Přejít na obsah

1.5TSI e-TEC, stav trakční baterie a dynamické vlastnosti


Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Takže přímo k tématu:

Mnohé odpovědi k bateriím v mild hybridu (eTSi) lze nalézt ve starším článku, který asi znáte, ale pro úplnost zde dávám link - https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/na-mild-hybrid-s-48-volty-kabely-nestaci-musite-ho-vencit-ji/r~17c1b278eeb911eda3c0ac1f6b220ee8/

Pokud dojde ke kolapsu lithiové 48 V baterie, nepomůže žádná nabíječka ani kabely z druhého auta. Nenastartujete. Musí odtahem do servisu, kde  je to většinou řešeno její výměnou. To může být docela zásadní při výběru motorizace.  A že není nikde v infotaimentu informace o stavu této baterie, je docela zvláštní. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Premyslim jestli jit do manualu nebo automatu DSG. 29 roku jezdim s manualem ale asi jsem nejak spohodlnel, unaveny obcas z prace kdyz mam jet daleko a premyslim ze bych vzal O4 1.5Tsi s DSG. Drive nebyl takovy provoz tak to bylo jedno ale dnes kdyz vjedu nekam do mesta tak me to razeni kvuli provozu zacina stvat a unavovat.

 

Pri vyberu DSG mi ale dela starost ta 48V baterie.  Rad bych uvital informacejako v prvnim prispevku,  jestli se stav dobiti da nejak zjistit a jakym zpusobem se dobiji ta baterie a jestli ji lze nejak dobit nebo zabranit ve vybijeni napr. pri odstaveni auta kvuli nemoci apod. Nebo kdybych potreboval jezdit cca 14 dnu 1km do obchodu a zpet na nakup kvuli nemoci apod kde v podstate ani nebrzdim jestli se to staci dobit abych priste nastartoval. Jednu dobu jsem pri nemoci to tak mel a baterii jsem dobijel dobijeckou u stareho auta a v pohode. Tady nevim jak bych to resil. Nebo kdybych odjel druhym autem a tohle nechal mesic stat a jeste po kratkych trasach jizdy. Jinak bude jezdit auto dal ale obcas potrebuji jezdit i kousky az prodam to stare auto. Technika mne neni cizi, ale byl bych moc rad kdyby mne to nekdo vysvetlil jak je to s tim dobijenim. Hlavne kdybych cca 14 dni i v mrazech jezdil kousky + zapinal nezavisle topeni jak je to osetrene dekuji. Idealni stav by byl kdyby si ta 12V umela tu 48V pres menic dobyt. Nebo bych to musel po zaruce rozebrat a dodelat sam? 😄

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nekde jsem to cetl ze kdyz neni nabita neplachti protoze obstarava napajeni vozu nekterych komponent pri vyplem motoru. Ve videu s Vaculikem na Youtube o motoru 1.5tsi tam rikali ze kdyz napeti te 48V klesne pod urcitou mez, tak se uz nenastartuje ani z kabelama ale do urcite hranice vybiti ty kabely muzou pomoct, tak teda nevim cim to vlastne startuje protoze morory 1.5tsi EVO2 uz nemaji klasicky starter a velike ozubeni. Zkusim o tom neco pohledat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, pokud dojde k vybití 48V baterie, elektronika samotné baterie ji zablokuje a musí se vyměnit. Stojí prý 30 tkč. Celá ta midhybrid technologie v autě je cca za 100 tKč. Pokud v záruce a funguje, tak fajn. Horší to bude mít druhý a další majitel po pátém a dalším roku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...