Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den,
vlastním Fabia 1
motor 1,4/55 16V
protože došlo k poškození motoru
koupil jsem z Pola stejny motor 1,4/55 BKY.
Při prohazování motorů jsem zjistil, že z Pola už má hliníkovou vanu a jinde čidlo, které hlída klikovou hřídel.
To by tak nevadilo.
Ale u starého motoru byl EGR ventil a u toho z Pola nevim kam by měl jit.
Má tento motor, který se jeví trochu modernější vůbec EGR ventil???
Děkuji za každou radu nebo schéma.

Nepoznam tie motory no ak jeden ma egr a druhy nie musi byt nejak inak nahradeny.Inou vackou a teda inym manazmentom.Takze na 99% ti ani nepojde poriadne kedze bude presytena zmes

A původní motor byl taky BKY?

  • Autor

puvodni AUA

ted BKY

ty co to prodavaji rekli ze je to stejne

jen ted se zjistilo že BKY je novejsi model motoru, který nemá EGR ventil.

Napadlo mi napojit EGR na klapku, pripojit elektriku a bude se chovat jako zacpaný.

Šlo by to tak udělat???

Tvoja Rj ma v mapach pre motor bez EGR vyssie davky vstrekov.Ma tam prechodove stavy.Musel by si ma RJ BKY a l nej jej komponenty --vahu vzduchu ,skrtiacu klapu .

před 4 hodinami, dron napsal:

ty co to prodavaji rekli ze je to stejne

 

No to teda není stejné. Ještě ti mohli poradit, jak to pak máš udělat na technický. Jiný kód = jiný motor. To se pak i blbě prodává.

  • Autor

takže bude problem??Myslel jsem, že zapojim elektricky egr ventil a jeste ho připojim na klapku.Ridici jednotka bude si myslet, že je ucpany egr.

prodavat se to uz nebude je to nadojeti .

motor uz nejde vratit, takze jak to udělat nejlepe, aby to jezdilo a nebyly problemy.

Jezdi to jen do prace na vesnici.

Dekuji

Pokud není problém vyřešit ten snímač otáček, protože zrovna si nevybavuju, jak má řešeno snímání otáček kliky aua,bky ho ma pomocí kroužku na guferu, aua netuším. Tak EGR neřeš, nepřipojuj. Bude ti svítit kontrolka,ale auto pojede. Znám jedno aua které bez egru odjelo hromadu kilometrů. Jen se vždy na STK připojil a smazala se chyba. Emise to udělalo, chybu to hodilo vždycky až to jelo z technické.

  • Autor

cidlo snimani otacek se vyresi, tim ze to ma hlinikovou vanu jsou tam navic dva šrouby.Tak se posune o kousek.

Je pravda že nam svitil už driv EGR a když ho vymazali tak po 30 km zacal opet sviti. Večný boj s EGR.

Mozna by šel EGR vypnout v řídící jednotce????

Ten motor už ti v tom autě běží? Podle dílenské příručky má totiž jinou řídící jednotku. AUA => Marelli 4LV. BKY => Marelli 4TV.

  • Autor

ješte neběží.

Takže by stačilo přehodit řídící jednotku?

Ale ved vyskusaj a daj vediet.No je iste ze motory su odlisne a aj rj a ich komponenty mozu byt.

  • Autor

myslím si že si uvědomili, že EGR ventil je problém.Tim ho vyrušili a přeprogramovali ŘJ, aby jim vycházeli emise.

Jinak ten motor bude stejný. Moc nevěřím, že by něco měníli na pístech, klice, v hlavě......

Ostatní komponenty zůstavají původní, ŘJ, klapka nasávání, vstřiky.....

Když se to vezme, kdybych přehodil hlavy tak tam namontuji EGR ventil a spodek motoru bude z BKY, ale už budou poškozené hydroštely z AUA.

 

  • Autor

IMG-20210929-WA0001.jpg

IMG-20210929-WA0002.jpg

IMG-20210929-WA0003.jpg

IMG-20210929-WA0004.jpg

IMG-20210929-WA0005.jpg

IMG-20210929-WA0006.jpg

IMG-20210929-WA0008.jpg

IMG-20210929-WA0009.jpg

IMG-20210929-WA0010.jpg

IMG-20211004-WA0018.jpg

IMG-20211004-WA0019.jpg

IMG-20211004-WA0020.jpg

IMG-20211004-WA0021.jpg

IMG-20211004-WA0022.jpg

IMG-20211004-WA0023.jpg

IMG-20211004-WA0024.jpg

  • Autor

IMG-20211007-WA0011.jpg

  • 2 týdny později...
  • Autor

ahojky,

tak auto jezdí. Motor velmi klidný a jede lépe do kopce.

Zvuk je dokonce tišší na tom se schodlo více lidí.

Nic jiného se neděje ani diagnostika nic nevykazuje.

Pouze se rozsvítil EGR ventil cca 20km.

To dělalo i při původním motoru kde je originál EGR ventil.

V této hlavě motoru není ani náznak na odlitku hlavy že by někdy se uvažovalo na montáž EGR ventilu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.