Igor B Vloženo 11. Únor 2023 Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 Zdravím páni, podarilo sa niekomu odstrániť tento problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozef.sterdas Vloženo 11. Únor 2023 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 Zdravím, mne osobne nie ,predal som Fabiu jednému pánovi ktorému problém nevadil, koľko má vaša nabehaných km? A nieje to náhodou biele combi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor B Vloženo 11. Únor 2023 Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 Dobrý deň, je to biele combi, ja som ju kúpil v BA v decembri 2021, 202000 km, 1,4 TDI 77 kw. Šklbalo to za studena, myslel som že to budú trysky. No dal som nové a stále to isté. Prestavba z dvojhmotového na jednohmotový zotrvačník. Nový softvér v Iterporche Bratislava. Vymenil som žhaviče, keď že to robí len v zimnom období, tak som si myslel že to pomôže. Ale bohužiaľ nepomohlo nič. Auto podľa všetkých prístrojov bez závad. Až sa oteplilo a auto išlo normálne. A zase je tu zima 2023 a auto zasa šklbe. Tak že skúšam či náhodou niekto nemal ten istý problém a podarilo sa mu ho odstrániť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozef.sterdas Vloženo 11. Únor 2023 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 Tak to nebude tá istá Fabia, ja som tam menil vahu vzduchu kde je aj senzor teploty nasávaneho vzduchu, snímač teploty chladiacej kvapaliny,rozvody, skúšal som aj rôzne aditivá dlho som tankoval kvalitnu naftu a nič nepomohlo, rovnako ako vám sa Fabia v lete správala perfektne, dokonca sa mi raz stalo že som šiel z oblasti kde je +3 Stupne kedy sa Fabia správala absolútne ok, do oblasti okolo -3 a Fabia aj keď šla 3 hodiny úplne ok začala v tej minusovej teplote trhať. Tiež diagnostika absolútne ok. Žiadne dymenie, turbo ok Myslel som si že je to chýba riadiacej jednotky ale keď píšete že ste aktualizovali tak ozaj netuším čím to môže byť, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 11. Únor 2023 Sdílet Vloženo 11. Únor 2023 (editace) Zkuste v mrazu prohřát horkým vzduchem vysokotlaké čerpadlo jestli cukání přestane. Editováno: 11. Únor 2023, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor B Vloženo 17. Únor 2023 Sdílet Vloženo 17. Únor 2023 (editace) Tak teda skúšal som nahrievať dve rána za sebou včera a dnes bohužiaľ nepomohlo. Ak ste mali namysli vodu v palive tak to určite nemám. Ale ďakujem za typ. Ak by bol ešte dajaký nápad rád vyskúšam, aby sa odstránila závada na ktorú nevie nikto prísť ani v originálnom servise ŠKODA!!!! Editováno: 18. Únor 2023, autor: Igor B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 20. Únor 2023 Sdílet Vloženo 20. Únor 2023 (editace) Spíš jsem myslel že to čerpadlo bude vyběhané a za chladného počasí se bude projevovat nestabilita tlaku. Mě osobně výměna vstřikovačů a vysokotlakého čerpadla pomohla. Nicméně motor je i tak značně nekultivovaný (ale přestal cukat), krom toho měnili mi to na záruku za své bych do toho nešel. Nicméně mě to trhalo za studena pořád a přestalo to po ohřátí motoru v létě i v zimě. Navíc mi to v létě špatně startovalo, když to dlouho stálo na slunku ve vedrech. Editováno: 20. Únor 2023, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor B Vloženo 20. Únor 2023 Sdílet Vloženo 20. Únor 2023 Práveže mne štartuje nádherne a teraz ako sa oteplilo počasie, tak už prestalo šklbať. Na diagnostike ukazuje tlaky na čerpadle že vraj v poriadku na voľnobehu cca 600 a pri zaťažení to vybehlo až trošku cez 2000. No neviem čo s tým ďalej, ale veď už sa oteplí a do novembra to pôjde normálne. keď to začne v zime raplovať, tak budem skúmať ďalej. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozei Vloženo 6. Červen 2023 Sdílet Vloženo 6. Červen 2023 Už ste to vyriešili tu chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor B Vloženo 10. leden 2024 Sdílet Vloženo 10. leden 2024 No máme tu opäť zimu a už to znovu začalo šklbať. Prišli ste niekto na niečo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kafco11 Vloženo 2. