jansko Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 (editace) Tuto som sa pokúsil o ilustráciu ako by vyzerala Fabia - kombi ak by namiesto 2462mm mala rázvor osí 2540mm. Čiže o 7,8 cm viac. Predná o 30 mm dopredu a zadná 48 mm dozadu. Podľa mňa by bolo na zadných sedadlách o čosi viac miesta na nohy, snáď aj lepšie jazdné vlastnosti by boli. Dizajnovo by to bolo podľa mňa plus, prečo potom škodovky robia tak krátke rázvory? Neverím, že je to technológiou. PS: Napríklad u Oktavie I kombi ten rázvor nenormálne bije do oka. verzia 2462mm verzia 2540mm tu je vidieť rozdiel Editováno: 17. Listopad 2006, autor: jansko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 Odpověď je jednoduchá: Fabia stojí na koncernové platformě VW a politika VW je prostě taková. Kdyby Fabia měla stejný rozvor a prostor uvnitř jako Golf, prodával by se potom o dost dražší Golf lépe než Fabia? Odpověď je jasná. Prostě VW nikdy nedovolí, aby měla Fabka nebo Octa stejný rozvor, jako VW auta ve stejné třídě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 (editace) Mello: Mozna ti spatne rozumim, mozna se jedna jen o spatne napsanou myslenku. All: Fabia ma stejny rozvor jako Polo a Ibiza. Stejne tak Octavia ma stejny rozvor jako Golf (OI jako G4, OII jako G5). Proste je to tak dane, rozvor byl zvolen pro tu kterou danou tridu. Editováno: 17. Listopad 2006, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 Nehlede na to, ze ja na tech fotkach teda zadny rozdil nevidim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansko Vloženo 17. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 (editace) Nehlede na to, ze ja na tech fotkach teda zadny rozdil nevidim som tam teda priložil ešte jednu fotografiu pre porovnanie Editováno: 17. Listopad 2006, autor: jansko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansko Vloženo 17. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 (editace) [quote (Maverick @ 17.11.2006, 9:01 ) Mello: Mozna ti spatne rozumim, mozna se jedna jen o spatne napsanou myslenku. All: Fabia ma stejny rozvor jako Polo a Ibiza. Stejne tak Octavia ma stejny rozvor jako Golf (OI jako G4, OII jako G5). Proste je to tak dane, rozvor byl zvolen pro tu kterou danou tridu. čiže je v tom politika trhu?? Zvolený rozvor pre danú triedu.... hm. tak by robila škoda o triedu kvalitnejšie razvory.. Ako si mohli potom dovoliť na Roomsterovi taký dlhý razvor a to použiť diely z napravy fabie? Editováno: 17. Listopad 2006, autor: Gil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 Maverick: přesně tak jsem to myslel, jenom překotně napsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 .Ako si mohli potom dovoliť na Roomsterovi taký dlhý razvor a to použiť diely z napravy fabie? Co má společného rozvor s použitou nápravou? Navíc zadek je z kokty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 (editace) jansko: Ja ti nejak porad nerozumim. Proste je zvoleny rozvor, trida A0 ma nejake hranice (delkove), trida A ma jine atd., atd. Kdyby Skoda robila o triedu kvalitnejsie rozvory, uz by Fabia nepatrila do tridy A0 ale do A, protoze s rozvorem souvisi dalsi parametry, jako celkova delka apod. A co potom s Octavii? Proste je to tak nastaveny, normovany, urceny. Roomster je vyjimka z pravidla dana koncepci a urcenim vozu. Nova Fabia II bude mit rozvor cirka na urovni Fabie I. Nevim, co na tom dal resit. Editováno: 17. Listopad 2006, autor: Maverick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 Nehovoriac o tom, že v rámci znižovania nákladov sú u koncernov vyvíjané spoločné platformy pre vozy v daných triedach. Nerobí to len koncern VW, ale aj ostatní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NiceOne Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 Prostě VW nikdy nedovolí, aby měla Fabka nebo Octa stejný rozvor, jako VW auta ve stejné třídě. VW nedovoli? Jakto? Vzdyt uz to dovolil. Ona ma Fabia totiz z trojice Fabia, Ibiza, Polo nejvetsi rozvor. Takze budte radi i za to. Fabia: 2462 Polo (r.2001): 2407 Polo (r. 2005): 2460 Ibiza (r. 2001): 2443 Ibiza (r. 2005): 2460 Vychazim z katalogu z danych let. Je videt ze Fabia mela v dobe uvedeni na trh pomerne velky rozvor. Patrila urcite na spici mezi vsemi malymi auty Pro srovnani: Yaris 2370 Swift 2265 Clio 2472 206 2442 Corsa 2491 Micra 2360 Colt 2415 121 2446 Punto 2460 Saxo 2385 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jansko Vloženo 17. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 snáď ma pochopíte aspoň teraz. Alebo inak balím tému.. škoda oktávia je čo do pomeru dĺžka auta/rázvor divný model, jedna z vecí čo mi ako príp. záujemcovi na nej vadí. Iné značky aut robia v danej triede cca o 8cm dlšie rázvory. Čiste som sa nad tým zamyslel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 17. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2006 NiceOne: Fabia mala v dobe uvedenia najväčší rázvor, lebo bola prvým modelom na novej podvozkovej platforme vrámci koncernu. Pripadla je taká trochu nevďačná úloha urobiť testovacieho králika. Škoda vychytala chyby z praxe (bolo ich nemálo) a Polo s Ibizou už potom nemali problém. Zatiaľ som nepočul o zlých tyčkách či celých stabilizátoroch u Pola ani Ibizi, ani matice na poloosiach sa húfne nemenili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 26. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2006 Ale menší rázvor = menší polomer zatáčania a teda lepšia manévrovateľnosť v meste. A napríklad u niektorých áut je rázvor nesmerodajným údajom. Napríklad také BMW má motor až za nápravou a teda BMW3 má síce podstatne väčší rázvor než napr. OII, ale miesta v interiéri rovnako. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.