Přejít na obsah

Jazda na výpary


TSISCALA

Doporučené příspěvky

"Přes nulu " Jezdím pravidelně (Vzimě tedy nechávám větší rezervu, aby mě fungovalo Webasto ). Rád využívám plnou kapacitu nádrže. Vyjedu do nuly + cca 10 až 20 dalších km. Po tankování nakonec zjišťuji že jsem měl ještě 2÷3 litry rezervu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@keras napsal jsem autu, myslel jsem cerpadlu a palivové cestě.

I v návodu se píše nikdy palivovou nádrž zcela nevycerpejte.

Někde jsem četl, že i pro extremisty je ošetřeno zůstatkem paliva v nádrží i když ukazuje nula km, právě aby nešlo nic nasucho. 

A když vycerpas i to nic, tak pak při síti čerpacích stanic uz není co pomoci.

Někdo adi to ježdění na krev bere jako adrenalinový sport.

Screenshot_20220110-083211_Samsung Internet.jpg

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jsi extrémista ve svém myšlení. Nikdo tu nemluví o vyjíždění nádrže do dna. Jasně, když vyjedeš do sucha, zavzdušníš systém, tak ti hlavně vysokotlaké čerpadlo a vstřiky poděkují. A dostaneš titul Čurák roku :-)

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyjíždění nádrže do "sucha" neprospívá palivovému čerpadlu, které je palivem mazáno a hlavně chlazeno v nádrži. Setkal jsem se s hlučným čerpadlem už několikrát. Při reklamaci hlučnějšího čerpadla u zánovního Rapida se v AS hned starali kolik je paliva v nádrži, reklamace prošla. Kolegovi s LPG čerpadlo hlučelo páč bral jako kolenovrt pokaždé jen pár litrů benzínu. Ale to je na každém jak svému vozu dopřává. V našich končinách je pumpa na každém rohu tak jsme trochu rozmlsaní. Třeba na D1 z Vyškova až do Přerova či po D55 do Otrokovic není pořád ani jedna, ale ti co se motají kolem komína si můžou dovolit jezdit na výpary 😂

Editováno: , autor: ben06
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jednou pro Dodiho. Když palubák začne ukazovat  nulu A najedu ještě 10km k pumpě. Pak natankuji 53 litrů do plna a nádrž je 55l. Měl jsem ještě ohromné 2 litry rezervu, což je v pohodě na dalších 30 km jízdy. Dělám to tak už Půl mega Kilometrů s asi 8 auty. No problém a žádný adrenalin necítím.

Ale jinak ano, znám dost borců co už palivo dojeli do chcípnutí motoru. To už jsou lidi s nervama ze železa. Dokonce tu byl na fóru jeden, ten si vzal do auta kanistr a vyjel palivo záměrně, aby zjistil co to po "Nule" ještě najede. ' A ještě je jedna sorta lidí, to jsou ignoranti nejhlubšího zrna. Ti Třeba natankují do benzináku naftu. Kdepak já exrémísta a miloviník Adrenalinu? Já jsem běžný vohnout a přizdisráč. Bohužel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý máme jiné zvyky a podmínky. Jezdil jsem nepravidelně do práce 2x130km a téměř vždy jsem při rezervě tankoval u "své" oblíbené pumpy ať tam bylo 5 nebo 2 litry. Jednou se mě stalo, že jsem byl jinde a tankování pod časovým tlakem podcenil a pak orosený s dojezdem 0km hledal 10km pumpu, v rezervě zůstalo cca 1-2L. Údaj dojezdu dle PP je stejně jen silně orientační.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže zobral som kanister natankoval do neho a išiel som schválne ďalej na dojazd 0 km som prešiel skoro 35 km a potom som išiel natankovať. Natankoval som skoro plnú nádrž natankoval som cca 49 l z 50l. Ostalo už fakt minimum takže keď sa Vám na displeji ukáže dojazd "0 km" buďte v kľude. 40 km na dojazd 0 km prejdete úplne v pohode bez problémov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...