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2024 pozdravujem chcem sa opytat ci niekto vyriesil to sklbanie za studena? vymenil som vstreky a kadeco este kopa penazi minutych a auto v zime za studena trhá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor B Vloženo 5. Prosinec 2024 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2024 Ja som prišiel akurát na to že, Motor zohriaty idem s autom po ceste, teplomer ukazuje +2°C. Idem ďalej prichádzam do chladnejšej oblasti, teplota sa postupne znižuje a zrazu začne šklbať, pozriem na teplomer ukazuje -2,3°C. Tiež som už do toho dosť investoval, nový softvér, nové vstreky, čerpadlo je v poriadku, nádrž dolu - vyčistená, celý palivový systém vyčistený a auto čím chladnejšie, tým intenzívnejšie šklbe. Interporche auto v Bratislave povedali " Auto je bez závad. " Mal som pocit že mi chceli povedať že čo si vymýšľam aké hlúposti. Takže tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro1m Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února Ahoj, tak bohužel na mé Fábii 3 1,4 TDI s 230 najeto škube též při mínusových teplotách. Jak zde někdo psal, jestli EGR, tak ten jsem vyčistil, že byl jak nový a dělá to stále. Při rozebírání jsem zjistil, že na plastové přírubě, co vede do motoru je snímač nasávaného vzduchu. Ten jsem vyndal, vyčistil a auto stále cuká. Poté jsem dal nový, stále cuká. Kecala mi vnější teplota. Dal jsem nový snímač, stále to dělá. Nový palivový filtr, do něj čistič vstřikovačů, stále to dělá. Tankovaná Verva, Mol premium, stále to dělá. Jednou jedinkrát mi auto padlo do nouze - blikalo žhavení a vyhodilo to snímač teploty výfukových plynů řada 1. Alias snímač G235 co je na turbu. Ukázal teplotu 75°C, která je permanentní po odpojení. Jediné mé zjištění je, že když odpojíte snímač 3, alias 1. snímač na DPF - druhý není - je nastavena konstantní teplota 900°C, tak motor změní chod a auto neví teplotu a vyhodí chybu. Když odpojíte G235, která je na turbu, tak vcds nevyhodí žádnou chybu, neukáže rozpojený obvod a v měřených hodnotách to ukáže konstantní teplotu 75°C a auto cuká možná víc. Líbí se mi, jak v této diskuzi hodně lidí mělo tento problém a nikdo nenapsal čím to bylo. Všichni se zachovali sobecky a nikdo nedal nikomu informaci, zda-li to bylo tím nebo tím. Jestli moje zjištění někomu pomohlo, budu rád. Sám si snímač objednám a zkusím vyměnit. Nevěřím tomu, že se jedná o chybu co se týče vstřikování, ale chová se to jako kdyby se jednotce nelíbila informace z nějakého snímače a vypínala výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor B Vloženo 23. Února Sdílet Vloženo 23. Února (editace) Ahoj Mirku, ja to tu priebežne kontrolujem, ale bohužiaľ buď nikto na nič neprišiel, alebo si to necháva pre seba, no myslím si že nikto na nič neprišiel. 18.02.2025 ako išla manželka do práce (75 km) ráno o 5:30 bolo vonku -11°C šklbalo jej to (ako vždy), motor 90°C a po cca 45 km prvý krát čo máme auto, motor začal ísť v núdzovom režime a tiež začala svietiť kontrolka žhavenia. Keď išla domov po 12-ich hodinách vonku bolo +2°C auto nešklbalo, kontrolka žhavenia po štarte bola zhasnutá a motor išiel v normálnom výkone. Na druhý deň som išiel kamarátovi pozrieť akú chybu zapísalo a bola tam chyba vysoký tlak v palivovom systéme. Vymazali sme a ideme ďalej. Ja už naozaj neviem prečo mu vadí zima, jedine že by to bolo vyrobené pre Afriku. Editováno: 23. Února, autor: Igor B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro1m Vloženo 26. Února Sdílet Vloženo 26. Února (editace) Ahoj Igore, máš možnost diagnostiky? Zase jsem si na chvilku namáhal mozek a kontroloval jsem hodnoty po startu. Jediné co mě zmátlo bylo, že po startu na snímači vstupu