Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Upozorňování na upgrade/update softwaru nemá Škodovka moc vychytané. Podle mé zkušenosti, je nutné toto hledat. Určitě by pomohlo stanovení nějakých termínů, jako se děje při aktualizaci map. Ale snad se to zlepší.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Tento tyzden asi 3x rovnaka vec.

Sadnem do auta, nastartujem a po asi 5 sekundach rivnaka hlaska a infotainment cierny. Vzdy v priebehu dna po opatovnom nastartovani vsetko Ok.

 

Ak to bude robit aj buduci tyzden, dozerie mi to nervy a pojdem s tym do servisu ...

Editováno: , autor: Kubo22
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ešte, že som písal, že SOS mám už vyriešené. Víkend v HU a SOS prestalo svietiť. Pri manuálnom stlačení sa rozsvietilo i spustilo hovor.

Po prechode za hranice som zmenil profil v nastaveniach, vypol som auto, vystúpil, zavrel, a znova štart. SOS nabehlo na zelenú a odvtedy ide na všetky profily v pohode. Tak neviem, či to bolo inou sieťou, či čím, ale toto je dôvod, prečo by som asi jazdenku po záruke z týchto aut nekupoval.

Nedá sa tomu vôbec veriť.

6FF74607-9CD1-4A7E-8AF3-D680846A068B.jpeg

Editováno: , autor: csabac
Vloženo

Nie je to funkcne vyriesene. Kolko s tym je problemov. Neviem ako iny vyrobcovia, ale toto povazujem ja osobne sa nedostatocne spracovany system v tomto aute.

Za mna by mala EU pozadovat od vyrobcu funkcnost toho systemu a zaruku 10r na vrub vyrobcu. AKo aby sa stalo to, ze odide RJ po zaruke napr. a niekto bude pytat tu sumu za to je podla mna uplne zcestne.

A za dalsie, EU by mala mat sbernicu dat priamo z SOS o nefunkcnosti, nech realne je vidiet ako to tu vyrobcovia maju. Nielen, ze je to v aute, splnam legislativu, no za 80k km uz mam 2hu RJ a nevydrzi to fungovat 1 rok suvisle bez dakej vady.

Vloženo

Mne dnes opät chybova hlaska a nefunkcne bolero. Po polhodine jazdy auto vypnute na asi 2 hod. Teraz je vsetko OK. 

Ako oisete vyssie, je to chore aby to takto problematicke pustil vyrobca do seriovej vyroby. A nie len Scala s tym ma v Skode problem ...

Vloženo (editace)

Jj ne jen Scala. 

Vymejšlí píčoviny. Povinné hlídání tlaku v gumách, močovina, sos... 

Pár km za barákem zuří válka a my si tu hrajem na zelené údolí a bezpečnost. 

 

Já tu ledku úplně ignoruju. 

Ani nevím jestli svítí a jakou barvou😀

Editováno: , autor: keras
Vloženo

Ignoruji již tři měsíce také, v minulém týdnu servis a baterky nebo jednotky z ŠA nejsou, prý čekají již 2 měsíce na ND a předemnou je již 6 čekajících, papírově rozpracovaných, protože by měli plný servis aut a jen se čekalo.

Jen polemizuji: pokud bude svítit trojúhelník a vyhledejte servis, tak projde vůz STK? Dle mě je to stejné jako svítící airbag, takže asi ne. Co vy?

Dokud jsou auta v záruce, tak ok, ale u např. 6ti letého auta dát raketu za výměnu s nejistým výsledkem mě přijde průser a že těch aut bude. Pak jedině se to asi bude ojebávát přes PC. 

Vloženo

Protivné na tom je najviac to, že nefunguje displej ani rádio. Takže nevieš nastaviť klímu ( len mechanicky zmeniť teplotu, a chvalabohu vyhrievanie volantu a sedačiek ). Nevieš telefonovať cez BT ... 

Vloženo

ČO 6r auto, ale napr. ak máš 2-3r auto a máš po 100k km, skončil si. Odíde RJ SOS, rádia a už tu na fóre bola suma, čo pýtali za to.

@keras válku sem neťahaj. to už potom tu začne i politika a postoje a to teda sem nepatrí. myslím si, že nikomu triezvemu tá situácia a osudy ľudí nie je ľahostajná.

