Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny,

 

chtěl bych Vás poprosit o radu. Manželka vlastní vozidlo Škoda Rapid 1.2 TSI 77 kW, rok výroby 2014 najeto cca 150 000 km.

 

Před týdnem byla na výměně oleje a od té doby jí při prudké akceleraci začne motor nepříjemně cukat.

Sám jsem zkoušel včera krátce projet a opravdu začíná cukat při prudším sešlápnutí plynu ve vyšších rychlostech. Motor se zakuckává několikrát za sebou a člověk musí plynový pedál trochu povolit, aby zrychlovalo bez těchto záškubů. 

 

Nevíte, čím by to mohlo být způsobeno?

 

Děkuji moc 

Upraveno od RickGrimes

  • 4 týdny později...

Zdravím ve spolek, také bych Vás fundované prosil o radu na toto téma. Upřesnil bych toto. Dělá to občas, cuká jako by nešel jeden válec. Začne to u 2000 a musí se překonat 2600. Jednou se rozvítila kontrolka EPC, po zastavení a vypnutí/nastartování vše v normálu. Cuká to jako by jste jeli po retardérech, jeden za druhým.... Sice jsem automechanik, ale kamiónu. Jelikož to dělá někdy ano, někdy ne, asi bych vyloučil ohlý ventil...propálený píst, či jinou pohromu. Kdyby jste mohli nasměrovat na zapalovací modul, či regulaci turba... Auto bylo v Ostravě u Hellera na diagnostice, nic nezjistili a stálo to 3600kč. Děkuji předem za rady.

Mám ten samí problém zkusím vyměnit svíčky a kabely a uvidíme,jinak kdyby jste věděli čím to může být,dejte vědět...

Obdobný problém jsme kdysi měli na FII FL 1,2 TSI 63kW (tj. motor EA 111). Auto pod plynem poškubávalo. Jednalo se o výpadky zapalování vlivem předlouhého výměnného intervalu svíček. Daly se tenkrát nové svíčky a auto zas jezdilo pěkně.

Tak vyměněný kabely od svíček a cukání přestalo, zaplať pánbůh 😀😀 ,zrovna jsem nechal i vyměnit svíčky cena za vše 2000,-

  • 1 měsíc později...

Děkuji za podnětné navedení. Byť jsem byl chystán na generálku motoru, že je to propálený píst a podobné katastrofické scénáře. Po výměně svíček a kabelů jede zase mladému motor jako pila. 

Moje zkušenost s obcasnym cukanim 1.2 TSI 63kW 245tis km, které se projevovalo predevsim (ale nejenom) při studeném motoru při první jízdě dne, nejvíce po deštivých nocích a při větší akceleraci (bylo snadné shodit auto do nouzaku s půlkou rozsvícené palubky):

 

Zapalovací cívka. Cena Bosch 2tis.

 

Další možné příčiny ve vašem pripade: zapalovaci kabely cca 1300Kc.

Odvzdusnovaci ventil (ve skutečnosti prisavaci) v pravé horni části motoru může být ulomeny nebo jeho průchodka zpuchrela-kolem moji byl olej-zpusobuje nasávání falešného vzduchu- cena 500Kc.

Svíčky, popř. Pokud nějaký chytrak dá vazelínu na kontakt svicky a kabelu.

 

V mém případě to vyřešila až cívka

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.