Přejít na obsah

Climatronic - displej


Shotek

Doporučené příspěvky

Omluvte mů stupidní dotaz, ale mám okno. Když zapnu režim AUTO, tak mi zmizí ukazatele proudění vzduchu (taková ta šipečka na človíčka a na jeho nohy) a ventilátor se dá na čtverku a ani třeba po půl hodině se neubere, pořád je na 4. Má to tak dělat? Mám takovej pocit jestli tam ty šipečky nemají zůstat. Díkec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omluvte mů stupidní dotaz, ale mám okno. Když zapnu režim AUTO, tak mi zmizí ukazatele proudění vzduchu (taková ta šipečka na človíčka a na jeho nohy) a ventilátor se dá na čtverku a ani třeba po půl hodině se neubere, pořád je na 4. Má to tak dělat? Mám takovej pocit jestli tam ty šipečky nemají zůstat. Díkec

pokud máš zapnutý climatronic na AUTO, tak si proudění vzduchu a rychlost ventilátoru řídí sám.

Šipky se zobrazují jen když si to ručo přepneš buď na sebe a nebo na nohy.

Pokud jedeš na auto, tak ti ventilátor bude foukat tak rychle dokud ti to nevytopí a nebo nevychladí na nastavenou teplotu kterou tam máš nastavenou,

Editováno: , autor: MichalP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem myslel, ze když ty šipky nesvítí, tak to znamená, že jsou ty průduchy zavřený. Proto mě zaráží, že je ventilátor na 4, ale nesvítí žádná šipka, která by indikovala kudy vzduch proudí. Připadá mi to jako kdybych si na manualu pustil ventilátor na 4 a pak vypl foukani na telo a na nohy, tak kam by to potom foukalo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně je jenom divný, že ta automatika nastaví ventilátor na 4, ale z žádnýho průduchu pořádně nic nefouká. Zatímco když si to dám manuálně na 4 stupeň, tak to fouká hafo. Díval jsem se do návodu k obsluze, ale tam to tak podrobně popsaný není. Mohlo by to být porouchaný?

Editováno: , autor: Shotek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A zkoušel si kolik to fouká na nohy? Pokud to je na AUTO tak to topí více na nohy (teplý vzduch má snahu stoupat vzhůru). Pokud v létě dáš AUTO tak to zase bude více foukat na tebe (studený vzduch klesá dolu). Tak nejlépe a nejrychleji režim AUTO dosáhne stanovenou teplotu. Pokud ale pochybuješ o správné funkci, je nelepší pustit přes VAG diagnostický režim, při kterém zjistíš případné chyby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...