Přejít na obsah

fabia 1, 1,4/55 egr ventil-vymena motoru


dron

Doporučené příspěvky

Dobrý den,
vlastním Fabia 1
motor 1,4/55 16V
protože došlo k poškození motoru
koupil jsem z Pola stejny motor 1,4/55 BKY.
Při prohazování motorů jsem zjistil, že z Pola už má hliníkovou vanu a jinde čidlo, které hlída klikovou hřídel.
To by tak nevadilo.
Ale u starého motoru byl EGR ventil a u toho z Pola nevim kam by měl jit.
Má tento motor, který se jeví trochu modernější vůbec EGR ventil???
Děkuji za každou radu nebo schéma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

puvodni AUA

ted BKY

ty co to prodavaji rekli ze je to stejne

jen ted se zjistilo že BKY je novejsi model motoru, který nemá EGR ventil.

Napadlo mi napojit EGR na klapku, pripojit elektriku a bude se chovat jako zacpaný.

Šlo by to tak udělat???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže bude problem??Myslel jsem, že zapojim elektricky egr ventil a jeste ho připojim na klapku.Ridici jednotka bude si myslet, že je ucpany egr.

prodavat se to uz nebude je to nadojeti .

motor uz nejde vratit, takze jak to udělat nejlepe, aby to jezdilo a nebyly problemy.

Jezdi to jen do prace na vesnici.

Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud není problém vyřešit ten snímač otáček, protože zrovna si nevybavuju, jak má řešeno snímání otáček kliky aua,bky ho ma pomocí kroužku na guferu, aua netuším. Tak EGR neřeš, nepřipojuj. Bude ti svítit kontrolka,ale auto pojede. Znám jedno aua které bez egru odjelo hromadu kilometrů. Jen se vždy na STK připojil a smazala se chyba. Emise to udělalo, chybu to hodilo vždycky až to jelo z technické.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidlo snimani otacek se vyresi, tim ze to ma hlinikovou vanu jsou tam navic dva šrouby.Tak se posune o kousek.

Je pravda že nam svitil už driv EGR a když ho vymazali tak po 30 km zacal opet sviti. Večný boj s EGR.

Mozna by šel EGR vypnout v řídící jednotce????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím si že si uvědomili, že EGR ventil je problém.Tim ho vyrušili a přeprogramovali ŘJ, aby jim vycházeli emise.

Jinak ten motor bude stejný. Moc nevěřím, že by něco měníli na pístech, klice, v hlavě......

Ostatní komponenty zůstavají původní, ŘJ, klapka nasávání, vstřiky.....

Když se to vezme, kdybych přehodil hlavy tak tam namontuji EGR ventil a spodek motoru bude z BKY, ale už budou poškozené hydroštely z AUA.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ahojky,

tak auto jezdí. Motor velmi klidný a jede lépe do kopce.

Zvuk je dokonce tišší na tom se schodlo více lidí.

Nic jiného se neděje ani diagnostika nic nevykazuje.

Pouze se rozsvítil EGR ventil cca 20km.

To dělalo i při původním motoru kde je originál EGR ventil.

V této hlavě motoru není ani náznak na odlitku hlavy že by někdy se uvažovalo na montáž EGR ventilu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...