u DPF to ukazovalo delší dobu mínusovou hodnotu. Mám podezření na 2 snímače. Teplota na turbu a teplota na DPF. Dám příklad. Venku byl 1,5°C a vstupní snímač na DPF měl hodnotu -4°C a snímač na turbu 91°C. Hlavně všechny snímače mají 4V-5V, ale snímač na DPF má klidně 2V. Pondělí 12st auto bez cuknutí. Včera 8°C 50km bez cuknutí. Dnes ráno ve 2°C 3x škublo a s trochu ohřátým motorem auto přestalo. Odpoledne 8°C bez cuknutí. O víkendu si dám do grafu zase snímače a uvidím rozdíl na stupních a voltáži.... Editováno: 26. Února, autor: miro1m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor B Vloženo 26. Února Sdílet Vloženo 26. Února (editace) Ahoj Mirku, ako popisuješ presne tak to prebieha aj na našom aute. Akurát mám ďalšiu zaujímavú skúsenosť. V pondelok bolo ráno -1°C, naštartoval som a už samozrejme pri voľnobehu bolo počuť ako to vynecháva, tak ma to strašne vytočilo že som mu hneď stupil na plyn fule-pule na 1 a 2 no a predstav si že pri plnej akcelerácii to nešklbalo, potom som ubral dal 3 a trošinku ešte bolo cítiť šklbanie, ktoré hneď po pár metroch prestalo. Tú 1 a 2 som vytáčal cca 2500-3000 otáčok. Ja Mirku až taký dobrý prístup k diagnostike nemám, to musím stále niekoho otravovať. Tie teploty na DPF a snímači turba boli pri studenom motore? Editováno: 26. Února, autor: Igor B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro1m Vloženo 26. Února Sdílet Vloženo 26. Února Igore, pošli mi maila. Budeme si psát tam. Tady nikdo nedal zprávu o tom, jak to vyřešil, tak to budeme řešit v mailu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VeteranChild Vloženo 26. Února Sdílet Vloženo 26. Února A nebylo by lepší, řešit to tady veřejně, když už by se na příčinu přišlo, aby to právě v budoucnu někomu pomohlo? 🤔 Možná právě ze stejného důvodu tady řešení není. Kdo problém vyřeší, už většinou nemá důvod, psát sem výsledek. 🙁 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro1m Vloženo 26. Února Sdílet Vloženo 26. Února Tak vzhledem k tomu, že chci posílat záznamy z diagnostiky a tak.. Tak to budu posílat raději z mailu. Jestli se to vyřeší, tak to tu pomoc můžeme sdělit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor B Vloženo 26. Února Sdílet Vloženo 26. Února igor_badurik@azet.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Února Sdílet Vloženo 27. Února Já tedy nevím, ale zveřejňovat tady emailové adresy mi nepřijde úplně vhodné. Proč si to nenapíšete přes soukromé zprávy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro1m Vloženo 27. Února Sdílet Vloženo 27. Února V to jsem doufal. Až budu mít chvilku času, zkusím ti tam posílat nějaká videa z mého google účtu... A dám ti tam nějaké popisky k tomu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor B Vloženo 1. Března Sdílet Vloženo 1. Března Ahoj Mirku, budem rád ak sa nám to podarí a potom môžeme pomôcť aj druhým ak budú chcieť. Totiž Škodovka ani ich servis pre škoda to nemá záujem riešiť. Napichnú diagnostiku a povedia že je to bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro1m Vloženo 2. Března Sdílet Vloženo 2. Března Čekám, až o víkendu bude hezčí počasí, abych si hodil diagnostiku na live data. Na jednu stranu je škoda, že ostatní diskutující nedali informaci jak problém vyřešili/nevyřešili nebo jestli auto prodali. Čeho jsem si všiml, tak i při 5st to často spíná ventilátor. Teď jsem řešil sestry auto, tak přijížděla s Fábkou a běžel. Což je divný. Bohužel bych potřeboval, aby bylo venku tepleji a nejlépe to testovat na více km, abych zjistil, jestli běží regenerace a s jakými teplotami auto pracuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor B Vloženo 2. Března Sdílet Vloženo 2. Března Mirku na mojej Fabii sa DPF filter regeneruje každých cca 250 km a pri regenerácii sa vždy zapne ventilátor chladenia aj keď je motor studený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.