Přejít na obsah

Bezdratove Android Auto


Doporučené příspěvky

Ok takže pak jen v BT najít krabičku a dát připojit bez doprovodné apky. Ale napřed povolit vše požadované přimo v AA v telefonu. ale zkoušel sem jen Samsung, jak to funguje na jiných značkách mobilů netuším.  Ještě můžu zkusit S3 ale to by už byl zázrak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyzkouseno, opravdu to funguje na mem Samsung A5 2017. tak to je super. jeste se tak zbavit te hlasky 'telefon je pripojen pres usb, infotainment toto zapojeni nepodporuje, bluetooth se odpoji' nebo co to tam pise pokazde, kdyz pripojim telefon (i primo pres kabel).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

JJ s note20 je to taky rychlé. S7E to byl jen pokus a rychlost komunikace než se něco nakreslilo byla tragická.

Jinak jak si s tím hraju a zkouším jsem pokročil. Jsem betatester apky do mobilu - to se žádá přímo v Gplay a od včera i betatester a fw krabičky. To zas přes dvě fora a přímo od tvůrců.

Teď mám v mobilu 2.15.0 a v krabičce 2.1.xxx 

Nicméně žívý port USB od odemčení řeší režim Start/stop, výpadky skoro 100% zas  přepnutí WIFI na 2,4GHz.  Zkusil jsem zpět 5GHz a začlo to vypadávat ve stejných místech. Prostě kioskové trafostanice a měnírny pro šaliny jsou rušičky, a v jednom případě asi výpadek signálu. Mám 2xsim a obě vodafone data jen na jedné takže si nepomůžu.

Ty výpadky zruší spojení přímo AA co je v androidu a je to vlastnost musí to spravit Google.  AAW to nevyřeší bohužel.

Editováno: , autor: milanxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k cemu presne je ten start/stop funkce? vygooglil jsem to ale stejne z toho nejsem moudry. vcera mi asi 2x po nastartovani vyskocilo na radiu znovuvytvoreni spojeni, nevim proc. jsou to jen 2 dotyky ale presto to otravuje :) (to mi ale delalo se starym telefonem casto i pri pripojeni pres kabel. novy zatim pouzivam 100% pres aawireless)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi to trvalo,  je to v apce aaw. Funkce se zapne a otevře se okno s výběrem Bt spojení. Vybere se vlastní auto a uloží.

A teď krabička se zapne, připoji se k mobilu a čeká na povel a ten přijde jak se mobil napáruje s autem. Tedy přesně  tak je popsána funkce AA v návodu auta. Zapnuté zapalování a připojený mobil na Bt.

Když je něco rychlejší dělà právě tyhle problémy. 

 

Vypnutí  při odchodu z auta je pak taky rychlejší, 

 

Právě když jsem to hledal tak jsem nakonec skončil přimo u vývojáŕů na foru.

Ale aby to opravdu fungovalo měla by mít krabička verzi 2.0 a mobil apka aaw aspoň 2.6

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten start/stop je supr pro nastupování, nevadí nakládání do kufru nástup cestujících. Pak počká na BT připárování k autu a sám se zapne. Při konci se rychleji odpojí ale to je hlavní u někoho kdo parkuje u baráku aby přeskočil na domácí wifi a neběhal s daty.

Řeší i krátkou zastávku, kdy se třeba jen vystoupí a USB neusne, to pak stačí jen vyndat mobil a dát restart v anotaci apky. Žádné škubání kabelu a tak.

To stejné platí pro případ odpojení za jízdy, jedině přes mobil restart.

2,4GHz prakticky nemám výpadky. 

Ještě je zapnutý Dongle , to je zas aby hovor byl v radiu na v mobilu.

Vyzkoušet 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@milanxx co přesně nefunguje bez StartStop režimu? Už skoro půl roku jezdím na "kalsické" nastavení co to má v základu (jediné co mám v nastavení změněno je aktivovaný VW Bug Fix) a nějakého problému jsme si nevšiml. Když odemknu auto, mobil se spojí s AAwireles a jak se zapne rádio, spojí se se SmartLinkem (nezávisle na tom, jak dlouho nakládám věci do auta), stejně tak když někde zastavím, vypnu motor a potom pokračuji se mobil spojí na první dobrou (např. tankování -> bez problémů).
Jediný problém byl při verzi FW 2.0.0, spojilo se AA a nepřipojil se BT k rádiu (AA fungoval OK, ale nešlo přes infotaiment volat), nicméně to byla očividně chyba daného FW, verze 1.8.0 fungovala naprosto OK a asi 2 dny po aktualizaci přišla verze 2.0.1 a ta opět funguje přesně tak jak má. Jediný problém je když se to odpojí za jízdy... To ale řeším restartem rádia, mobil je většinou hozen někde v kufru...
Signál většinou blbne v okolí trolejí (tramvaj nebo trolejbus, kupodivu vlak tomu nevadí), ale jezdím na WiFi 5G. Za dobu co to mám to spadlo asi 10x cca, což je méně často než když jsem používal drátové (tam se většinou restartoval bez důvodu infotaiment, nebo to prostě spadlo klidně 1x za týden až dva).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Dělalo mi to přesně to, co předtím s kabelem, tedy se to kouslo i s červenou obrazovkou v mobilu. Nevím jak Bolero ale můj swing se vnitřně spustí hned po odemčení auta. A když jsem si vše naložil, odemkl zpátečku tak už krabička svítila modře a radio ještě nebylo zaplé. A pak to zkolabovalo na tom že připojení bylo dřív než se BT připojilo. Při staru to to ještě šlo ale právě ty zastávky vedly ke kolapsu. Psal sem na podporu a odpověděli zapněte si S/S