Vloženo

Dodi počkej, když nepůjde sos tak trojúhelník nebude svítit. 

To jsou jen závažné chyby motoru nebo brzd. 

Ale asi jsi myslel všeobecně... 

Ne na stk to neprojde!!!

 

Kubo tobě nejde vůbec infotainment? 

Vloženo

Tipujem, že u kuba sa objavila 2ha známa vec, ochrana komponentov i.

To je ďalšie, čo rapluje a tiež som musel odpájať z baterky auto, aby som to resetol a rozchodil.

Vloženo (editace)

Este som si spomenul: minule mi volali zo servisu, ze im auto hlasilo, ze potrebuje doliat AdBlue. Ze ak mam cestu, nech sa zastavim a doleju mi to.

 

Pre takuto sprostost volat vedia, ale ze mi SOS nefunguje 3x do tyzdna, a vybiehaju mi chybove hlasky a cervene trojuholniky na palubovke, tak toto uz nevidia, alebo nechcu vidiet. Aby zavolali, ze pan zakaznik mas problem s autom, prid opravime to. 😁

Editováno: , autor: Kubo22
Vloženo

Bodejť by ne. Na adblučku mají 300 - 400% marži, hotové okamžitě... 

Na rozdíl od SOS dokážou najít nálevku na adblue možná na první dobrou🤣🤣🤣

Vloženo

Su to spekulanti. Mna to SOS netrapi. Skor je u mna problem, ze neviem telefonovat bezpecne cez BT a radio. Mam ticho v aute, a to je cudne 🤣

Kolega ma 8 rocnu KIU a furt sa mi smeje.

Akoze pri vsetkej ucte ku vam vsetkym co ste si Scalu kupili dobrovolne, nechapem vasmu rozohodnutiu. Ved ak si len toto forum clovek precita, musi mat dost.

 

Vloženo

To máš pravdu, ale koľko ľudí tu je len tak, aby malo informácie a následne píšu, že sedačka problém, infotainment problém, SOS problém, vrzganie nápravy problém ... viac-menej sa tie chyby opakujú u všetkých nás, čo sme tu. Takže by som povedal, že sú to systémové chyby. Nie náhodné pochybenia, vzniknuté napr. zlou montážou, alebo zlým postupom montáže, čo by sa dalo označiť za ľudský faktor. 

A minimálne SOS problém sa vlečie cez celé SKODA výrobné portfólio. Keďže o tom už chtiac nechtiac musel informovať aj Svet Motorú viac krát...

Ale samozrejme budú ľudia, ktorí si užívajú auto bez problémov, resp. tieto drobnosti za chyby nepovažujú. 

Vloženo

@Kubo22 to máte všechny ty uvede né problémy na své Scale? Proč ji neprodáte nebo nereklamujete? Pokud se opakuje stále stejná chyba, tak je možné vrátit, snížit cenu atd. Je fakt, že to stojí čas a nervy. K těm jiným značkám - moc si to neidealizujte. Dokud nekoupíte, nevlastníte, tak nevíte. To za mně.

Vloženo

Áno, mám viacero tu popísaných vecí. Oprava sedačky už prebehla, výmena SOS RJ prebehla, Update nejakej RJ pretože mi svietili všetky ikony na  cockpite prebehla. 

SOS problém pretrváva stále, náprava predná vŕzga stále, radenie man. prevodovky mi drhne stále,  narýchlo ma nenapadá nič viac. Ale to sú veci, ktoré už ani neriešim.  Budem hlásiť pri pravidelnej prehliadke. Žeby mi dávali nižšiu cenu, alebo nebodaj niečo vracali, to určite nehrozí. Čas a nervy na neustále reklamovanie nemám, ja tým autom potrebujem jazdiť. 

Samozrejme si neidealizujem ostatné značky, len mi to proste nedá to tu nenapísať :-)

Vloženo (editace)

Další týden pryč a telefon z AS nepřichází, prostě nemají z čeho opravovat.

 

Co se týká konkurenčních značek (sraček), tak hodně majitelů se rozpovídá až po prodeji těch super bezchybných vozů. :-)

Editováno: , autor: Dodi 15
text

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...