Publikováno Duben 8, 20214 r Ahoj, koupil jsem Fabii 1.2 HTP motor AWY v srpnu 2020, do dnes bez oprav. Nové rozvody. Od začátku mi při volnoběhu klepe motor, při jízdě ne. Jezdím s tím denně do práce a auto se mi zalíbilo. Jede pěkně. Přemýšlím, zda do něho investovat nebo ne. Musím doplňovat olej tak jednou do půl roka. Doplňovat chladící kapalinu zlehka. Katalyzátor KO. V servisu mi řekli, že je to na výměnu hlavy. Že ve válcích není takový tlak plus ventily v nic moc stavu. Za výměnu hlavy by si naúčtovali 10 000. Má význam to měnit? Pomohlo by to na klepání motoru a žraní oleje? Jde mi o to, kdybych to vyměnil a pak mi to auto kleklo po půl roce, byla by škoda do toho cpát peníze. Výměna celého motoru vyjde okolo 30 000. Takovou hodnotu nemá ani auto samotné, to už mi přijde moc peněz. Díky za odpovědi
Květen 28, 20214 r Výmenou hlavy si akurát uškodíš a peniaze do luftu.Začne nehorázne žrať olej,vymeníš hlavu,ventile ale treba aj vymeniť piestne krúžky pretože nová hlava+ventile=vyšší tlak vo valci a staré krúžky ten tlak neudržia.Ak auto nie je extra zhnité a neplánuješ nové tak najlepšia možnosť celý motor po GO.Ale potom jedine z Vyškova a najlepšie výmenou.Za 4 hodiny máš motor vymenený.cca 30 000 Čk.Potom uvidíš ten rozdiel. Upraveno Květen 28, 20214 r od gtride
Květen 28, 20214 r Tak jestli klepe, tak ne nutně od hlavy. Pístní čepy atd. A pokud žere olej, může být v háji kroužek, píst. Motor možná netřeba měnit, ale pístní sadu atd. No, výbrus je asi zakázané slovo (netuším zda má konkrétní motor vložky, ale tuším že ne), ale snad v republice existuje někdo, kdo umí ten nikasil nanést znovu a líp. Jeden říká, že to není nikasil, druhý, že ano. Každopádně blok ven.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.