Publikováno Březen 30, 20214 r Ahoj, nechápem, prečo stierače (bežiace pri vypínaní motoru / elektriky) nedôjdu do základnej polohy, ale zostanú v strede čelného skla. Je na to nejaký dôvod a dá sa to zmeniť? Upraveno Březen 30, 20214 r od HugoSVK
Březen 30, 20214 r Mozna proto, ze s vypnutim klicku do nich prestane jit stava. Par aut uz jsem mel a vzdy to bylo takto.
Březen 30, 20214 r U koncernu vlastnost. Ale treba Opel to ma tak, ze to vzdy dojede zpet na misto. Proste to maji v BCM udelane jinak. Vetsina napajecich okruhu se tam vypina az po zamceni a uspani BCM tj. cca 15-20sec. Ale jinak jsem nikde nevidel, ze by se toto chovani dalo u koncernu prekodovat. Upraveno Březen 30, 20214 r od OnMiT312
Březen 31, 20214 r Mě teda u O3 nedávno překvapilo, že jsem vypnul motor a stěrače se pod okno při stírání složily. I po každém vypnutou motoru slyším, že ve stěračích trochu hrnce a "rovnají" se i když důvod proč nechápu když jsem je třeba vůbec nepoužil.
Březen 31, 20214 r Já si myslím, že by to snad mělo jít nakódovat. Mě teda se stěrače vždycky zaparkujou. A to cuknutí je vlastnost. Je to aby nelehly gumičky na jednu stranu. Upraveno Březen 31, 20214 r od Vápno
Březen 31, 20214 r V sekcii Fabia 3 sme zistili, že asi do MR2017 stierače po vypnutí motora zostanú na svojom mieste. Až od cca MR2018 sa zaparkujú do základnej polohy. Neplatí to pre zadný stierač. Ako písal wirer, dá sa to dokódovať aj pre staršie MR... predpokladám, že to bude platiť aj pre O3.
Březen 31, 20214 r Jj, jde to upravit kódováním, velmi návyková věc :) Na OIII to určitě půjde taky, protože třeba Leon to tak má už od MR16.
Duben 5, 20214 r Tak to to budu muset nastudovat, na mem SUP3 MR17 po stisku tlacitka zustanou v pulce skla.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.