Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak co už někdo měnil rozvody u tohoto motoru ? Když jsem se tenkrát ptal v servise tak mi tvrdil ze se u toho nemění což se mi zdá divné. 

První předepsaná kontrola je po 240tis, potom každých 30tis. Pevný interval výměny výrobce opravdu nepředepisuje…  

  • Autor

Tak to potom mam na dozivoti pri mem najezdu cca 11000km ročně 😀. Ted mam 108t km

Zase je třeba myslet na to že stejně je to jen kus gumy, takže po 6 letech to bude chtít aspoň zkontrolovat (naštěstí u TSI EA211 to jde celkem snadno, stačí sundat ten plastový kryt na levé straně motoru při pohledu zpředu).

  • Autor

No to me prave taky napadlo. Protoze co jsem mel driv fabii rs 1.9tdi pd tak tam bylo ze se meni bud po nejakych km, nebo po 6 letech orave kvuli remenu

  • 9 měsíců později...
V 19. 10. 2021 na 15:23, Martab napsal:

První předepsaná kontrola je po 240tis, potom každých 30tis. Pevný interval výměny výrobce opravdu nepředepisuje…  

Ahoj, platí interval i pro verzi 92kw ? Mám ten motor v Sup III 2017, EA je shodný kód jak pro 110, tak 92 verzi ? Na netu toho o těch 92 moc není... Koupil jsem ho s nájezdem necelých 170 000 a chtěl jsem je preventivně udělat, stačí teda počkat do 200 000 a pak je řešit ?

Ano, je to u těchto EA211 stejné. Ale kotrola je docela jednoduchá, stačí sundat jeden kryt, tedy pro klid duše můžeš (nechat) zkontrolovat.

OK, super, děkuji, příští čtvrtek vezu známému na výmněnu oleje a filtrů, tak mu řeknu ať mi na to mrkne aspoň...

  • Autor

To se dal ve 2017 koupit sup s 1,4tsi 92kw ? To je ale.odnekud z ciziny ne ? Este sem se ani neslysel ze by to prave někdo mel.

Je vyrobený 2016, v provozu 2017 a je z holandska...
Mi to právě taky nesedělo, ale ve VTP to má a projel jsem to na carverticalu a tam taky vše sedí...

Aj Sup aj Passat B8 sa vyrabali s touto slabsiou verziou 1.4ky TSI, ale prakticky to boli rarity. To uz clovek najde viac 1.6 TDI. Celkom by ma zaujimalo, cim sa lisi 92kW od 110kW (110ka ma vzdy ACT a asi aj par dalsich inych HW dielov, takze tych rozdielov bude viacero, co znamena ze sa bezne 92kW verzia neda len tak "odblokovat" na 110kW).

  • 1 rok později...

nechal som ich vymeniť pri 198000km a mam klud. 

nechce sa mi chodiť po 210 a potom každých 30 na kontrolu remeňa. 

chcel by som vidieť frajera ktorý by uznal že boli ok a preplatíme vám GO motora.

@100BubuPar otazok ak mozem:

- co ta to stalo?

- kde si to nechal vymenit? AS?

- nechal su vymenit aj vodnu pumpu?

vymena rozvodov stala 550eur

nechal som to urobiť v autorizovanom servise. ale nedám ti na nich dobru recenziu za prístup k autu a k zákazníkovi.

 

mal som tri cenove ponuky 900 750 a 550 eur 3x autorizak 

 

vodnú pumpu som nemenil.

Upraveno od 100Bubu

  • Autor

Co mi rikal mechosš v praci tak je na to potreba specialní nářadí a origo škodovácká diagnostika přes kterou se ty rozvody nastavují kvuli tomu vypínání válců. 

 

Jaky špatný přístup tam byl ?

nechcem to moc rozpytvavat lebo ešte stale s riešim zo servisom dohru.

mal som v aute dash kameru a ona sa zapla a pani mechanici o to nevedeli a ja som si to pozrel a nebol som moc OK z pracovnimy postupmy

od autorizáku nemůžeš čekat nadstandardní přístup. Platy mechaniků jsou špatné a jsou tam většinou spíš lidé chvíli po škole a jak se trochu otrkají tak jdou obvykle vlastní cestou.

Tohle bych tady už dále nerozváděl - toto je technická sekce, ne hospoda.

Este k tomu naradiu - co viem, tak vymena rozvodov je v ramci EA211 narocna na techniku, a netyka sa to len motorov s ACT, ale aj obycajna 1.0 TSI potrebuje extre presne casovanie...

 

Bol inak dovod menit rozvody? Co som pocul, tak ten remen so sklennymi vlaknami znesie fakt vela.

Upraveno od BigFoot007

 

Pawouk beriem na vedomie.

 

rozvody na 1,4TSi a 1,0TSI sú rovnaké.

image.thumb.png.b0b430599125adff4b377c8acc91c2a4.png

či je to rovnako náročne neviem keďže 1,0 nemá vypínanie valcov.

dôvod meniť bol absencia každoročných kontrol v autorizovanom servise.  teraz je ďalšia ,,kontrola" za 210000km.

ostatný servis si viem urobiť sám. 

 

Po kolika letech doporučujete vyměnit rozvody? Já najedu 240tkm asi až tak za 10 let :D

Teraz si nesjom ist ale tiez je tam nieco ako 210000 alebo 8/10rokov

V 19. 10. 2021 na 15:23, Martab napsal:

První předepsaná kontrola je po 240tis, potom každých 30tis. Pevný interval výměny výrobce opravdu nepředepisuje…  

Viz příspěvek od @Martab - je to uvážení každého majitele.

  • 7 měsíců později...

ja idem dat menit rozvody mam 200000 no je problem lebo nastavovace stoja 2000e a servis si to  nekupi len tak .zhanam servis a cenove ponuky ale na 1.5 tsi to bolo okolo 400 e aj zo svieckami ale nepasuje ten pripravok na 1.4 cize budem dufat ze to dakto zozenie alebo kupi aby mi to spravil.koly vypinaniu 2 valcov sa musia pouzit 2 pripravky ktore kalibruju uhol a nastavanie vacok pomocou pocitaca.je to komplikovane a musi sa to presne nastavovat cize riadna zabava :)

na 1,5 TSi ti jen tak někdo rozvody neudělá.Jsou na to potřeba spec.přípravky a nastavení se provádí pomocí pc.

Jinak nevím,proč to chceš při 200.000 dělat,je to nesmysl

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.