admin Vloženo 1. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2021 › Nová firemní strategie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 se zaměřuje na úspěšné zvládnutí dekády spojené s významnými změnami› Posílení v Evropě: ŠKODA se stane jednou z pěti nejprodávanějších značek v Evropě› Více elektromobility: nejméně tři další čistě elektrické modely; podíl elektromobilů na prodejích značky ŠKODA v Evropě má do roku 2030 vzrůst na 50 až 70 %› Nová odbytiště: cílem je stát se vedoucí evropskou značkou v Indii, Rusku a v severní Africe› Simply Clever 2.0: ŠKODA AUTO jako měřítko Simply Clever User Experience, tedy zákaznické zkušenosti› Výrazné zvýšení ekologických cílů: do roku 2030 dojde k omezení flotilových […] Článek ŠKODA AUTO představuje novou firemní strategii – mezinárodnější, elektrifikovanější a digitálnější se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky