OnMiT312 Vloženo 31. leden 2023 Sdílet Vloženo 31. leden 2023 Pod magnetem je tesnici O-kouzek 52x3mm. Da se koupit jako originalni nahradni dil: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/wht007212b-tesnici-krouzek-52x3-skoda-25409.html Nebo za zlomek ceny kdekoliv jinde napr.: https://www.vkloziska.cz/o-krouzky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 1. Únor 2023 Sdílet Vloženo 1. Únor 2023 Díky. Přemýšlím ale, jestli rovnou nevyměnit i ty magnety. Nalítáno 185k km, ve zvuku už trochu slyším nerovnoměrnost volnoběhu, magnety jsou za 700 kus a při představě, že se s tím budu muset dělat někdy znovu až odejdou, tak se mi to nebude chtít absolvovat opakovaně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 1. Únor 2023 Sdílet Vloženo 1. Únor 2023 Nejdrive bych kouknul do diagnostiky, zda neni v ECU ulozena chyba: 16448 - Prest.vac.hrídele sac.ventilu; r.vál.1; príl.pomalé nebo 14870 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci) Pokud tam alespon jedna z nich bude, tak je to jiste a magnety bych urcite vymenil. Pokud tam chyby nebudou, je to spis zkouska zda to pomuze nebo ne. Mozna bych koupil jeden a zkusil vymenit zatim ten na saci strane, ktery odchazi zpravidla drive. Vymena je fakt jednoducha - tri srouby a jeden konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 2. Únor 2023 Sdílet Vloženo 2. Únor 2023 Chybu nemám žádnou, ten volnoběh na otáčkoměru není poznat a jenom vyloženě uchem sluším občas lehke škobrtnutí. Vyloženě bych to měnil spíše jako prevenci když už je budu muset vytahovat z motoru kvůli těsnění, co je na nich. Objednal jsem vše, možná vyměním jen ty gumy. Lepší je mít na dílně vše, než aby něco chybělo. Je možné, že mi ten olej teče i kvůli nějakému poškození na magnetech a né jen kvůli těm těsněním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 5. Únor 2023 Sdílet Vloženo 5. Únor 2023 Radím vyměnit i magnety, já vyměnil jen jeden a za pár měsíců se v diagnostice ozval i ten druhý 😀 Nájezd podobný jako ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XIVdot Vloženo 13. Únor 2023 Sdílet Vloženo 13. Únor 2023 V 26. 12. 2022 na 16:59, patrikbasovnik napsal: Zdravím rád bych oživil téma.. vlastním nově superb 3 2017 s CJXA motorem 2.0tsi 206kw najeto 100tiskm a všiml jsem si že naopak za studena mi kolísá volnoběh.. je to většinou pár minut po nastartování (nastartuju, pár vteřin jsou otáčky zvýšené což je ''sytič'' poté otáčky spadnou tak jak mají.. a dokud nezahřeju vodu aspoň na polovinu tak při stání na volnoběh začne volnoběh kolísat, otáčky se pohupují nahoru dolu v rozmězí od 700-900ot za min. a auto se začne třepat..prostě jednoznačně nepravidelně spaluje ..ale kontrolka motoru se nerozsvítí..a když přidám mírně plyn třeba na 1000ot tak je klid ..dělá to jen při volnoběhu ..a jakmile se auto zahřeje voda na 90 tak problém zmizí. Myslíte že to bude těma magnetama N205? zkusím v týdnu vyměnit. Totožné sypmtomy, nejvíce to bylo slyšet z výfuku (znělo to jako by k tomu ještě přepínalo klapky). Opraveno výměnou obou magnetů (originál 1700 kus). Pokud jste alespoň trochu zruční (drobné ruce výhodou), vyměníte si to sami, doporučuji koupit i těsnění. Na opravu si připravte krátký T30 torx nejlépe s úhlovým nástavcem (není tam moc místa). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 14. Únor 2023 Sdílet Vloženo 14. Únor 2023 On 2/5/2023 at 10:20 PM, midlan said: Radím vyměnit i magnety, já vyměnil jen jeden a za pár měsíců se v diagnostice ozval i ten druhý 😀 Nájezd podobný jako ty. V magnetech to nebylo, byl vadny separator oleje. Menil jsem tesneni rozvodoveho krytu, tak jsem rovnou vymenil i ty magnety, kdyz jeden stoji 600, at se s tim nemusim delat znovu v budoucnu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 11. Září Sdílet Vloženo 11. Září Dobry den, mam otazku k tym "magnetom". Su tam dva otvory, naco to tam je? Ked som jeden magnet vymontoval, tak sa ta oska v strede ledva hybala a z tych otvorov po bokoch vytekal olej. Ma byt vnutri toho tela magnetu olej alebo nie? Maju to tie tesnenia uplne utesnit od oleja, alebo tie su tam len na to, aby nevytekal olej von cez kryt rozvodov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frenk-feek Vloženo 2. Listopadu Sdílet Vloženo 2. Listopadu (editace) dobrý den, v diagnostice mě to hlásí chybu "14874 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) " "P0341 00 [100] - neverohodny signal" Čili jsem myslel, že je to to stejné jako zde několikrát zmíněný. Koupil jsem tedy magnet a vyměnil ten první, snažší na výměnu, blíž ke předku. Problém přetrvává. Jak z diagnostiky vyčíst která hřídel to je? Totiž, zkusil jsem starý magnet dát na tu druhou hřídel, a furt stejné. Projevuje se to až když je motor zahřáty a pak je to takový kovový zvuk, sem tam otáčky trochu klesnout, ale není to znatelně chaotický. Jaké další problémy by tohle chyba mohla znamenat? Začalo se to projevovat docela pomalu, teď už je to "problém", dřív si toho člověk nemusel an všimnout, ale je to tak cca od léta se stupňující. Zní to hrozně a s autem radši nejezdím. Mohli by to být i ty rozvody a tak potkání motoru? Ještě me napadlo, nemůžou to být dráty, zkoušel jsem oba konektory k senzorům proměřit proti konektoru T105a co jde do řídící jednotky motoru, je na obouch asi 1,5M Ohm, to taky jsem nepochopil jestli ve schámatu je to znázorněný jako spoj, jak to že tam měřím takové hodnoty. Ale minimálně je to stejné u obouch senzorů ta hodnota. Tak tím jsem si řekl, že by to tím být nemuselo. Díky. 1 nalezena chyba: 14874 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) P0341 00 [100] - neverohodny signal Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pameti info o závade: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 78 Kilometry: 210863 km Datum: 2024.07.24 Cas: 17:50:55 Otáèky motoru: 1270.75 /min Normovaná hodnota zátìže: 24.7 % Rychlost vozidla: 29 km/h Teplota chladicí kapaliny: 100 °C Teplota nasávaného vzduchu: 36 °C Tlak okolního vzduchu: 960 mbar Napìtí svorky 30: 14.316 V Èítaè zapomenutí po OBD: 40 Provozní stav motoru: PL STATE_VCP: enable Teplota motorového oleje: 81.0 °C CAM_VCP[IN_1]: 53.797 ° CAM_SP_IND_VCP[IN_1]: 40.500 ° STATE_CRK_STST: CRK_STST_ACQ_SHO_LEVEL doba od nastartování motoru: 538.2 s Editováno: 2. Listopadu, autor: frenk-feek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.