Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj,

 

stala se mi taková nehoda. Pod autem se začali objevovat malé loužičky oleje, tak auto jsem auto zvedl a vidím, že celý podvozek je od oleje (po směru jízdy) a na převodovce vidím skrz nezakrytý otvor ozubené kolečka. Prostě za jízdy se uvolnila nějaká zátka, a olej začal vytékat.  Zajímavé je, že ona díra nemá vnitřní závit. Průměr díry je 11,5mm.

 

Neví, prosím, někdo co tam patří? A jak je vůbec možné, že to tam není?

Děkuji 

Radim

 

Auto:

Superb 2

1,8 TSI 4X4

r.v. 2010

6q manál

1619297085716.jpg

1619297085731.jpg

1619297085700.jpg

1619297085708.jpg

Editováno: , autor: Benet
Vloženo (editace)

Na jízdním projevu ani zvukově se to právě nijak neprojevuje. Ale teď jsem to odstavil úplně, nevím jestli ta převodovka není suchá :-/ .

A co ta díra? Co tam má původně být, když tam není závit? nějaká pryžová zátka?

 

 

Editováno: , autor: Benet
Vloženo (editace)
před 52 minutami, suri. napsal:

podľa farby prevodový a najskôr prítlačák prebrúsil prevodovku , nevydáva to nejaké zvuky?

IMG_20190923_175424.jpg

IMG_20190923_175414.jpg

 

1.8 TSI tuto závadu s přítlačákem nemají. To je problém TDIček. Jinak bych to typoval taky na gufero a motorový olej, nic tam být v té díře nemá, má to být otevřené.

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo

Ok. Zkusím zkontrolovat únik oleje. A zaměřím se na průsak motorového oleje.

 

K té díře. Chápu dobře, že pokud je to otevřené a člověk to třeba trochu přežene s brodem, tak do prostoru setrvačníku se dostane voda a bláto? :-o

Pokud se jedná o odvětráván, tak proč není nahoře?

 

Každopádně Všem děkuji za podněty.

R.

Vloženo

aby si 100ho vysypal železo , který se ti oštípe na obvodu setrváku ;)
aby ti 100ho vylítal prach z lamela-přítlačák , kterej se obrousí provozem ;) 
to zaplavení nebude tak "horký" ;)

Vloženo
V 25. 4. 2021 na 9:31, 15degren napsal:

 

1.8 TSI tuto závadu s přítlačákem nemají. To je problém TDIček. Jinak bych to typoval taky na gufero a motorový olej, nic tam být v té díře nemá, má to být otevřené.

Opravdu to u TSi nehrozí? Zrovna na tento problém jsem byl nedávno upozorněn v servisu, když se řešila výměna setrvačníku.

 

Mimochodem nevibrovalo auto při mírném sešlápnutí plynu na 2-3. stupeň?

Vloženo

Auto nikde nevibrovalo a chová se normálně.

 

Už objednávám servis.  Většinou se teda diví, že by při 160000km polevilo gufero u kliky. Ještě typují únik někde nad tím (turbo, hadice), že by to někudy proteklo, nevím jestli je to možný, ale chce se to na to mrknout.

 

 

Dikec

  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Ahoj, na kolik vyšla oprava/výměna toho gufera? Kryt pod motorem mam pěkně zalitý olejem a drazkovy řemen je taky od oleje. něco prosakovalo přes vanu, tu jsem nechal přetěsnit, ale známý říkal ze to bude gufero, at si to nechám opravit. Dlouhodobě dolevam 1-1.5L oleje na 10tis.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...