Publikováno Listopad 9, 200618 r Když je teď po ránu větši zima tak po nastartováni mi spojka zabíra uplně dole - teměř na zemi. Když se ale motor zakřeje tak začina zabírat standartně jako v letě někde kolem poloviny zdvihu pedálu (nebo spiš k vyrchu). Taky se mi už parkrat stalo, že když zmačknu spojku (studený motor) tak se mi pedal nevraci uplně nahoru ale zustava někde viset - pak ho musim nohou potahnout zpátky nahoru. Je toto normálni - asi ne že - co tomu je???
Listopad 9, 200618 r To vypadá na zavzdušněnou spojku a možná je v pytli i spojkový válec. Na HTP stojí kolem 3000, na TDI bude asi dražší. Upraveno Listopad 9, 200618 r od rkonf
Listopad 12, 200618 r Autor To vypadá na zavzdušněnou spojku a možná je v pytli i spojkový válec. Na HTP stojí kolem 3000, na TDI bude asi dražší. a da se to nějak odzvdušnit nebo tak něco
Listopad 12, 200618 r Ahoj, zrovna řeším přesně to samé. Začínalo to pozvolna, jen občas,ale tedˇ už je to trvale a dnes ráno spojka až na podlaze . Vzduchem to asi nebude , nejspíš nějaké těsnění .Brzdovka se neztrácí. Když opřu nohu o pedál , tak ten jde pomalu k dolů. Dá se ten spojkovej válec vyměnit doma nebo radši servis????
Listopad 12, 200618 r Mrkněte se do dílenských příruček. Dají se sehnat zde na fóru. Výměna hlavního spojového válce není moc jednoduchá, musí se toho dost rozebrat. Odzvdušnit se spojka též dá, ale DP popisuje odvzdušňování se specializovanou sadou a kapalina se tam žene pod tlakem, ale někde jsem tu už četl popis, jak odvzdušnit v "domácích podmínkách". Já bych asi obojí nechal udělat někomu, kdo už to dělal.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.