Přejít na obsah

Usazeniny (bordel) v chladícím okruhu...


Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj vsem, dneska jsem byl prizvan na radu, ohledne nefunkcniho topeni na SUP 3 110 kW... Byl komplet ucpany radiator topeni takovym slemem a barva G13 byla az do cerna...

Uz od pohledu byla zdegradovana nemrzka v chladicim systemu...

Na cisteni dle TPI 2050019-12 jsme pouzili cistici sadu od SKODA G 052 525 A3 ... Postup dle TPI vcetene profuku radiatoru stlacenym vzduchem...

Neco malo se da vycist i u rusaka https://vwts.ru/forum/topic/246815/ ... Po vycisteni a to fakt fungovalo a po neutralizaci voda byla furt neco jako rezata...

Potom prisla na radu lidska tvorivost , hadice a udelal se proplach vodou dokud to nebylo ok... 

Zaver, radiator po cisteni a profouknuti vzduchem zacal topit, voda cista, nadobka cista a po vymene vody za modifikovanou nemrzku 5E0 121 013 vse OK...

 

Dotaz:  resil jste to uz nekdo na SUPU3??? Vim ze O3 s tim maji problem, ale u SUPU jsem to neslysel... Dik za odpoved... 

Vloženo

Ahoj. Jo jo. Mel jsem stejny problem. Degradovana chladici kapalina. Motor 2.0tdi 110kW rok 2016.  Vuz po dvouleté zaruce. V AS me chteli nechat zaplatit 12000,-. Mazec. Nakonec reseno na kulanci. Konecna cena 6500,-. Technik rikal, ze to mockrat proplachovali a maji na to nejaky stroj. Po oprave je kapalina opet ruzova jen trosku svetlejsi. Je to uz vic jak pul roku a vse stale funguje. Taky jsem koukal, ze nova jiz nekolikata nahrada na muj motor je G12 EVO. Je to kapalina kterou nyni osazuje koncern do novych aut.

Vloženo

Bavil jsem se o tom s kamarádem servisákem.

Na čištění systému jsou nějaké dvě kapaliny,docela zdlouhavý způsob čištění.Kapaliny vyjdou na něco okolo 3000 myslím.

Vloženo

a hlavne to treba odvzdušniť prípravkom , inak je to na dlho , jebačka s tým trošku je ale nič strašné , ani odpájať výmeník si nemusel , záleží od stavu ale väčšina začne fungovať normálne ... 

 

určite je to problém len v tej kvapaline a nikde inde 

  • o 2 roky později...
Vloženo

Vse ma smysl... vzdy je lepsi dat evo nez tam nechat G13...

Vypust g13 a dej tam destilku... Chvilku pojezdi, znovu vypust a dej tam G12 evo.

Hlavne vytahni z nadrzky ten sacek... Jinak si nepomuzes..

Vloženo

Myslim kapalinu. Asi to necham udelat pri navsteve servisu kvuli vymene oleje.

 

dfga: rozvody jsou dle planu az na 210 tis. tusim a auto ma neco pres 72 tis., do te doby casu dost.

Vloženo (editace)

Ak máš v okruhu G13, ja by som dal spraviť na jar/leto radšej preventívne výmenu za G12evo aj s "preplachom" . Na preplach by som kľudne použil destilovanú vodu a pojazdil by som s tým aj pár týždňov, podľa potreby by som to zopakoval, následne G12evo ešte pred zimou. 

Editováno: , autor: e1.
Vloženo

Ahoj, určite najprv vymen nadobku. 

Kvôli tomu sáčku. 

Samotnú kvapalinu nechcú veľmi nikde meniť, skúšal som aj v AS a všade hovoria, že až pri rozvodoch a hlavne nadobku mat novu. 

Vloženo (editace)

Tak jsem nad tim premyslel a pokud budu menit, tak az v pripade potreby. Sacek mozna vytahnu a dolivat budu uz jen novou.

Editováno: , autor: bojler

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...