dost často vidim....opravdu to asi nejde odstranit normálním způsobem...

Vloženo

Jo a jak píšeš, že když zapneš klima, tak to nedělá, to bude asi tim, že klima má hodně velkej odběr proudu (vrtule), čímž se začne hůř otáčet alternátor a zatíží motor a taky zatěžuje motor kompresor. A když se motor zatíží, tak se jeho chod může srovnat, jelikož do něj jde úplně jiná palivová směs (poměr), aby se zůstal točit...

Vloženo

Je to normálne. A keď to už začne vadiť, tak si nechaj vyčistiť škrtiacu klapku. Pred klapkou je vyvedené odvetranie olejovej vane a je tam trochu mastno. Na mastnote sa rád uchytí preach. Ja som klapku čistil po 65.000 km a voľnobeh sa čiastočne skľudnil (ale nie zase totálne).

Vloženo

Nie je to ukludnenie pri zapnuti klimy nahodou sposobene zvysenim volnobeznych otacok elektronikou kvoli zvysenemu zatazeniu? Mam pocit ze niekde riesili aj samotny problem s kolisanim otacok a vibraciami prave nastavenim vyssich otacok pre volnobeh.

Vloženo

Neco podobnyho taky pozoruju ale u me to dela moc velky zatizeni alternatoru. Kdyz stojim a mam pusteny vsechny svitidylka a este muziku do toho tak to obcas takyklesne cukne a pak zas bezi normalne a treba kdyz se do toho este zapne vetrak chlazeni tak to taky malinko padne a zase vylitne.

Tim se chci zeptat co je v 1.2 40kW za alternator? Da se dat silnejsi? Nebo by stacila vymenit baterka? Pri poradnym zesileni basu mi zacnou problikavat vsechny neony v aute i pod autem, i kdyz mam kapacitor a razy by mel castecne vyrovnat, je tu jasne slabej alternator da se stim neco delat?

Za kolik by se dal koupit? Dik.

Vloženo

Myslím, že tam máš 70A. Ak chceš silnejší (90A), tak neviem, či to nepôjde iba s klimou. Je tam totiž jednak iné uchytenie a aj iný klinový remeň (ako dĺžka, tak aj počet drážok).

Vloženo

Myslim, že LAKY-mu by pomohla i silnější baterka, protože při tom špičkovým odběru by dala víc Ampérů, což je lepší...jinak ten altík 90A se dával do fabií 1.2 s klimačkou, ale myslim, že domontovat ho by zas takovej problém neměl být... -_-

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Já mám oktuli 1,6 74 kW r.v. 99 a taky mi to dělalo.Přijel jsem do servisu,vyčistili mi tam vzduchovou klapku, napíchli na diagnostiku a hle (!) - vše v pořádku.Taky to vyzkoušej, je to tak na půl hodiny a stálo mě to necelý tři sta.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Prosím o radu

dvakrát se mi stalo, že při zahřátém motoru mi začli kolísat otáčky na volnoběh.

do ujetí několika kilometru se otáčky zase uklidní. Pří jízdě se nic neprojevuje.

Díky za rady

Vloženo

Tak to se s největší pravděpodobností jedná o klapku na sání.Asi bude zanešená.Stačí ji prostříkat přípravkem na karburátory.Při nejhorším to rozebrat a vyčistit.Neboj,nejedná se o nic složitého,ale opatrnosti není nikdy na zbyt :-)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Mám 1,4/44kW 2001 a pozoroval jsem dnes po dojetí při zahřátém motoru značné kolísání volnoběžných otáček.Protože jsem se na fóru dočetl o škrtící klapce jako jedné z příčin,rád bych sa podíval na ní,než s tím pojedu do servisu.Nemohl by mi někdo popsat jak na ní (její umístění,rozebrání),případně přiložit nějakou fotečku?

Předem všem díky!!

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Tak mám ten sprej. Jmenuje se to čistič karburátoru. Jen pár dotazů k tomu čištění. Ten sprej se tam stříká když je motor na neutrál nebo v otáčkách. Kolik tam toho mam asi nastříkat obsah láhve je 400ml. A je něco na co bych si měl dát pozor?? DIky moc

Vloženo
Tak mám ten sprej. Jmenuje se to čistič karburátoru. Jen pár dotazů k tomu čištění. Ten sprej se tam stříká když je motor na neutrál nebo v otáčkách. Kolik tam toho mam asi nastříkat obsah láhve je 400ml. A je něco na co bych si měl dát pozor?? DIky moc

pridavat plyn aby sa ta klapka hybala. striekaj tolko kym to nevycistis ale medzitym cistenim nestriekaj v kuse ale daj chvilu pauzu nech to spali a potom pokracuj. davaj pozor nato aby si klapku nechytal a nehybal s nou.

Vloženo

Mám dotaz nevíte čím to může bejt že při volnoběhu podle palub.počítače mě kolísají otáčky od 790-820.......při těchto oáčkách mě také Palub. PC ukazuje různou spotřenu od 0.8 do 3.4L.... pokud velice lechce sešlánu plyn a točky mám koem 860 tak je spotřeba normální 0.8-1L.....

Nevím může být příčinou špinavá škrtící klapka?

Vloženo

No na PP ti to dava presne ot. takže odhadnuť sa to da.

Mne kolišu na volnobehu tiež 30ot hore dole ale spotreba 0,8-1,0.Škrtiacu klapku som čistil cez vikend,ale nič sa nezmenilo snad bola OK.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...