Ten problém řeší S/S, mobil se hned s krabičkou spojí ale komunikace krabičky s radiem začne až se připáruje mobil. 

A právě jezdím hlavně po městě a to je samá šalina a trolejbus. Zkusil sem zas zapnout 5GHz ale začlo mi to padat ve stejném místě. To že to spadne mi tak nevadí ale zas to zapnout je problém.

U S/S se nespojí po výpadku samo, musí se tomu pomoct na mobilu kde visí anotace s tlačítky stop a restart. Zapl jsem si to hodinek ale nefunguje to.

2,4 funguje a nepozoruji nějaký problém v rychlosti komunikace. U fermata to asi vadit bude.

Verzi 2.0 jsem měl dva dny a pak hned develop verzi 2x po sobě. A ta druhá develop  je vlastně 2.0.1.

Dnes psali na foru, že s/s v příští verzi sw zruší, asi v 2,1 začátkem června

A obecně i krabička trpí stejným problémem s kabelem, konektory jak mobil čili minimálně za polovinou problému je toto. 

Restart radia jsem ještě nezkoušel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bolero (měl by to být technisat) se spouští také hned po odemčení (resp. konektor je aktivní a AAw se hned spojí s mobilem), ale ani kabelem ani s AAw s tím problém nemám (Amundsen v Karoqu se chová stejně, ale to je téměř stejný HW). VAG fix by měl řešit zamrzání a restarty infotaimentu (toto se mi dělo i když jsme měl spojení kabelem, teď to funguje OK). Možná to opravdu bude rozdíl mezi Swingem a Bolerem... Ohledně 2.4GHz vs 5 GHz tak v rychlosti by jsme rozdíl nehledal, oboje má dostatečnou propustnost na to co AAw potřebuje, 5GHz by mělo být méně zašuměné, ale očividně u nás mu vadí nějaká jiní infrastruktura :/ .

 

Já přešel právě na reset rádia (tvrdý res. kdy se tlačítko drží déle, nestačí jen vypnout a zapnout obrazovku), aby jsme nemusel za jízdy šahat na mobil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab Ano viděl bych to v rozdílnosti základního SW na jiném HW v radiích, zapnutí USB hned není ten problém aby fungovalo USB Hudba bez zapalování. Obě  funkce BT a Smartlink čekají na zapnutí zapalování.  To je to co je vidět zvenku.  Ale vypadá to, že můj Swing někde v hloubce křemíkového mozku se předpřipraví na spojení trochu víc ještě bez BT. A pak když přijde okamžik zapnutí BT tak je smartlink zapnutý dřív než se připáruje mobil a to se nelíbí zas mobilu a apce AA v něm a skončí na červené obrazovce. Prostě protokol má nějaký řád posloupnosti kroků.

A radiu taky se moc nelíbí akce na kabelu hlavně když jsem odpojil USB dřív než jsem otevřel dveře, to někdy smazalo v mobilu uložené párování s autem a pak druhý den kolečko povolování, potvrzování pinů a taky povolit kontakty, to že se má připojit jen pro hovory si kupodivu mobil pamatoval sám.  To je taky přesně ten problém když blbne kabel

To je problém androidu, UI výrobce a paky AA. A zajímavé pro A8 verze AA 7.6.6.621734 pro A12 7.5.621364

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Tak už pár dnů jsem taky šťastný majitel AAWireless. Po zaplacení byl doma za 12 dnů 🙂

Instalace a připojení proběhlo na první dobrou.
V aplikaci jsem akorát pouze povolil Vag crash fix a Dongle mode. WiFi jsem nastavil na CZ a 2,4 GHz. Při 5 GHz jsem měl pocit, že se mi při zkušebních jízdách náhodně odpojil/připojil.
Nicméně dnes proběhla první delší zkouška. 2 x cca 1,5 hodinová jízda plus nějaké pojíždění v místě a všechno bez jediného výpadku. K navigaci používám Sygic. Telefon celou dobu v kapse. Co se týče spotřeby baterky, těžko říct. Na začátku 100%, pak ty jízdy, mezi tím nějaké vyhledávání na mobilu, nějaké fotky, zkrátka běžné "výletní" použití telefonu a doma po návratu z výletu ještě 45%.

Zkrátka, takto s tím lze žít a je to použitelné. Jsem nadšen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...